Norway - Mach-E Owners

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Heisan,

... da prøver jeg meg på å lage en tråd for neste fase, følge erfaringer med bilene våre, - make them better ...

Bilen har skjel, motsetning til noen andre tyske produsenter, og vil utvikle seg ... :) :cool:

Vi kan sette opp egne tema, og sikkert flere trader, men det er lett å gå seg vil, så jeg kan godt ta imitative til å samle en base i en Wiki, som vi linker flere tema til, bidra gjerne ned ander forslag?

Wiki gir raskt og lett oversikt og mulighet til å finne tilbake løsninger på viktige tema. når man kommer inn i det, er verktøyet lett å bruke, og vi spare tid.


/Steinar ;):cool:
Sponsored

 
Last edited:
OP
OP
stesir

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
OP
OP
stesir

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
IIHS - Insurance Institute for Highway Safety

2021 Ford Mustang Mach-E
SAFETY Tests

The Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) is an independent, nonprofit scientific and educational organization dedicated to reducing deaths, injuries and property damage from motor vehicle crashes through research and evaluation and through education of consumers, policymakers and safety professionals.

The Highway Loss Data Institute (HLDI) shares and supports this mission through scientific studies of insurance data representing the human and economic losses resulting from the ownership and operation of different types of vehicles and by publishing insurance loss results by vehicle make and model.

Both organizations are wholly supported by these auto insurers and insurance associations.
 

BJAHEI

Member
Joined
Feb 19, 2021
Threads
0
Messages
21
Reaction score
66
Location
Trondheim
Vehicles
Mustang Mach e
Country flag
Supert - fint med en egen tråd for erfaringer! Facebook-gruppen blir noe repetitiv.

Etter 20,5 timer med Mach-E, et par og tjue mil tilbakelagt og første hjemmelading underveis, er de fleste av mine forventinger overgått, det eneste er litt trøbbel med tilkobling til Apple Carplay, PaaK, og FordPass, men den første ordnet seg av seg selv, og de to andre skal jeg se nærmere på ila kvelden.
 
OP
OP
stesir

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Supert - fint med en egen tråd for erfaringer! Facebook-gruppen blir noe repetitiv.

Etter 20,5 timer med Mach-E, et par og tjue mil tilbakelagt og første hjemmelading underveis, er de fleste av mine forventinger overgått, det eneste er litt trøbbel med tilkobling til Apple Carplay, PaaK, og FordPass, men den første ordnet seg av seg selv, og de to andre skal jeg se nærmere på ila kvelden.
Gratulerer! så mye! ?:)?

Min rullet ut av båten i dag, får se hvor lang tid GROUND LOGISTICS tar, kanskje de burde hente et Flight Crew på Gardemoen ...
 


Guybrush

Well-Known Member
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
141
Reaction score
230
Location
Bergen, Norway
Vehicles
'21 MME RWD ER, Kawasaki ER6N, '15 e-Golf
Country flag
Ble en kjapp bestilling av noen 21" felger i dag jah. Ble kanskje litt giret av at den ankom landet ?
 
OP
OP
stesir

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Ble en kjapp bestilling av noen 21" felger i dag jah. Ble kanskje litt giret av at den ankom landet ?
Det blir tøft! Det dra noen km på rekkevidden da ... - men det er bra med rekkevidde ...
 

Guybrush

Well-Known Member
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
141
Reaction score
230
Location
Bergen, Norway
Vehicles
'21 MME RWD ER, Kawasaki ER6N, '15 e-Golf
Country flag
Det blir tøft! Det dra noen km på rekkevidden da ... - men det er bra med rekkevidde ...
Har 610 å ta av. Så det skal gå helt fint! Blir en pitstop på Gol uansett, hver gang man kjører over fjellet.
 

storab

Well-Known Member
Joined
Feb 14, 2021
Threads
0
Messages
92
Reaction score
105
Location
Norway
Vehicles
Mustang Mach-e RWD
Country flag
Jeg bestilte bilen med kun ett sett hjul og har begynt å se på felger. Finnes det et sted på ford.no der det er en oversikt over felgene til Mach-E?
Noen som har sett fine felger andre steder?
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag

Guybrush

Well-Known Member
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
141
Reaction score
230
Location
Bergen, Norway
Vehicles
'21 MME RWD ER, Kawasaki ER6N, '15 e-Golf
Country flag
Jeg bestilte bilen med kun ett sett hjul og har begynt å se på felger. Finnes det et sted på ford.no der det er en oversikt over felgene til Mach-E?
Noen som har sett fine felger andre steder?
Har noen kompiser som driver dekkbutikk så spurte bare de. Luket ut de jeg likte best.
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E Owners mak-midlands-black


MAK MIDLANDS M.BLACK 21X8.5 5-108 ET42 CB63.4
 
OP
OP
stesir

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Norsk produsert ladeluke beskyttelse med Forum rabatt
Viken3D.no har laget sin egen design på disse stopperne for å videreføre denne løsningen
Vi har deretter valgt å følge opp denne ideen for å forhindre evt. Problematikk som kan oppstå.
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E Owners 1620819203448

Materialet er et fleksibelt materiale som er både skånsomt mot bilen og fleksibelt slik at montering skal være enkelt. Materialet som blir brukt er Ultrasint TPU 90A-01, en termoplastisk polyuretan, og er et fullt funksjonelt og fleksibelt materiale med høy slitestyrke. Materialet tåler forskjeller i temperaturer. Ultrasint TPU 90A-01 er produsert med Multi Jet Fusion-teknologi.

Vi lager stopperne i Svart eller Grå farge:
Priset er 199:- for grå og 229:- for Svart

Medlemmer i Forumet får 10% rabatt gjennom å oppgi: Mach-E2021

Kjøp her: https://viken3d.no/biltilbehor-elbil/beskyttelse-for-ladeluke-mustang-mach-e

Link til beskrivelse finner du her:

Hilsen Alexander, Viken3D.no
 
OP
OP
stesir

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Har noen kompiser som driver dekkbutikk så spurte bare de. Luket ut de jeg likte best.
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E Owners 1620819203448


MAK MIDLANDS M.BLACK 21X8.5 5-108 ET42 CB63.4
Vi må få inn en Felg artikkel fra noen som er eXpert på det! - med medlemsrabatt :cool:
 
 




Top