Norway - Mach-E ready for production

Mustang-fyren

Well-Known Member
First Name
Roar
Threads
1
Reaction score
83
Vehicles
Ford Mustang Mach-e, long range AWD, rapid red
Country flag
My MME is on that vessel, and it was going to Belgium til about today when all the sudden it changed. I can track my car on that vessel so I’m pretty sure it’s on there just seemed little strange jt changed to Hamburg
New arrival time for our cars is Antwerpen 26 mai kl.04.00. We do not want our car to be left in Hamburg ? :) ;)
Sponsored

Guybrush

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
230
Vehicles
'21 MME RWD ER, Kawasaki ER6N, '15 e-Golf
Country flag
Da kom VAFD hos meg og gitt!

gobStatusCode: "VAFD"
gobStatusDate: "2021-05-18 17:57:26.0"
gobStatusDesc: "VehicleAtFinalDestination"
number: ""
type: "order"
vmacs2CharCode: "92"
vmacs3CharCode: "721"
vmacsStatusDate: "2021-05-18 07:25:00.0"
vmacsStatusDesc: "COMPOUND OUT "

Og som vanlig er det 2 dagers forsinkelse på oppdateringene

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Threads
0
Reaction score
292
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Hei Er det noen som vet hva dette betyr.

{"vindetail":{"status":[{"vin":"WF0TK3SU7MMAXXXXX","userguid":"4d4e0aa1-4d6b-4e68-a8e4-8c46bd510845","statuscode":0,"message":"MasterReset","timestamp":"2021-05-19T14:53:17.800+0000"}]},"returncode":"200"}

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Hei Er det noen som vet hva dette betyr.

{"vindetail":{"status":[{"vin":"WF0TK3SU7MMAXXXXX","userguid":"4d4e0aa1-4d6b-4e68-a8e4-8c46bd510845","statuscode":0,"message":"MasterReset","timestamp":"2021-05-19T14:53:17.800+0000"}]},"returncode":"200"}
De jobber på bilen din, sjekk PTI trakeren, link i Wiki ... min ble oppdatert hos forhandler i går ...
"DeliverySuccess" i dag, og så sår det InProgres = mer tester, så "DeliverySuccess" igjen

Mustang-fyren

Well-Known Member
First Name
Roar
Threads
1
Reaction score
83
Vehicles
Ford Mustang Mach-e, long range AWD, rapid red
Country flag
Ingen treff på min bil. Siden den ble produsert 8.april men ikke ble med G. Baltimora, så er det sannsynlig at den er på G. New Jersey. Men har sett av tidligere tråder at det kan gå noen dager før man får treff.
Har stor tro på du har bilen din på G. New Jersey, urimelig om du må stå over et skip til. Vi skulle vel egentlig vært på samme skip siden din var ferdig to dager før min. Beklaget at jeg "snek meg i køen men jeg skylder på han der havnearbeideren ;)

RandyM

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
61
Vehicles
2008 Ford Focus
Country flag
Samme her ? jaja, fikk ihvertfall bekreftet at bilen er i landet fra forhandler nå nettopp, sammen med "standard" beskjeden om at de regner med 2-4 uker for å flytte en bil fra Drammen til Oslo.
Da var "tapps" også oppdatert i dag: tappsDateTime":"2021-05-20T08:46:05.695Z.

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Threads
0
Reaction score
292
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
De jobber på bilen din, sjekk PTI trakeren, link i Wiki ... min ble oppdatert hos forhandler i går ...
"DeliverySuccess" i dag, og så sår det InProgres = mer tester, så "DeliverySuccess" igjen
Hei. Det stemmer, før jeg fikk "Master Reset" sto det "In Progress"
Siden de nå tydelig vis jobber med bilen da det har vært noen endringer siste tiden etter at det ikke har vært en bevegelser 20.04. til 12.05, håper og tror jeg at den er i Atwerpen, og så krysser jeg fingrene for at den er med baten til Drammen 29.05.. Har ikke mottatt melding om at den er kommet til Europa, men får tro at den bare er en Ford forsinkelse her også. Siste melding fra Ford var 20 april om at bilen er på vei. Ville være veldig trist vis den fortsatt var i Veracrus Mexico.

