Dutch people that ordered a Mach-E?

hetgeleteken

Well-Known Member
First Name
Martijn
Joined
Apr 16, 2020
Threads
0
Messages
137
Reaction score
118
Location
Utrecht, NL
Vehicles
VW Golf Estate, Ford Mustang Mach-E AWD ER Lucid Red Tech+ reserved
Country flag
Gisteren een mail van Ford ontvangen dat mijn Mustang in productie gaat. Hopelijk binnenkort snel meer goed nieuws. Planning was 18-01, dus zoveel dagen scheelt het niet.
Klinkt als goed nieuws! Ik heb wel een VIN maar met de tracker op deze site kan ik nog geen productiedatum zien. Dealer heeft wel beloofd mij op de hoogte te houden (communicatie leasemaatschappij is non-existent). Voorlopig reken ik op mei, alles wat eerder is is mooi meegenomen. En het niet alsof ik nu veel werk-kilometers maak... :)
 

F1Dude

Well-Known Member
Joined
May 25, 2020
Threads
0
Messages
62
Reaction score
35
Location
NL
Vehicles
Mercedes
Country flag
Klinkt als goed nieuws! Ik heb wel een VIN maar met de tracker op deze site kan ik nog geen productiedatum zien. Dealer heeft wel beloofd mij op de hoogte te houden (communicatie leasemaatschappij is non-existent). Voorlopig reken ik op mei, alles wat eerder is is mooi meegenomen. En het niet alsof ik nu veel werk-kilometers maak... :)
Volgens mij was onze bouwdatum + leverdatum hetzelfde toch? Ik blijf jouw wel gewoon volgen, als die van jouw geleverd wordt, dan die van mij ook :p. Bij mij geeft de LM ook geen informatie, dus ben afhankelijk van de dealer... die geen VIN kan zien of wilt geven..
 
First Name
Marcel
Joined
Jan 15, 2021
Threads
0
Messages
24
Reaction score
12
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E er rwd
Occupation
Director
Country flag
Volgens mij was onze bouwdatum + leverdatum hetzelfde toch? Ik blijf jouw wel gewoon volgen, als die van jouw geleverd wordt, dan die van mij ook :p. Bij mij geeft de LM ook geen informatie, dus ben afhankelijk van de dealer... die geen VIN kan zien of wilt geven..
Je dealer kan WEL chassisnummer geven (11 digitale) zet daar WF0TK1 voor en je hebt je VIN.
 


Marcel

Well-Known Member
Joined
Apr 28, 2020
Threads
15
Messages
611
Reaction score
875
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E
Occupation
Woodworker
Nog belangrijker: wanneer staat hij op de oprit......
De “oceaanroeiers” doen het sneller.
Ik heb net gehoord dat de 1e niet voor 10 april verwacht worden, en mogelijk nog later...gebouwd 1e of 2e week december maar pas in maart op de boot en de genoemde controle duurt 1 1/2 uur en doen ze in Antwerpen?
 

makooy

Well-Known Member
Joined
Jun 29, 2020
Threads
7
Messages
532
Reaction score
869
Location
Rotterdam, NL
Vehicles
Mach-E RWD SR Lucid Red TP+
Occupation
IT Consultant
Country flag
Ik heb net gehoord dat de 1e niet voor 10 april verwacht worden, en mogelijk nog later...gebouwd 1e of 2e week december maar pas in maart op de boot en de genoemde controle duurt 1 1/2 uur en doen ze in Antwerpen?
bij mijn dealer wordt er welgeteld 1 verwacht op 6-maart. Volgende staan op 10-april.
 

EdgeNL

Member
Joined
Nov 29, 2020
Threads
2
Messages
21
Reaction score
9
Location
Netherlands
Vehicles
Opel Insignia
Country flag
Ik heb net gehoord dat de 1e niet voor 10 april verwacht worden, en mogelijk nog later...gebouwd 1e of 2e week december maar pas in maart op de boot en de genoemde controle duurt 1 1/2 uur en doen ze in Antwerpen?
Productie gepland voor 9 maart. Ik hoop op levering voor de zomervakantie. Wie weet valt het dan nog mee.
” het verlangen is soms spannender dan het bezitten”
 

Nico

Well-Known Member
First Name
Nico
Joined
Apr 2, 2020
Threads
0
Messages
79
Reaction score
56
Location
Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E AWD Shadow Black
Country flag
Dit zou m'n ideale versie zijn met de GT velgen onder de Shadow Black AWD (op de foto is een andere kleur, maar ter referentie). Weet iemand of Ford ook die mogelijkheid gaat bieden om de AWD velgen om te wisselen naar de GT versie?

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? Mach-E GT performance edition prototype
 

Doco_88

Member
First Name
Rob
Joined
Oct 14, 2020
Threads
0
Messages
21
Reaction score
24
Location
Netherlands
Vehicles
Peugeot 308sw
Country flag
Eindelijk weer bericht gehad,
voorlopige levering verplaatst van week 13 naar week 20

besteld bij de LM 28-01-2020

overweeg nu serieus de order te cancelen.
per 1 januari is mijn huidige auto van 14% naar 25% bijtelling gegaan. waardeloos!
Mijn huidige auto van 5 jaar oud is nu duurder dan een gloednieuwe mustang van +50k
Sponsored

 
 




Top