Håper min går fra "Failed Edition" til "Final Edition" snart2 stk "Final Edition"?
Sponsored
Håper min går fra "Failed Edition" til "Final Edition" snart2 stk "Final Edition"?
fra remotesetup: de siste dagene:...driveModeFlag: "Y"model: nullotaFlag: "N"packageCode: "RMVS_PK00201"radioFlag: "N"siriusXmIpFlag: "N"updateDate: "2021-04-28T05:43:58.687"vin: "WF0TK3SUXXXXXXXXX"
Noen oppdateringer på dato her også. Eller lite nytt.fra remotesetup: de siste dagene:
"driveModeFlag":"Y",
"updateDate":"2021-04-26T20:21:02.927",
"packageCode":"RMVS_PK00201",
"model":null}}
og
"updateDate":"2021-04-28T18:05:48.407",
Det ser nå ut som det skjer litt![]()
Står ikke VIN i vinduet,Her står en lekker RR FE i Drammen i alle fall (tror dessverre min fortsatt er i Mexico dessverre, etter ca 1 måned på kaia i Veracruz).
![]()
Tror denne dato er når en sync skjedde sist, så ikke veldig spennende.fra remotesetup: de siste dagene:
"updateDate":"2021-04-26T20:21:02.927",
og
"updateDate":"2021-04-28T18:05:48.407",
Det ser nå ut som det skjer litt![]()
Næh, ingenting der, tror ikke det kommer noe oppdatering der før bilen tidligst står i garasjen min - men antageligvis et år etter eller noe.![]()
Bilen min er i Drammen.
Dette er informasjonen eg har på tracker..
har dere andre nokre datoer på Final delivered dato og eta?
har dere andre nokre datoer på Final delivered dato og eta?
Sync eller Keepalive, er en sjekk mot bilen at den lever, og rapportere på system nivå, ikke bruker nivå.Hva betyr egentlig det?
NOP, jeg får den tom som da de stoppe dette sist, noen biler, sett flest på FE, de er vist lagt inn i systemet med andre oppfølgings parameter, (så tipper her har Ford levert til seg selv ...)
Jeg mistenker at Ford gjør en større systemoppdatering. Min MME-status har ikke endret seg på en god stund, det ser jeg at flere her også har opplevd, og kodeverktøyet returnerer med error datafelter der det før var reelle data.NOP, jeg får den tom som da de stoppe dette sist, noen bile, sett flest på FE, er vist lagt inn i systemet med andre oppfølgings parameter, (så tipper her har Ford levert til seg selv ...)
Dataene kommer fra Fords kjernesystem, og der har tydelig ikke elt god flyt på de ... da både e-poster og statuser går frem og tilbake ...
Spent på om du får svar, og hvis ja hva produktsjefen svarer!Sync eller Keepalive, er en sjekk mot bilen at den lever, og rapportere på system nivå, ikke bruker nivå.
FORD har nå stengt, shame on You FORD ..., F12 order-status tilgangen på:
vår status i våre profiler på Ford Account. Fordi de sikkert ser at det ikke er noe de kjan støtte ...
- order-status?vin=WF0TK3SUXXXXXXXXX&countryCode=NO
- på Ford account https://www.ford.no/dashboard#/
- Den eneste måten uten å mase på forhandler da, som vet m i n d r e enn oss, i alle fall på tek nivå, men generelt det meste....synes det som, under oppfølging av bilene vi har kjøpt. Forhandlere har fått noe nå siste ukene om transport på båt men tipper det er tynt
Jeg har skrevet brev til produktsjefen i Norge og ber høflig om at de kan kommer med tydeligere og bedre informasjon i Kommunikasjon rundt produksjon og levering av Ford Mustang Mach-E. (så får vi se om de svare på det. Forbruker før Eier er de andre som snakker om. Det er kundene de lever av ...)
Her er min status /keepalive i dag, ikke mye nytt da vi er i blinde på order-status ...
29. April 09:45 – NO CHANGE {,…}
order-status:
error: {message: "Internal Server Error", code: "500 INTERNAL_SERVER_ERROR", status: "UpstreamException"}
code: "500 INTERNAL_SERVER_ERROR"
status: "UpstreamException"
KeepAlive:
{tappsResponseTemplate: {vin: "WF0TK3SUXXXXXXXXX", status: 200,…},…}
tappsResponseTemplate: {vin: "WF0TK3SUXXXXXXXXX", status: 200,…}
lifeCycleModeStatus: {lifeCycleMode: "TRANSPORT", oemCorrelationId: 50, vehicleDateTime: "2021-04-22T05:18:23Z",…}
lifeCycleMode: "TRANSPORT"
oemCorrelationId: 50
tappsDateTime: "2021-04-22T08:15:46.638Z"
vehicleDateTime: "2021-04-22T05:18:23Z"
status: 200
vin: "WF0TK3SUXXXXXXXXX"
vinFeature: {vin: "WF0TK3SUXXXXXXXXX", radioFlag: "N", siriusXmIpFlag: "N", otaFlag: "N", wifiFlag: "N",…}
driveModeFlag: "Y"
model: null
otaFlag: "N"
packageCode: "RMVS_PK00201"
radioFlag: "N"
siriusXmIpFlag: "N"
updateDate: "2021-04-29T07:43:29.35"
vin: "XXXXXXXXX"
wifiFlag: "N"