Får ikke sjekket PTI, da jeg ikke har ordrenummret jeg trenger for å gjøre dette.
Kom for sent inn i dette forumet dessverre

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Shipment number på Grande New Jersey er vel S3-0GNJ0321
Kan søke opp fra/til port på Grimaldi sine sider... Arrester meg gjerne om eg tar feil... :)

Og båten gikk først i går kveld, ikkje 17.mai... :)
Skulle ønske du hadde rett, men jeg tror ikke det. F.eks. for G. Baltimora på Grimaldis side så kommer GBL0321 opp, mens de korrekte er disse:
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1621510893330

Forresten, har du sjekka med F12-metoden om du har fått compound out? Fortsatt compound in hos meg (bilen min ble produsert 8.april).

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Hei. Det stemmer, før jeg fikk "Master Reset" sto det "In Progress"
Siden de nå tydelig vis jobber med bilen da det har vært noen endringer siste tiden etter at det ikke har vært en bevegelser 20.04. til 12.05, håper og tror jeg at den er i Atwerpen, og så krysser jeg fingrene for at den er med baten til Drammen 29.05.. Har ikke mottatt melding om at den er kommet til Europa, men får tro at den bare er en Ford forsinkelse her også. Siste melding fra Ford var 20 april om at bilen er på vei. Ville være veldig trist vis den fortsatt var i Veracrus Mexico.

Får ikke sjekket PTI, da jeg ikke har ordrenummret jeg trenger for å gjøre dette.
Kom for sent inn i dette forumet dessverre
bruker bare din vin i denne https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Husk stille 1. Norge og Norsk, tykk 2. oppdater og så 3 tykk direkte på linja (eller så feiler det)
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1621510863948

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1621510961684

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1621511068268

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Har stor tro på du har bilen din på G. New Jersey, urimelig om du må stå over et skip til. Vi skulle vel egentlig vært på samme skip siden din var ferdig to dager før min. Beklaget at jeg "snek meg i køen men jeg skylder på han der havnearbeideren ;)
Jepp, vi legger skylda på han havnearbeideren, han leverer etter mottoet sist ut av fabrikken, først inn på båten?

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Hei

Da kom denne opp, ingen bevegelse siden 01.04..2021
1621511767898.webp
Min sto lik byggedato 6.2.21 til i går, noen få i UK forumet har fått denne oppdatert i Antwerpen under QA, andre ikke, jeg fikk min oppdatert hos Forhandler 19. mai under klargjøringsprosessen ...

SÅ er det ikke sikkert alle trenger oppdatering, dersom de er bygger "rett" på fabrikken, dvs. det ikke har kommet noen teknisk endring ... ref Ford TSB Din er 1.4 så det kan hende den passerer ... - blir bare gjetning.

PLG 74

Active Member
Threads
0
Reaction score
41
Vehicles
Volvo v70
Occupation
Engineer
Country flag
Skulle ønske du hadde rett, men jeg tror ikke det. F.eks. for G. Baltimora på Grimaldis side så kommer GBL0321 opp, mens de korrekte er disse:
1621510893330.png

Forresten, har du sjekka med F12-metoden om du har fått compound out? Fortsatt compound in hos meg (bilen min ble produsert 8.april).
Hei!

ja, det hadde kanskje vært litt for enkelt om forslaget mitt var rett, kjenner igjen den oversikta du limte inn over fra den engelske tråden no ja. Ingen compound out enda, bilen vart produsert 8.mai og compound in 13.mai, så satser på den er med båten.

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Jeg har ikke fått de to siste mailene @stesir har fått, men den skal plukkes opp i morgen. Nå regnr på vegvesen.no :)
Nå også min ... ? :cool:

Må godkjenne, sjekk! ?? - Hører vel noe fra Forhandler snart ... eller leverer de på døra ... ??
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1621514138516
Sponsored