Norway - Mach-E ready for production

ArneL

Member
Joined
Oct 21, 2020
Threads
0
Messages
18
Reaction score
21
Location
Norway
Vehicles
EV
Country flag
Hvilken nett-adresse er det på "e-Order tracker"?
Dersom du ikke har VIN så kan du følge denne oppskriften:
Jeg fant VIN-nummeret mitt ved å følge dette: https://seg.fyi/mache-vin/index.html Mitt VIN-nummer: WF0TK3SU0MMA14XXX
Deretter går du på "e-Order tracker":
Mange (inklusive meg) fikk den in production den 9. desember, men det var nok en feil. Hvilken status får du på https://www.macheforum.com/site/pages/tracker/?
Sponsored

 

JanKn

Well-Known Member
Joined
Jan 18, 2021
Threads
0
Messages
113
Reaction score
225
Location
Oslo, Norway
Vehicles
Mustang Mach-E AWD LR Rapid Red received 25/5/2021
Country flag
Takk Arne. Det er den samme trackeren jeg har brukt.

Fikk VIN-nummer på format WF0TK3SUXMMA14xxx av forhandler, men min er ennå ikke i produksjon.

Har fått følgende epost fra Ford Motor Norge i dag da jeg har hatt trøbbel med Ford-kontoen min:

Når det gjelder din bestilling så venter vi på mer detaljert informasjon fra fabrikken om produksjonen av din bil. Så snart informasjonen er tilgjengelig vil det bli sendt ut oppdateringer via e-post og selvsagt også oppdateres i ford.no-kontoen.
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Mange (inklusive meg) fikk den in production den 9. desember, men det var nok en feil. Hvilken status får du på https://www.macheforum.com/site/pages/tracker/?
Jeg får "in production" på trackeren. Men oppdateringene fra Ford fabrikken er så som så, mye om dette på forumet. Det kommer 2 båter til Drammen i februar, så vi får krysse fingre og tær for at det er med biler til oss der......
 


MarcelK

Active Member
First Name
Marcel
Joined
Sep 30, 2020
Threads
0
Messages
27
Reaction score
25
Location
the Netherlands
Vehicles
Now: Mazda CX5. Ordered: Mach E RWD Shadow Black with TP
Occupation
senior consultant
Country flag
Hello, are there already MME's delivered to customers in Norway or are you also facing delivery delays at the moment?
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Hello, are there already MME's delivered to customers in Norway or are you also facing delivery delays at the moment?
No, but in late februar 2 ships is coming to Drammen Harbor, so maybe some customers are Lucky in late februar or early march. ??
 

MarcelK

Active Member
First Name
Marcel
Joined
Sep 30, 2020
Threads
0
Messages
27
Reaction score
25
Location
the Netherlands
Vehicles
Now: Mazda CX5. Ordered: Mach E RWD Shadow Black with TP
Occupation
senior consultant
Country flag
Thanks you ronran and Grabber Blue Oslo for the feedback. Hopefully the first MME's will be on the road soon in Norway.
 

JanKn

Well-Known Member
Joined
Jan 18, 2021
Threads
0
Messages
113
Reaction score
225
Location
Oslo, Norway
Vehicles
Mustang Mach-E AWD LR Rapid Red received 25/5/2021
Country flag
Jeg har allerede lastet den ned, lest den 2 ganger! ??
Og da har vel du og alle andre lest hurtig-guiden også? Skjønner at jeg ikke er så langt framme som jeg trodde:oops:
 

Attachments

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Og da har vel du og alle andre lest hurtig-guiden også? Skjønner at jeg ikke er så langt framme som jeg trodde:oops:
Ja, det er mye å sette seg inn i men det som er veldig bra, er at man kan sette opp en egen profil så da blir det mye lettere å finne frem på skjermen + at du legger in det meste fra Ford pass appen.
Jo mere jeg skriver og tenker på dette, jo mere utålmodig blir jeg til å få denne bilen! [Man blir jo som en liten unge jo! ?]
 

JanKn

Well-Known Member
Joined
Jan 18, 2021
Threads
0
Messages
113
Reaction score
225
Location
Oslo, Norway
Vehicles
Mustang Mach-E AWD LR Rapid Red received 25/5/2021
Country flag
[Man blir jo som en liten unge jo! ?]
Ja, det er ingen overdrivelse. Hadde booket prøvekjøring hos Røhne & Selmer på Alnabru på onsdag, men den ble avlyst pga korona. Mildt sagt kjipt :mad:

Jeg bestilte min 19. desember 2019, og jeg har ennå ikke fått produksjonsdato slik som de med First Edition. Er utrolig spent på om min kommer med de første båtene?
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Ja, det er ingen overdrivelse. Hadde booket prøvekjøring hos Røhne & Selmer på Alnabru på onsdag, men den ble avlyst pga korona. Mildt sagt kjipt :mad:

Jeg bestilte min 19. desember 2019, og jeg har ennå ikke fått produksjonsdato slik som de med First Edition. Er utrolig spent på om min kommer med de første båtene?
Det var synd med prøvekjøringa, bilen er fantastisk å kjøre, som jeg skrev tidligere så prøvekjørte jeg en med bakhjulsdrift og stort batteri.
Ja, det blir spennende å følge med de første båtene.
Hvis du gidder så kan du legge inn sporing på båter fra "Wessel finder" Veracruz terminalen, og evt Drammen.
Sponsored

 
 




Top