Norway - Mach-E ready for production

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Så da er det med andre ord ingen mulighet lengre for oss å tracke bilen? Spurte Ford, men de ante ikke hva jeg mente med ordrenr/item#.... :-o
Jo, det er mulig tracke, - for de som har skaffet seg Tracker ID/Ordre nr. fra tracker tidligere, lagret/tatt bilde av det (dette er et inter nummer hos Ford, vi pt ikke har tilgang til ... - men flere som leter i koden og vil mulig finne det ... ) Så inntil da er alle nye i blinde, - Ja, dessverre!
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1616660311265
Sponsored

OP
OP
tormodg

tormodg

Well-Known Member
Threads
1
Reaction score
121
Vehicles
Mach-E FE RR delivered 2 July 2021
Country flag
Dette er litt intersant, du har en "In Stock Car", dvs. gjennom forhandler, eller at du har blitt tildelt en forhandsprodusert bil (til lager)...

Så betyr estimert til levering, NaN et antall lede-dager. I starten fikk vi hardkodet 22-24 uker på Ford.no. Dette kan bety levering snart, eller at Ford vil forbedre systemet med bedre Estimater på levering. Det hadde jo vært flott, - Ford! (spør kunden, informer kunden, vi forstår...)

Hvis du kontakter meg direkte kan jeg hjelpe se nærmere på det for deg
Det står akkurat det samme på min hvis jeg tolker deg rett: « Stock (222S) (OBC8T)»

Dette var en av bilene som Ford Norge fikk «ekstra» pga 60 års jubileum. «Levering februar» sa de (i desember). ?

Vegard

New Member
First Name
Vegard
Threads
0
Reaction score
1
Vehicles
Mach-e RWD LR
Country flag
Jo, det er mulig tracke, - for de som har skaffet seg Tracker ID/Ordre nr. fra tracker tidligere, lagret/tatt bilde av det (dette er et inter nummer hos Ford, vi pt ikke har tilgang til ... - men flere som leter i koden og vil mulig finne det ... ) Så inntil da er alle nye i blinde, - Ja, dessverre!
1616660311265.png
Du kan bruke denne adressen for å finne ordrenummeret ditt:
https://shop.ford.com/aemservices/shop/vot/api/customerorder/?partAttributes=BP2.*&vin="din VIN her"

Ordrenummeret er - [{"id":"xxxx

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Du kan bruke denne adressen for å finne ordrenummeret ditt:
https://shop.ford.com/aemservices/shop/vot/api/customerorder/?partAttributes=BP2.*&vin="din VIN her"

Ordrenummeret er - [{"id":"xxxx
Jeg har rettet opp Wiki:

Last edited:

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Bolt problemet:

BearStang

Well-Known Member
First Name
1882
Threads
0
Reaction score
132
Vehicles
Mustang Mach-E RWD LR
Country flag
Ayay, etaEndDAte gikk fra 1990-01-01 til å være blank i dag. En endring er en endring, kanskje bilen har blitt registrert inn et eller annet sted i Europa. o_O

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Ayay, etaEndDAte gikk fra 1990-01-01 til å være blank i dag. En endring er en endring, kanskje bilen har blitt registrert inn et eller annet sted i Europa. o_O
Det har skjedd flere ganger tidligere, dette er et endringsfelt ..., kan jo komme noe nytt estimat, det er jo det det felte er til for. Feltene synes bety "til forhandler/landet ... i Ford sitt system. For oss skal de jo ført til Europe (Antwerpen), og så videre til hver enkelt land i EU. Det er ikke systemet tydelig bygget for, enda ...

Min ETA date var 12.3. så ble båtene forsinket med 4 - 5 dager... før Ford satte de tilbake til default date (01.01.1990) . for alle estimater til EU..., noen UK og andre tidlig leveringer, hadde gått over estimatene med flere dager. Da datoene ikke troverdig lenger ...

Det kan virke som om Ford prøver å få dette til, det hadde vært flott, de har jo ikke lovet at dettes systemet skal virke ..., - men de har jo ikke noe bedre tilby kunden heller ... - annet lovnad om det viktigste, - god kvaliteten på bilen vi har bestilt :)

Min MME ankom mest sannsynlig 19. 3 med Grande Huston, noen Norske og Briter har fått telefon med bekreftelse, jeg venter, håper og regner med, at den ankommer før de datoen forhandler har.

Tiden vil vise. Min status på bilen på Ford.no viser ingen tilbakekallinger, noe ble ordnet i produksjonslinjen, men alle får en QA i Antwerpen ... :cool:

Petrus

Active Member
Threads
0
Reaction score
25
Vehicles
Mach-e, Focus
Country flag
Har noen av dere opplevd at "er på vei" i steg 3 var merket av, for deretter å bli borte igjen?
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1616671174962

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Har noen av dere opplevd at "er på vei" i steg 3 var merket av, for deretter å bli borte igjen?
1616671174962.webp
MIn og flere jeg har fått bekreftet er slik, Ford har ikke fikse Ford.no "din side/forhåndsbestilling" enda... de har send ut e-post 18.3 til de som var på vei/ trolig ankom med Grande 19.3 Det kan tyde på at de jobber med å løse dette.
Sponsored

Last edited: