Norway - Mach-E ready for production

Jens

Active Member
First Name
Jens
Threads
0
Reaction score
17
Vehicles
Toyota rav 4, order Ford mustang LR AWD
Country flag
Hvordan kan disse talene stemme når jeg bestilte 09.02.2021?
Veldig mye flaks? og fått en avbestilling?
estimert levering på ford er 22-24 uker

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production Mustangen
Sponsored

RandyM

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
61
Vehicles
2008 Ford Focus
Country flag
Hvordan kan disse talene stemme når jeg bestilte 09.02.2021?
Veldig mye flaks? og fått en avbestilling?
estimert levering på ford er 22-24 uker

Mustangen.png
Må innrømme jeg har gitt litt opp å følge med på trackeren, men kan vel godt stemme dette! Uansett kult om det gjør det:)

Et annet spm. til dere som har bestilt her; på Ford-siden min får jeg opp dette på min bestilling som er «til behandling»:

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 19130C53-DBC5-4ECB-A064-400DF46DECD2

Flere som har dette? I så fall hva er bestilingsstatusen?

Mulig jeg overtenker dette, men synes språket på profilsiden til Ford er litt forvirrende.

Rabalder74

Well-Known Member
First Name
Karl
Threads
0
Reaction score
131
Vehicles
2021 MME FE - Grabber Blue
Country flag
Må innrømme jeg har gitt litt opp å følge med på trackeren, men kan vel godt stemme dette! Uansett kult om det gjør det:)

Et annet spm. til dere som har bestilt her; på Ford-siden min får jeg opp dette på min bestilling som er «til behandling»:

19130C53-DBC5-4ECB-A064-400DF46DECD2.jpeg

Mulig jeg overtenker dette, men synes språket på profilsiden til Ford er litt forvirrende.
Min står som «i produksjon» i Ford-Appen, men som «awaiting shipment» i trackeren.

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 5ECB6114-0E51-4960-B850-9584F6D6C5FF

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag

19130C53-DBC5-4ECB-A064-400DF46DECD2.jpeg

Har samme, Forhandler og Ford oppdater ikke dette, påvirker ikke bestillingen, jeg fikk etter sign. velkommen til Ford e-post, og har kontrakt fra min forhandler

Rabalder74

Well-Known Member
First Name
Karl
Threads
0
Reaction score
131
Vehicles
Country flag
Rakk dessverre ikke å ta bilde, men TeslaBjørn har en livesending nå. Har akkurat stoppet for å lade og ladinga starta på 153-156kWh. Han gikk helt i fistel ?
Det varte ikke ekstremt lenge (kanskje de første 5kW, men har ligget stabilt på over 100 enn så lenge jeg har sett på.

lover iallefall godt.

Rabalder74

Well-Known Member
First Name
Karl
Threads
0
Reaction score
131
Vehicles
Country flag
Rakk dessverre ikke å ta bilde, men TeslaBjørn har en livesending nå. Har akkurat stoppet for å lade og ladinga starta på 153-156kWh. Han gikk helt i fistel ?
Det varte ikke ekstremt lenge (kanskje de første 5kW, men har ligget stabilt på over 100 enn så lenge jeg har sett på.

lover iallefall godt.
Ned til under 100 etter ca 22kW og 37% batteri. (Startet på 10%)

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Threads
4
Reaction score
530
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Nå skjer det noe! Dette skjedde når jeg logget meg på min Ford konto for å sjekke ordrestatus i dag?? og oppdatering har ikke skjedd siden 09/12/2020!!!

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production Screenshot_20210221-085019_Chrom

Last edited:

JanKn

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
225
Vehicles
Mustang Mach-E AWD LR Rapid Red received 25/5/2021
Country flag
Spennende! Har noe endret seg eller står den fortsatt slik? Same old same old på siden her:p
Sidene er tilbake, men jeg ser ingen endringer fra slik det var :rolleyes:

BJAHEI

Member
Threads
0
Reaction score
66
Vehicles
Mustang Mach e
Country flag
Hei . Første post for min del. Jeg har Primary 'status: "in transit", ETA End Date 13.02.21, Production date 04.02.21 og Ship date 16.02.21. Jeg får kontakt med bilen i appen, og får avslag på forsøk på å aktivere.

Jeg tolker "in transit" slik at den er sendt fra fabrikk og nå står på havna i Veracruz? Er rådende hypotese at den endrer status til "shipped" når den blir satt på båten, eller er det en annen hendelse som utløser denne statusen?

De første ETA-datoene på regnearket begynner jo å nærme seg - er det noen som har hørt fra forhandler?
Sponsored