Dutch people that ordered a Mach-E?

DERK

Member
First Name
Dick
Joined
Apr 3, 2020
Threads
0
Messages
12
Reaction score
28
Location
Netherlands
Vehicles
Vw passat,ford focus,peugeot 308 . Reservation rwd ex tp+ black
Country flag
Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? Screenshot_20210129-122140_Chrome



Er komt beweging in transport mexico naar europa.
Verwachte leverdatum begin maart.
Sponsored

 

AlexE1971

Active Member
First Name
Alex
Joined
Dec 7, 2020
Threads
2
Messages
26
Reaction score
17
Location
The Netherlands
Vehicles
Audi A6, Audi A4, VW Golf GTE, VW Id3, Mustang mach e AWD Premium SR
Country flag
Eindelijk weer bericht gehad,
voorlopige levering verplaatst van week 13 naar week 20

besteld bij de LM 28-01-2020

overweeg nu serieus de order te cancelen.
per 1 januari is mijn huidige auto van 14% naar 25% bijtelling gegaan. waardeloos!
Mijn huidige auto van 5 jaar oud is nu duurder dan een gloednieuwe mustang van +50k
Je huidige lease auto eruit doen en een voorloper in laten zetten met b.v. 8% bijtelling kan een tijdelijke oplossing zijn. Dit heb ik ook gedaan.
 

Fyder Zewis

Active Member
First Name
Fyder
Joined
Jun 5, 2020
Threads
0
Messages
27
Reaction score
19
Location
The Netherlands
Vehicles
Audi A4, ordered FE Grabber Blue
Country flag
Je huidige lease auto eruit doen en een voorloper in laten zetten met b.v. 8% bijtelling kan een tijdelijke oplossing zijn. Dit heb ik ook gedaan.
De levering van mijn MME is ook weer opgeschoven, nu naar eind april. Ik moest vandaag mijn auto inleveren, die was al verlengd. De komende drie maanden rijd ik tijdelijk in een nieuwe ID4!
 

portlandg

Well-Known Member
First Name
grahame
Joined
Mar 17, 2020
Threads
7
Messages
2,913
Reaction score
3,660
Location
Dorset UK
Vehicles
Black RWD ER and loving it
Occupation
Cabinet maker
Country flag
De levering van mijn MME is ook weer opgeschoven, nu naar eind april. Ik moest vandaag mijn auto inleveren, die was al verlengd. De komende drie maanden rijd ik tijdelijk in een nieuwe ID4!
Don't get too used to it. You might like it
 

hetgeleteken

Well-Known Member
First Name
Martijn
Joined
Apr 16, 2020
Threads
0
Messages
137
Reaction score
118
Location
Utrecht, NL
Vehicles
VW Golf Estate, Ford Mustang Mach-E AWD ER Lucid Red Tech+ reserved
Country flag
De levering van mijn MME is ook weer opgeschoven, nu naar eind april. Ik moest vandaag mijn auto inleveren, die was al verlengd. De komende drie maanden rijd ik tijdelijk in een nieuwe ID4!
Geen gekke auto! Als die Mach E er in mei niet is dan wordt dan ook mijn alternatief.
 


hetgeleteken

Well-Known Member
First Name
Martijn
Joined
Apr 16, 2020
Threads
0
Messages
137
Reaction score
118
Location
Utrecht, NL
Vehicles
VW Golf Estate, Ford Mustang Mach-E AWD ER Lucid Red Tech+ reserved
Country flag
Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? Screenshot_20210129-122140_Chrome



Er komt beweging in transport mexico naar europa.
Verwachte leverdatum begin maart.
Is dit via de tracker op deze site?
 

Nico

Well-Known Member
First Name
Nico
Joined
Apr 2, 2020
Threads
0
Messages
79
Reaction score
56
Location
Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E AWD Shadow Black
Country flag
Ik had Ford NL nog aangeschreven of ze de data in de Fordpass app goed konden krijgen, nu ik een VIN heb. Echter via lease blijft dit dus niet zichtbaar. Ben bang dat de tracker op de site hier daarom ook niet vernieuwd wordt. Long story short, geen info voorlopig ?

As your reservation is made through a leasing company, we do not have access to your reservation here at the Customer Service Centre. The best thing to do is to contact your Ford dealer regarding the reservation number, traceability etc.
 

EdgeNL

Member
Joined
Nov 29, 2020
Threads
2
Messages
21
Reaction score
9
Location
Netherlands
Vehicles
Opel Insignia
Country flag
Geen gekke auto! Als die Mach E er in mei niet is dan wordt dan ook mijn alternatief.
Wanneer er niet snel een duidelijk perspectief op een duidelijke levertijd zullen meer MME bestellers die keuze moeten maken.
Werkgevers en leasemaatschappijen gaan dan de keuze maken om niet te lang te wachten ivm bijkomende kosten voor tijdelijke auto’s.
Ik hoop dat mijn MME echt komt want anders denk ik dat ook ik uiteindelijk net als de rest van leasend NL in een Id4 of Enyak eindig.
 

Memache

Member
Joined
Nov 19, 2020
Threads
0
Messages
16
Reaction score
10
Location
Netherlands
Vehicles
Audi A3 e-tron
Country flag
Wanneer er niet snel een duidelijk perspectief op een duidelijke levertijd zullen meer MME bestellers die keuze moeten maken.
Werkgevers en leasemaatschappijen gaan dan de keuze maken om niet te lang te wachten ivm bijkomende kosten voor tijdelijke auto’s.
Ik hoop dat mijn MME echt komt want anders denk ik dat ook ik uiteindelijk net als de rest van leasend NL in een Id4 of Enyak eindig.
denk dat het wel meevalt. Morgen komt mijn short lease om de tijd te overbruggen. Die 25% hakt er wel in..... de short lease is niet echt duurder voor de werkgever dan de vorige auto dus het kost niets extra’s behoudens wat gedoe.
En wees gerust, hij komt echt hoor die MME de vraag is alleen wanneer :eek:
 
Last edited:

EdgeNL

Member
Joined
Nov 29, 2020
Threads
2
Messages
21
Reaction score
9
Location
Netherlands
Vehicles
Opel Insignia
Country flag
denk dat het wel meevalt. Morgen komt mijn short lease om de tijd te overbruggen. Die 25% hakt er wel in..... de short lease is niet echt duurder voor de werkgever dan de vorige auto dus het kost niets extra’s behoudens wat gedoe.
En wees gerust, hij komt echt hoor die MME de vraag is alleen wanneer :eek:
Ik ga nu maar uit van eind q2/ begin q3. Productie staat ovb nu voor 9 maart. Maar ik verwonder mij iedere keer over de lange “reistijd“ van productielijn naar Antwerpen.
 

Musty

Member
First Name
Musty
Joined
Sep 8, 2020
Threads
0
Messages
11
Reaction score
2
Location
Netherlands
Vehicles
Mache
Country flag
Eindelijk weer bericht gehad,
voorlopige levering verplaatst van week 13 naar week 20

besteld bij de LM 28-01-2020

overweeg nu serieus de order te cancelen.
per 1 januari is mijn huidige auto van 14% naar 25% bijtelling gegaan. waardeloos!
Mijn huidige auto van 5 jaar oud is nu duurder dan een gloednieuwe mustang van +50k
[/QUO
Geen gekke auto! Als die Mach E er in mei niet is dan wordt dan ook mijn alternatief.
ik heb afgelopen week mijn nog niet geproduceerde mustang afgeblazen. Het wachten werd mij te lang. Ik heb een etron op kenteken 2020 genomen en wordt binnen 2 weken afgeleverd.
 

hetgeleteken

Well-Known Member
First Name
Martijn
Joined
Apr 16, 2020
Threads
0
Messages
137
Reaction score
118
Location
Utrecht, NL
Vehicles
VW Golf Estate, Ford Mustang Mach-E AWD ER Lucid Red Tech+ reserved
Country flag
ik heb afgelopen week mijn nog niet geproduceerde mustang afgeblazen. Het wachten werd mij te lang. Ik heb een etron op kenteken 2020 genomen en wordt binnen 2 weken afgeleverd.
Kreeg zojuist het volgende bericht vanuit de leasemaatschappij: Voor u is een nieuwe Ford Mustang Mach-E door ons besteld. De verwachte leverdatum is gewijzigd naar 30 mei 2021. De productie van uw voertuig is namelijk vertraagd. Zodra het voertuig gereed is voor aflevering, neemt de dealer contact met u op om een afspraak te maken.
 

ODBMongoose

Well-Known Member
First Name
Niels
Joined
Feb 27, 2020
Threads
15
Messages
111
Reaction score
151
Location
Netherlands
Vehicles
SR RWD Mach-E Star White Tech Pack Plus
Country flag
Kreeg zojuist het volgende bericht vanuit de leasemaatschappij: Voor u is een nieuwe Ford Mustang Mach-E door ons besteld. De verwachte leverdatum is gewijzigd naar 30 mei 2021. De productie van uw voertuig is namelijk vertraagd. Zodra het voertuig gereed is voor aflevering, neemt de dealer contact met u op om een afspraak te maken.
Heb dezelfde brief ontvangen. Knudde allemaal. Als ik dit van tevoren geweten....
 

makooy

Well-Known Member
Joined
Jun 29, 2020
Threads
7
Messages
532
Reaction score
869
Location
Rotterdam, NL
Vehicles
Mach-E RWD SR Lucid Red TP+
Occupation
IT Consultant
Country flag
Kreeg zojuist het volgende bericht vanuit de leasemaatschappij: Voor u is een nieuwe Ford Mustang Mach-E door ons besteld. De verwachte leverdatum is gewijzigd naar 30 mei 2021. De productie van uw voertuig is namelijk vertraagd. Zodra het voertuig gereed is voor aflevering, neemt de dealer contact met u op om een afspraak te maken.
Heb dezelfde brief ontvangen. Knudde allemaal. Als ik dit van tevoren geweten....
Beide een AWD gekozen zeker? RWD's lijken als eerste te komen. AWS's en FE's komen er na.
Sponsored

 
 




Top