Terje
Well-Known Member
- First Name
- Terje
- Threads
- 0
- Reaction score
- 292
- Vehicles
- Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Tja, si det. En lengre fremme i tråden sa noe om at man ville compound in/ out 4 ganger. Men jeg vet ikke om det har vært slik for alle som er ferdig med QA i Belgia. Kanskje det er fortsatt noen i tråden som er ferdig med QA i Belgia som har en kommentar der?
Kanskje ukjente faktorer påvirker om man får 1 compound in eller 4? Kanskje hvilken rekkefølge man tar undersøkelse i (dersom det går an å ta dem i vilkårlig rekkefølge). Kanskje om det er gjort justering eller IKKE gjort justeringer. Eller helt andre ting.
Jeg aner ikke .Hadde vært interessant å være i Antwerpen for en dag og observert?
Hei. Jeg har heller ikke sett Compound in/ut flere ganger på min bil, kan være at de aller første som kom til Belgia hadde flere oppdatering som måtte gjøres, en de som har kommet senere. Det eneste jeg har hatt av oppdatering som jeg har kunnet se er på ETIS, den gikk fra dato 01.04.2021 til 02.06.2021. Det har ikke vært mye endring under F12 under ordre-status på Min Ford konto, som jeg har klart å se, men det har vært en god del endring under F12 på Remote Vehicle setup. Slik jeg har tolket det er endringer under ordre-status på Min Ford konto, stort sette med transporten av bilen, mens Remote Vehicle setup har med selve bilen å gjøre. Mulig jeg er helt på jordet, men det er slik jeg har oppfattet det.
Sponsored
Last edited: