Build Date slipped a week. Ugh.

eltonlin

Well-Known Member
Joined
Oct 4, 2020
Threads
8
Messages
1,184
Reaction score
1,498
Location
NorCal
Vehicles
FE Gray
Country flag
My build date slipped 4 days... so it may be a slip of less than a week but given your build date it moved to the next week
 

Pacecar

Well-Known Member
First Name
Pascal
Joined
Feb 27, 2020
Threads
1
Messages
53
Reaction score
91
Location
J6w5h2
Vehicles
1979 mustang official pacecar , 2018 outlander phev
Country flag
Same thing happened to me... first schedule o 12-11 and now 12-15
 

lotharik

Well-Known Member
Joined
Oct 12, 2020
Threads
5
Messages
45
Reaction score
121
Location
Maryland, USA
Vehicles
Mach E, duh?
Country flag
Mine moved from week of 12/13 to week of 12/6. I hadn't checked in months though, because I didn't know I had to use Chrome until today.
 

Mike16

Well-Known Member
First Name
Michel
Joined
Oct 30, 2020
Threads
6
Messages
288
Reaction score
404
Location
Canada, Quebec
Vehicles
Premium AWD ER Star White
Country flag
My dealer’s demo car was scheduled november 17 and it has been produced november 19, so 2 days later, maybe the production is a bit lower then they anticipated so 2 days later that week, maybe couple more later date. Mine was suposed to be produced november 25 and I dont have yet the confirmation.
 


ArtyMachy

Well-Known Member
First Name
Arthur
Joined
Aug 11, 2020
Threads
4
Messages
78
Reaction score
101
Location
Canada
Vehicles
Mach E 2021 Select AWD
Occupation
Manager
Country flag
My dealer’s demo car was scheduled november 17 and it has been produced november 19, so 2 days later, maybe the production is a bit lower then they anticipated so 2 days later that week, maybe couple more later date. Mine was suposed to be produced november 25 and I dont have yet the confirmation.
What dealer is that ? I am in Montreal area and I would love to see the demo when they get it.
 

Berth48

Well-Known Member
First Name
Arnauld
Joined
May 17, 2020
Threads
5
Messages
586
Reaction score
471
Location
France
Vehicles
Kia Optima hybride rechargeable. MME First Édition
Country flag
Les pauvres misère, ils ce plaignent pour 1 semaine de décalage !!! On devrait dire quoi alors nous les européens qui en sommes toujours au stade de réservation pour que vous soyez livrés le plus tôt possible ?. Alors qu'au départ cela devait être une livraison simultanée, arrêtez de vous plaindre un peu mdr
 

Pacecar

Well-Known Member
First Name
Pascal
Joined
Feb 27, 2020
Threads
1
Messages
53
Reaction score
91
Location
J6w5h2
Vehicles
1979 mustang official pacecar , 2018 outlander phev
Country flag
Les pauvres misère, ils ce plaignent pour 1 semaine de décalage !!! On devrait dire quoi alors nous les européens qui en sommes toujours au stade de réservation pour que vous soyez livrés le plus tôt possible ?. Alors qu'au départ cela devait être une livraison simultanée, arrêtez de vous plaindre un peu mdr
Dans mon cas, je ne me plaint pas mais plutĂ´t, j'apporte une constatation sur ma commande. Je compatis avec vous car c'est vrai que l'attente dois ĂŞtre interminable ?
 

Mike16

Well-Known Member
First Name
Michel
Joined
Oct 30, 2020
Threads
6
Messages
288
Reaction score
404
Location
Canada, Quebec
Vehicles
Premium AWD ER Star White
Country flag
Les pauvres misère, ils ce plaignent pour 1 semaine de décalage !!! On devrait dire quoi alors nous les européens qui en sommes toujours au stade de réservation pour que vous soyez livrés le plus tôt possible ?. Alors qu'au départ cela devait être une livraison simultanée, arrêtez de vous plaindre un peu mdr
plus tot on recoit les notres plus tot vous allez recevoir les votres ;) vous etes probablement repoussé d’une semaine aussi
 

Berth48

Well-Known Member
First Name
Arnauld
Joined
May 17, 2020
Threads
5
Messages
586
Reaction score
471
Location
France
Vehicles
Kia Optima hybride rechargeable. MME First Édition
Country flag
[QUOTE = "Pacecar, message: 64553, membre: 746"]
Dans mon cas, je ne me plaint pas mais plutĂ´t, j'apporte une constatation sur ma commande. Je compatis avec vous car c'est vrai que l'attente dois ĂŞtre interminable?
[/CITATION]
Merci pour la compation
[QUOTE = "Mike16, message: 64554, membre: 1754"]
plus tot on recoit les notres plus tot vous allez recevoir les votres ;) vous etes probablement repoussé d'une semaine aussi
[/CITATION]
Mdr, réservé le 20 novembre 2019, toujours pas commandé et peut être livraison en mars ou avril, si ça c'est une semaine j'ai dû louper quelques chose, je dirais plutôt plusieurs mois de retard
 

Mike16

Well-Known Member
First Name
Michel
Joined
Oct 30, 2020
Threads
6
Messages
288
Reaction score
404
Location
Canada, Quebec
Vehicles
Premium AWD ER Star White
Country flag
What dealer is that ? I am in Montreal area and I would love to see the demo when they get it.
It’s west from Montreal, I should receive my car at the same time as their demo, I can PM you when I know more about exact date but it should be before christmas.
 

Mike16

Well-Known Member
First Name
Michel
Joined
Oct 30, 2020
Threads
6
Messages
288
Reaction score
404
Location
Canada, Quebec
Vehicles
Premium AWD ER Star White
Country flag
[QUOTE = "Mike16, message: 64554, membre: 1754"]
plus tot on recoit les notres plus tot vous allez recevoir les votres ;) vous etes probablement repoussé d'une semaine aussi
[/CITATION]
Mdr, réservé le 20 novembre 2019, toujours pas commandé et peut être livraison en mars ou avril, si ça c'est une semaine j'ai dû louper quelques chose, je dirais plutôt plusieurs mois de retard
Je voulais juste dire que dans la decision de livraison de Ford, ils veuleut livrer en amerique en premier, mais que si les premiere livraison retarde d’une semaine, tout le reste doit décaler aussi. Mais je compatis c’est sur apres un an d’attente c’est pas evident et la vous en avez encore pour 3-4 mois :/
 

Berth48

Well-Known Member
First Name
Arnauld
Joined
May 17, 2020
Threads
5
Messages
586
Reaction score
471
Location
France
Vehicles
Kia Optima hybride rechargeable. MME First Édition
Country flag
Je ne m'Ă©tonnerais pas d'un nombre important d'annulation suite Ă  ces retards et d'un manque de communication de la part de Ford, pour ma part je laisse encore deux semaines pour avoir des nouvelles sinon j'annule et je passe chez Jaguar, le IPace est disponible de suite avec les mĂŞmes prestations et dans les mĂŞmes tarifs
 

ArtyMachy

Well-Known Member
First Name
Arthur
Joined
Aug 11, 2020
Threads
4
Messages
78
Reaction score
101
Location
Canada
Vehicles
Mach E 2021 Select AWD
Occupation
Manager
Country flag
It’s west from Montreal, I should receive my car at the same time as their demo, I can PM you when I know more about exact date but it should be before christmas.
Please do, I would love to go see it. I will probaly get mine only in the spring. I cant take the wait ! :)
 

GoGoGadgetMachE

Well-Known Member
First Name
Michael
Joined
Jan 23, 2020
Threads
153
Messages
5,614
Reaction score
12,657
Location
Ohio
Vehicles
2021 Mach-E 1st Ed., 2022 Lightning Platinum
Occupation
Professional forum cheerleader and fanboy
Country flag
Les pauvres misère, ils ce plaignent pour 1 semaine de décalage !!! On devrait dire quoi alors nous les européens qui en sommes toujours au stade de réservation pour que vous soyez livrés le plus tôt possible ?. Alors qu'au départ cela devait être une livraison simultanée, arrêtez de vous plaindre un peu mdr
Je vous fera savoir que c’est dans la Constitution américaine que chaque résident est autorisé à se plaindre de la modification de la date de livraison de sa voiture. (Les Pères fondateurs avaient une prévoyance étonnante étant donné que les voitures n’existaient pas encore.)

I will have you know that it is in the US Constitution that every resident is allowed to complain about their car delivery date changing. (The Founding Fathers had amazing foresight considering cars did not exist yet.)
Sponsored

 
 




Top