Aha ok den fick jag idag också, den innehöll bland annat Stingray Kareoke ?Har inte hunnit testa. Fick dock en uppdatering i natt om något med förbättrad kommunikation och 12V-laddning. Låter lovande!
Ser ut som även Premium AWD kommer med handsfree-baklucka.Jag ser att 2025 års modell finns i prislistan på ford.se nu. Fords listor på senare år har ju varit lite skakiga men som det ser ut nu verkar handsfree-bakluckan bara finnas på GT. Stämmer det så är det ju lite synd, det är ändå en sak jag uppskattar på vår "gamla" 2021. Leasingen går ut i höst, så det är ju antingen byte till något annat (gärna en ny Mach-E egentligen) eller eventuellt köpa loss bilen. Jag skulle dock uppskatta 1500 kg dragvikt.
Ah, det ligger under komfortpaketet, bra. Hoppas det är santS
Ser ut som även Premium AWD kommer med handsfree-baklucka.
Ja så har det varit för mig med. Det blinkar till, intill sajten är helt laddad. Något med att ens VIN ska frigöras för det gissar jag. Värker som Ford är extremt konservativa i allt detta.Skumt, tyckte jag såg det, klickade på aktivera men kom till Ford Secure istället och nu finns inte BlueCruise som val.
MY2021, job 1...

Hej Jimmy och välkommen till forumet!Hej allihopa! Får väl introducera mig här!
Köpte en 2021 ER AWD i April.
Trivs rätt bra med bilen än så länge, men det märks ju att Ford inte är ett mjukvaruföretag
Hur är det med TPMS reset när det är dags att skifta till vinterhjulen? På mina tidigare Fordar har det ju bara varit att gå in i menyn och välje reset och köra en sväng, är det samma på Mach E?