Norway - Mach-E ready for production

Wonky_Donkey

Well-Known Member
First Name
Tony R
Threads
29
Reaction score
3,048
Vehicles
2022 Mach-E RWD ER
Country flag
Får ikke dette til å fungere på min Mac med Safari nettleser. Vet du om dette kun fungerer med spesielle nettlesere (eller kun Windows)?
Du kan bruke Safari på en macOS-datamaskin, men det fungerer best med Chrome- eller Firefox-nettlesere :)
Sponsored

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Forventede skip i Veracruz
Det er 4 bil skip forventet, 6., 7. 9. og 12.2 i havnen de neste dagene, lover bra.

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Threads
4
Reaction score
530
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
[QUOTE = "stesir, innlegg: 100057, medlem: 2237"]
Forventede skip i Veracruz
Det er 4 bil skip forventet, 6., 7. 9. og 12.2 i havnen de neste dagene, lover bra.
[/ SITAT]
Følger "Vesselfinder" hver dag: :)

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Jeg også. Må innrømme at hvis noen hadde sagt for en måned siden at det skulle bli hobbyen min, så hadde jeg trodd de var helt tullete ?
Jepp, dette blir bra det kommer biler snart nå, og vi skal finne de!

I gratisversjonen ser vi kun 20 stk og de glir fort ut av listen, man må se på forventet, ankomst og avgang, og lagre de etter som det blir endringer om man vil følge de, om man ikke vil betale... - hvis ikke jeg har oversett noen muligheter...

PT er det 16 reg. biler og en liten statistikk... ;-)
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1612534575153

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Startet opp min gamle Windows maskin. Da fikk jeg opp alt jeg ønsket.
Takk for hjelpen.
Og det ser ut som du får bil blant de første ... Hjelper du promotere registrering? ;-)

ArneL

Member
Threads
0
Reaction score
21
Vehicles
EV
Country flag
I dag oppdaget jeg at "min bil" hadde fått "production date 2021-02-04"; altså i går. Nå følger skipstransport til Europa, transport til Norge, transport til Vestlandet og klargjøring før utlevering...

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production Skjermbilde 2021-02-05 221824

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
I dag oppdaget jeg at "min bil" hadde fått "production date 2021-02-04"; altså i går. Nå følger skipstransport til Europa, transport til Norge, transport til Vestlandet og klargjøring før utlevering...

Skjermbilde 2021-02-05 221824.JPG
Nå, i kveld fikk jeg "production date 2021-02-06", det betyr den er produsert! pga. etterskuddsvis rapportering spennende å se hvor lenge det går får den kommer på skipment/In transit ... og er påvei ...

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Jepp, dette blir bra det kommer biler snart nå, og vi skal finne de!

I gratisversjonen ser vi kun 20 stk og de glir fort ut av listen, man må se på forventet, ankomst og avgang, og lagre de etter som det blir endringer om man vil følge de, om man ikke vil betale... - hvis ikke jeg har oversett noen muligheter...

PT er det 16 reg. biler og en liten statistikk... ;-)
1612534575153.webp
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1612862795915

29 registeringer til i dag, grunnlaget er litt lite med tanke på at det kommer 4000 biler til Norge. Vi er vel også i mindretall på våre fora, på Facebook er det en lavere teksel for å komme inn, men der er det ikke like lett få oversikt.

selv om litt teknisk og litt krevende finne VIN og følge med på Ford Tracker, men overkommelig mener jeg, Ikke alle er like ivrig følge med, og det forår jeg.

Jeg vil lage en Wiki slik som UK gruppen har gjort så blir det litt enklere finne igjen guidene på fora her, hvis det er noen som har lyst til å bidra så gjør gjerne det

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Kanskje er det noen Mach-E med denne båten ??
</s> </s> </s> </s> </s> </s> </s> </s> </s> </s> </s> </s>Drammen havn i dag 03.02.21, kl 08..

Drammen Havn.webp
Etter
Er det noen på forumet her som har status "In transit"? I følge forhandler er det tegn på at den er shippet fra Veracruz.
10. februar kommer denne: (med biler fra ZEEBRUGGE, BELGIA) til Drammen Havn
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1612865694583

dersom få norske biler var med til Europa på Grande New York, må de ha blitt kjør mellom havnene... lite trolig... - vi får nokk vente på de to neste båten som kommer... ;-)

Samme gjaldt sikkert for denne også...
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1612865531879

ArneL

Member
Threads
0
Reaction score
21
Vehicles
EV
Country flag

Skjermbilde 2021-02-05 221824.JPG
og i dag sier trackeren at den er under produksjon igjen (trackeren avviste mitt VIN i 2-3 dager før denne status; etter jeg egentlig hadde fått en ferdigdato). Er det ekstrarunde pga kvalitetsavvik? Er egentlig et godt tegn i så tilfelle.

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 93902F4B-52CE-4989-9087-E6844F894F70

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
og i dag sier trackeren at den er under produksjon igjen (trackeren avviste mitt VIN i 2-3 dager før denne status; etter jeg egentlig hadde fått en ferdigdato). Er det ekstrarunde pga kvalitetsavvik? Er egentlig et godt tegn i så tilfelle.

93902F4B-52CE-4989-9087-E6844F894F70.webp
Hei,
de opplever det i UK og US også, Bilen er i overordnet Produksjon til den er kvittert inn i neste steg og bekreftet, så derfor kan datoer komme og gå noe... tror ikke du skal legge så mye i det enda... ;-)
Sponsored

Last edited: