Lycka till, hoppas att du blir nöjd!Landar nog i att vi köper en RWD. Hittar inga bra deals på AWD. Stor sannolikhet att jag plockar upp en LR RWD för strax under 470 000 imorgon. Tillverkad: 23/04. I trafik: 24-03-27. Så mer än två år kvar på vagnskadegaratin.
Jag har 6.8.0 också! Intressant att BC ska funka. Kan det vara så att man måste aktivera abonnemanget först?Vilken är den senaste Ford Power-up programvaran som ni har? Jag fick 6.8.0 senast, enligt fordpass kundtjänsten ska den göra det möjligt med bluecruise, funkar dock inte för mig?
Jo man måste aktivera tjänsten under uppkoppladetjänster på Min Ford sida. Men det alternativet finns inte för mig, kundtjänsten har tagit ärendet vidare ?Jag har 6.8.0 också! Intressant att BC ska funka. Kan det vara så att man måste aktivera abonnemanget först?
Jag också!Jag fick fordpass 5.10.1 (Android) igår! Verkar dock inte vara någon skillnad från 5.10?
Jag tror det redan fanns med i 5.10 så det är nog bara mindre buggfixar ? Kanske bara för Sverige för det är ingen som har skrivit om den i US forumet?Jag också!
När man startar om appen och loggar in kom det upp
1. Uppdaterade kontroller - fjärrstart blir fläkt
2. Dela access med familj
3. Maps istället för annan karta
4. klock integration.
fast det kanske redan fanns i 5.10? 5.10.1 brukar bara vara buggfixar...