Ikke jeg heller, og jeg har også bil på båtJeg er bekreftet på båt men har ikke hatt noe issues med Fordpass, så tror ikke du skal ta det som noen indikator i ene eller andre retningen for å være ærlig.
Sponsored
Ikke jeg heller, og jeg har også bil på båtJeg er bekreftet på båt men har ikke hatt noe issues med Fordpass, så tror ikke du skal ta det som noen indikator i ene eller andre retningen for å være ærlig.
Fikk oppdatering fra min forhandler akkurat nå om det samme ?Fikk bekreftet i dag at min bil ble stående igjen på kaien i Zeebrugge når resten dro. Fikk beskjed om at Ford har chartret en ny båt som skal til Zeebrugge og hente flere norske biler ila 1-2 uker.
Båtoversikten er oppdatert, både i Zeebrugge der de første ankomne bilen står, før testsenteret i havna i Antwerpen var på plass, og Antwerpen, men flere båter kan jo komme til... så vi får finne ut hvem det er ...Fikk oppdatering fra min forhandler akkurat nå om det samme ?
Fikk du navnet på båt/selskap? Min selger kunne ikke svare på detFikk oppdatering fra min forhandler akkurat nå om det samme ?
velkommen, se F12 metoden på Wiki der kan du finne litt info gjønt i koden, ikke al er der tidlig, men logg på og test ... se og søk på hva andre finner ...Hei Jeg er også ny på forumet. Bestilte min bil 11.01.2021, fikk beskjed 20.04.21 at bilen er på vei. må vel da smøre meg med tålmodighet, for min er vel da fortsatt i Mexico. Har prøvd å søke på VIN nummeret slik dere andre har gjort med har ikke lykkes. Har satt opp profil i Ford appen. Håpe er å få bilen i løpet av Juni.
Nei, fikk ikke hverken båt eller selskap fra min forhandler heller.Fikk du navnet på båt/selskap? Min selger kunne ikke svare på det
UK har et utrykk for det CODNei, fikk ikke hverken båt eller selskap fra min forhandler heller.
velkommen, se F12 metoden på Wiki der kan du finne litt info gjønt i koden, ikke al er der tidlig, men logg på og test ... se og søk på hav andre finner ...
Forsøkte også F12 varianten men fikk bare opp dette:velkommen, se F12 metoden på Wiki der kan du finne litt info gjønt i koden, ikke al er der tidlig, men logg på og test ... se og søk på hav andre finner ...
Same here with my UK order!Ja, masse feilmeldinger i dag. Og bilen min har gått et steg tilbake fra "Er på vei" til "I produksjon" etter nesten en måned uten en eneste statusoppdatering. Begynner å bli såååå lei av Fords sinnsvakt dårlige kommunikasjon.
Husk oppdater etter F12, Ctrl+R eller refresh knappen, og det er ulik info på de ulike sidene ...Hei. Jeg fant linken og fant ut hva jeg måtte gjøre etter å hå trykket F12. men tror ikke jeg fikk opp all informasjon. noe som kan tyde på at det mangler noe oppdateringer. fikk i hvert fall ikke opp det samme som brukerinstruksen viste. Men nå skal jeg følge litt mer med.
Skal bli gøy å høre hva de som får bilene synes når de har brukt den en stund
Det er gjo en del biler på vei, selv om det er en stund til de er hos den respektive bileier
Jeg fikk beskjed 22.04. om at bilen er på vei, men vet ikke om den står på havna i Mexico eller er på båt. Snakket med min forhandler i dag, og estimert lev.tid er flytte fra 27.juli til 3.aug. Tror juni er vel optimistisk, men man kan jo håpe?Hei Jeg er også ny på forumet. Bestilte min bil 11.01.2021, fikk beskjed 20.04.21 at bilen er på vei. må vel da smøre meg med tålmodighet, for min er vel da fortsatt i Mexico. Har prøvd å søke på VIN nummeret slik dere andre har gjort med har ikke lykkes. Har satt opp profil i Ford appen. Håpe er å få bilen i løpet av Juni.
Forsøkte også F12 varianten men fikk bare opp dette:
![]()
Har vært kødd med systemene det siste døgnet, står error på flere av datafeltene.Husk oppdater etter F12, Ctrl+R eller refresh knappen, og det er ulik info på de ulike sidene ...