Norway - Mach-E ready for production

BearStang

Well-Known Member
First Name
1882
Joined
Mar 1, 2021
Threads
0
Messages
86
Reaction score
132
Location
Norway
Vehicles
Mustang Mach-E RWD LR
Country flag
Jeg opplever at et Troll mulig flere, har gått iherdig inn for å lage falske profiler, for å ødelegge leveranse og tracking oversikten vår. Jeg har sett i sporing loggen systematikk aktivitet. – jeg slettet i går, ca. 50 oppføringer, med fare for å slette også ekte oppføringer, og har tidligere slettet flere åpenbare.

Dette er frivillig, skal være anonymt, for de som følger denne «sporten», andre kan la være.

Jeg har backup, jeg vurder slette alt, sette på innlogging, eller en administrasjon i Fora her, slik at de som er ekte, kan tilbakestilles. – Hva tenker dere om det?

/Steinar
Tror du har vært litt ivrig på slettingen her, min oppføring (BW) er borte og den ble lagt inn for veldig lenge siden.

Bør være et fåtall personer med redigeringsmulighet, så kan heller folk skrive gi beskjed via mail/fb/forum om endringer som igjen kan oppdateres.
Sponsored

 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Jeg opplever at et Troll mulig flere, har gått iherdig inn for å lage falske profiler, for å ødelegge leveranse og tracking oversikten vår. Jeg har sett i sporing loggen systematikk aktivitet. – jeg slettet i går, ca. 50 oppføringer, med fare for å slette også ekte oppføringer, og har tidligere slettet flere åpenbare.

Dette er frivillig, skal være anonymt, for de som følger denne «sporten», andre kan la være.

Jeg har backup, jeg vurder slette alt, sette på innlogging, eller en administrasjon i Fora her, slik at de som er ekte, kan tilbakestilles. – Hva tenker dere om det?

/Steinar
Det er en del "nettroll" som bare er ute etter å sabotere!! Kjør igang innlogging! ?
 

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Tror du har vært litt ivrig på slettingen her, min oppføring (BW) er borte og den ble lagt inn for veldig lenge siden.

Bør være et fåtall personer med redigeringsmulighet, så kan heller folk skrive gi beskjed via mail/fb/forum om endringer som igjen kan oppdateres.
Hei, takk, for tilbakemelding, avventer noen til før vi avgjør, om det blir noen som vil ta delt ansvar. Utfordringen er OM det blir for høy terskel for å registrere, kommer det ikke noe inn, jeg har snakket med UK Admin, om problemet, og de har vagt å sperre...

Legg inn Din BW, nu, endingsloggen er anonym og dra andre på dateringer for under samme.
 

Jehake

Member
First Name
Jan
Joined
Feb 14, 2021
Threads
0
Messages
15
Reaction score
12
Location
Norway
Vehicles
Mach-e first edition
Country flag
Jeg opplever at et Troll mulig flere, har gått iherdig inn for å lage falske profiler, for å ødelegge leveranse og tracking oversikten vår. Jeg har sett i sporing loggen systematikk aktivitet. – jeg slettet i går, ca. 50 oppføringer, med fare for å slette også ekte oppføringer, og har tidligere slettet flere åpenbare.
Jeg ser at min oppføring også er slettet. Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor den ble sett på som mistenkelig..?

Ellers er det en figur jeg savner på det andre arket. Det er en figur som viser når bilene i de ulike "current status" klassene ble bestilt. Jeg bestilte min FE 6. januar i år, og skulle gjerne med et raskt blikk se om jeg er blant de heldige som raskt får levering eller om jeg er av de som opplever at alle andre får bil før meg...
 
Last edited:


stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Jeg ser at min oppføring også er slettet. Av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvorfor den ble sett på som mistenkelig..?

Ellers er det en figur jeg savner på det andre arket. Det er en figur som viser når bilene i de ulike "current status" klassene ble bestilt. Jeg bestilte min FE 6. januar i år, og skulle gjerne med et raskt blikk se om jeg er blant de heldige som raskt får levering eller om jeg er av de som opplever at alle andre får bil før meg...
Google gir ikke full detaljert log, da den er anonym, så flere kan komme inn under sletting, beklager. Legger den tilbake fra backup. Jeg har fått malen fra UK, det er enkle grafer basset på dataene.
kan se på, når tid, - på andre alternativ, send gjerne ferdig fra en egen mal om du vil fra Google sheet.
 
Last edited:

Jehake

Member
First Name
Jan
Joined
Feb 14, 2021
Threads
0
Messages
15
Reaction score
12
Location
Norway
Vehicles
Mach-e first edition
Country flag
send gjerne ferdig fra en egen mal om du vil fra Google sheet.
Sender en enkel versjon av en slik graf som viser antall biler pr måned for de ulike klassene:
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production Picture2

Det er fort gjort å legge inn dette i google sheet fila.
 

Rabalder74

Well-Known Member
First Name
Karl
Joined
Feb 4, 2021
Threads
0
Messages
92
Reaction score
131
Location
Oslo, Norway
Vehicles
2021 MME FE - Grabber Blue
Country flag
Jeg opplever at et Troll mulig flere, har gått iherdig inn for å lage falske profiler, for å ødelegge leveranse og tracking oversikten vår. Jeg har sett i sporing loggen systematikk aktivitet. – jeg slettet i går, ca. 50 oppføringer, med fare for å slette også ekte oppføringer, og har tidligere slettet flere åpenbare.

Dette er frivillig, skal være anonymt, for de som følger denne «sporten», andre kan la være.

Jeg har backup, jeg vurder slette alt, sette på innlogging, eller en administrasjon i Fora her, slik at de som er ekte, kan tilbakestilles. – Hva tenker dere om det?

/Steinar
Jeg synes ideen om å sette lesertilgang og så måtte be deg om redigeringstilgang er en god løsning. Personen på da "bekrefte" hvem den er.
 

Jehake

Member
First Name
Jan
Joined
Feb 14, 2021
Threads
0
Messages
15
Reaction score
12
Location
Norway
Vehicles
Mach-e first edition
Country flag
Jeg synes ideen om å sette lesertilgang og så måtte be deg om redigeringstilgang er en god løsning. Personen på da "bekrefte" hvem den er.
Dette er jeg helt enig i. Det ville imidlertid vært nyttig å kunne laste ned eller kopiere tallene til et lokalt regneark.
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Dette er jeg helt enig i. Det ville imidlertid vært nyttig å kunne laste ned eller kopiere tallene til et lokalt regneark.
Enig jeg også..
 

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Sender en enkel versjon av en slik graf som viser antall biler pr måned for de ulike klassene:
Picture2.png

Det er fort gjort å legge inn dette i google sheet fila.
Arket har ikke de tallene til serien rette frem, uten å sette opp hjelpe og utregningskollonner som telle opp antall pr måned osv. Det er mulig sette opp, formler som telle antall "Build Date", "Ship Date" pr mnd. og andre samt tidenen i mellom, men det krever litt jobb.
 

Jehake

Member
First Name
Jan
Joined
Feb 14, 2021
Threads
0
Messages
15
Reaction score
12
Location
Norway
Vehicles
Mach-e first edition
Country flag
Arket har ikke de tallene til serien rette frem, uten å sette opp hjelpe og utregningskollonner som telle opp antall pr måned osv. Det er mulig sette opp, formler som telle antall "Build Date", "Ship Date" pr mnd. og andre samt tidenen i mellom, men det krever litt jobb.
Ja, jeg laget figuren over v.hj.a. en slik tabell. Med COUNTIFS kommandoen i excel er det fort gjort...
 

Machmus

Well-Known Member
First Name
Magnus
Joined
Feb 23, 2021
Threads
1
Messages
72
Reaction score
93
Location
Bergen, Norway
Vehicles
CG Mach-E AWD LR, Seat mii Electric
Country flag
Min loggføring er også vekk. Lå under navn "MS". Hvordan legge inn på nytt?
 

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
 




Top