Norway - Mach-E ready for production

JanKn

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
225
Vehicles
Mustang Mach-E AWD LR Rapid Red received 25/5/2021
Country flag
Skal vel ankomme en båt fra Zeebrugge den 12.05 i Oslo men da burde den vel dukke opp på UECC trackeren i dag
Tror det var en dag lag fra lasting til trackeren viste at bilen var med?

Thomasgje

Member
First Name
Thomas
Threads
0
Reaction score
28
Vehicles
Ford Mach E LR AWD
Country flag
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1620664046258

Hei igjen.
Det ser jo ut til at dere vet og har svar på det meste :)
Når jeg legger inn VIN-nr som jeg har fått oppgitt fra min kontaktperson hos Røhne Selmer får jeg opp denne meldingen. Hva kommer det av? Har jeg fått feil nr? Er det noe jeg gjør feil?

Dette er en bil som er bestilt gjennom et leasingselskap (firmabil :) ). Tror kanskje den er bestilt på et felles bestillingsnr for mange biler. Jeg har i hvert fall ikke mulighet til å logge meg inn noe sted og få info om bilen. Holder på å bli gal her... får jo minimalt med info fra selger/Ford. Mulig jeg får bil i løpet juni. Satte denne bilen i bestilling hos leasingselskapet i august.

Guybrush

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
230
Vehicles
'21 MME RWD ER, Kawasaki ER6N, '15 e-Golf
Country flag
1620664046258.webp

Hei igjen.
Det ser jo ut til at dere vet og har svar på det meste :)
Når jeg legger inn VIN-nr som jeg har fått oppgitt fra min kontaktperson hos Røhne Selmer får jeg opp denne meldingen. Hva kommer det av? Har jeg fått feil nr? Er det noe jeg gjør feil?

Dette er en bil som er bestilt gjennom et leasingselskap (firmabil :) ). Tror kanskje den er bestilt på et felles bestillingsnr for mange biler. Jeg har i hvert fall ikke mulighet til å logge meg inn noe sted og få info om bilen. Holder på å bli gal her... får jo minimalt med info fra selger/Ford. Mulig jeg får bil i løpet juni. Satte denne bilen i bestilling hos leasingselskapet i august.
Den trackeren der fikk jeg aldri til å fungere. Såvidt jeg har forstått må du ha et 4 siffret ordrenummer i tillegg til din VIN. Det ordrenummeret er ikke mulig å finne igjen om du ikke har tatt vare på det siden opprinnelig bestilling.

Du får gjøre som resten av oss og spamme F12-metoden. Oppskrift står på wiki-tråden. Tar litt tid å finne ut av om du ikke har vært borti utviklerverktøy før.

Last edited:

Guybrush

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
230
Vehicles
Country flag
Ettersom båtene nå skal gå fra Zeebrugge og ikke Antwerpen, er her en liste for avgang og ankomst de neste 4 ukene:

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production Screenshot_20210510-184152_Chrom

Sist jeg sjekket var ikke Viking Amber satt opp på en rute. Med 2 dagers seiling ser det og ut som en direkteseiling. Lukter det ny MME-tur for den?

Last edited:

Thomasgje

Member
First Name
Thomas
Threads
0
Reaction score
28
Vehicles
Ford Mach E LR AWD
Country flag
Den trackeren der fikk jeg aldri til å fungere. Såvidt jeg har forstått må du ha et 4 siffret ordrenummer i tillegg til din VIN. Det ordrenummeret er ikke mulig å finne igjen om du ikke har tatt vare på det siden opprinnelig bestilling.

Du får gjøre som resten av oss og spamme F12-metiden. Oppskrift står på wiki-tråden. Tar litt tid å finne ut av om du ikke har vært borti utviklerverktøy før.

