Ikke i går, men prøvde nå. Får opp samme meldinger etter en liten stund ""Beklager det oppsto en feil og vi var ikke i stand til å endre godkjenningsrettighetene..."Jeg har og 3 order-status-linjer med samme innhold. Min har stått som intransit siden 29.04. Kom til Drammen på mandag. Har du prøvd å aktivere bilen i Fordpass i går?
tappsdatetime oppdateres enten når du prøver å aktivere, eller når noen går inn i bilen dinIkke i går, men prøvde nå. Får opp samme meldinger etter en liten stund ""Beklager det oppsto en feil og vi var ikke i stand til å endre godkjenningsrettighetene..."
Gratulere, misunnelig, skulle ønske det var meg. Vi håper å komme til Trondheim i Juli med vår Mach-E. Håpe er å få brukt den på Norges ferien i sommerHyggelig melding fra Melhus Bil i Trondheim i ettermiddag. Min Mac-E er klar for henting førstkommende fredag kl 13:00 - 15:00. Gleder meg som en unge (selv om jeg er en gammel mann).
Så den beskjeden du fikk fra din selger på lørdag om at bilen fortsatt var i Mexico, stemte ikke? Gode nyheter det da! Jeg har også fått beskjed om at min er i Mexico, selv om den ble produsert 8.april. Kanskje jeg har samme flaks som deg, og at bilen faktisk er sendt fra Veracruz?Hei. Da fikk jeg telefon fra Ford på Alnabru i Oslo, min bil skal ha blitt sent med en båt 16-04-21 Grande Mirafiori som skal ankomme Antwerpen 14.05.21. Forsøkte å søke opp vin nummere men fikk ikke noe resultat, kan det bety at jeg har blitt feilinformert, eller er det ikke alltid man får opp resultatet. Nå er det i hvert fall håp.
@stesir har laget et eget forum, se https://www.macheforum.com/site/threads/norway-mach-e-owners.6084/#post-171826Hei! Finnes det en side/tråd der man kan dele gleder og utfordringer?
Fikk min MME på mandag. Er litt smårusk her og det, spesielt med mobil som nøkkel. Bruker utdelt nøkkel til oppdatering i juni kommer.. samt handsfree bakluke kan responsen være treg. Ellers er bilen helt konge!
nydelig! Da kan jeg følge med/dele der! Tusen takk?@stesir har laget et eget forum, se https://www.macheforum.com/site/threads/norway-mach-e-owners.6084/#post-171826
Har du prøvd å skyve foten inn og ut under fangeren, i stedet for å sveipe sideveis? Sensoren er tilpasset inn og ut-bevegelse.Hei! Finnes det en side/tråd der man kan dele gleder og utfordringer?
Fikk min MME på mandag. Er litt smårusk her og det, spesielt med mobil som nøkkel. Bruker utdelt nøkkel til oppdatering i juni kommer.. samt handsfree bakluke kan responsen være treg. Ellers er bilen helt konge!
Jeg startet tråden men det er virkelig @stesir som har gjort jobben her, så jeg tenker at denne tråden får blir det den blir.@tormodg, som trådstarter. Hva tenker du om denne trådens videre skjebne, skal denne tråden være en «vi som venter på bil» - tråd, eller skal den også gli over til å diskutere bilen for de som har mottatt den?
Vi må jo fylle den med erfaringer, eller lage en egen avdeling/Wiki for det!- med flere tema bidragsytere. Denne bilen har sjel og kommer til å utvikle seg, så vi må sørge for at FORD høre på oss ...