Kors i taket, samma här ? Äntligen kanske det börjar röra på sig med OTAIdag fick jag min första ota efter 2.7.1 nu har jag 3.5.2.1
Ford Power-Up™ 3.5.2.1
Stora saker kommer med Ford Power-Up serie 3.
Alexalnbyggd, den väggäende versionen av
Amazons alltid hjälpsamma assistent, kommer snart till ditt fordon. Den här uppdateringen hjälper dig att förbereda ditt fordon för inbyggda Alexa och andra framtida förbättringar. Hảll utkik eftersom ytterligare en nedladdning kommer snart för att slutföra processen. Pả grund av dess komplexitet kan den här uppdateringen ta längre tid än vanligt men kommer att ske i bakgrunden och päverkar inte din förmảga att använda fordonet. Vi lovar dig att det kommer att vara vart det!
Alexa Ar endast tillgängligt i följande utvalda europeiska regioner - Storbritannien, Tyskland, Frankrike, Italien, Spanien, Österrike.
Din Mustang Mach-E™ har möjlighet att tillata automatiska Ford Power-Up
programuppdateringar som för närvarande ar inställd pa AV. Välj fordonsikon pa din SYNC 4A-skärm > Inställningar > Systemuppdateringar > Automatiska uppdateringar och slả PẢ denna igen. Detta kommer att säkerställa att ditt fordon alltid är uppdaterat med de senaste funktionerna och buggfixarna. Om du väljer att stänga av det här alternativet kommer du fortfarande att meddelas om varje programuppdatering, dà du kan acceptera eller avböja den. Men om du avslar eller skjuter upp en programuppdatering, notera att du inte kommer att fa nägra ytterligare uppdateringar förrän den uppdateringen har accepterats.
Sådär ja! Imorse kom ytterligare en mindre ota ?Samma här! Min tidiga 2021 bil fick 3.5.2.1 denna veckan. Första OTA på ett år?