Du får gjøre som resten av oss og spamme F12-metoden. Oppskrift står på wiki-tråden. Tar litt tid å finne ut av om du ikke har vært borti utviklerverktøy før.
Takker for info.
I og med at denne bestillingen ikke er gjort av meg, men et leasingselskap, kommer det ikke opp noe på "mine bestillinger". Har derfor ikke mulighet til hente ut noe info fra denne nettsiden. Livet er kjipt for de som venter på bil :)

Guybrush

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
230
Vehicles
Country flag
Takker for info.
I og med at denne bestillingen ikke er gjort av meg, men et leasingselskap, kommer det ikke opp noe på "mine bestillinger". Har derfor ikke mulighet til hente ut noe info fra denne nettsiden. Livet er kjipt for de som venter på bil :)
Tror du kan legge VIN til i FordPass appen og så ligge inn på din side via en laptop. Da skal du få opp disse tingene.

storab

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
105
Vehicles
Mustang Mach-e RWD
Country flag
Noen av dere som har fått bil som vet om det er grei plass til vinterdekk bak i bilen? Jeg har kommet i skade for å kjøpe bil litt langt hjemmefra ;)

Thomasgje

Member
First Name
Thomas
Threads
0
Reaction score
28
Vehicles
Ford Mach E LR AWD
Country flag
Tror du kan legge VIN til i FordPass appen og så ligge inn på din side via en laptop. Da skal du få opp disse tingene.
Får opp dette:
{"result":null,"error":{"errorCode":"404","messages":null,"dataErrors":[{"code":"100257","name":"Vin","value":"WF0TK3SUXMM.....","message":"No Record found"}],"attributes":{}}}

(har slettet siste delen av VIN-nr her. Står fullt nr i beskrivelsen)
Ser jo ikke ut til at det finnes mye info om min bil her. Dette er så kjipt, spesielt når jeg ikke får noe info fra selger heller.

Guybrush

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
230
Vehicles
Country flag
Får opp dette:
{"result":null,"error":{"errorCode":"404","messages":null,"dataErrors":[{"code":"100257","name":"Vin","value":"WF0TK3SUXMM.....","message":"No Record found"}],"attributes":{}}}

(har slettet siste delen av VIN-nr her. Står fullt nr i beskrivelsen)
Ser jo ikke ut til at det finnes mye info om min bil her. Dette er så kjipt, spesielt når jeg ikke får noe info fra selger heller.
Er dette fra punktet som begynner "order-status?vin......"? På https://www.ford.no/dashboard#/ tror du har klikket på feil "info-pakke"

Last edited:

Thomasgje

Member
First Name
Thomas
Threads
0
Reaction score
28
Vehicles
Ford Mach E LR AWD
Country flag
Er dette fra punktet som begynner "order-status?vin......"? Tror du har klikket på feil "info-pakke"
Ja, ganske sikker på at det var riktig info-pakke. Fulgte "oppskriften" som står på wikisiden. Så på bilde i tråden.

Christian

New Member
First Name
Christian
Threads
0
Reaction score
5
Vehicles
Galaxy byttes i Mach E RR, LR AWD
Country flag
Ettersom båtene nå skal gå fra Zeebrugge og ikke Antwerpen, er her en liste for avgang og ankomst de neste 4 ukene:

Screenshot_20210510-184152_Chrome.webp

Sist jeg sjekket var ikke Viking Amber satt opp på en rute. Med 2 dagers seiling ser det og ut som en direkteseiling. Lukter det ny MME-tur for den?

Screenshot_20210510-184152_Chrome.jpg

Etter å ha luftet litt frustrasjon om bestillings/vente-prosessen til Ford Norge og Ford i Bergen så fikk jeg svar at det kommer en båt til drammen 16.05 også. Om den går direkte er jeg usikker på, men da kommer det i alle fall flere biler snart.

Sitat fra forhandler:
" Vi var i møte med Ford i dag og har fått bekreftet at en ny båt skal ha ankomst i Drammen 16. Mai "

Så er det bare å håpe at bilen vår er en av de på neste båt.... (ble produsert i mars og kom til antverpen 19.04 på Grande Halifax)...

Guybrush

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
230
Vehicles
Country flag
Etter å ha luftet litt frustrasjon om bestillings/vente-prosessen til Ford Norge og Ford i Bergen så fikk jeg svar at det kommer en båt til drammen 16.05 også. Om den går direkte er jeg usikker på, men da kommer det i alle fall flere biler snart.

Sitat fra forhandler:
" Vi var i møte med Ford i dag og har fått bekreftet at en ny båt skal ha ankomst i Drammen 16. Mai "

Så er det bare å håpe at bilen vår er en av de på neste båt.... (ble produsert i mars og kom til antverpen 19.04 på Grande Halifax)...
Min forhandler sa også at de skulle ha et møte med Ford i dag. De har sikkert fått listen med båter som skal komme fremover ??

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag

Screenshot_20210510-184152_Chrome.webp

Jeg har oppdatert wiki også
Sponsored