Norway - Mach-E ready for production

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Noen av oss er fremdeles mest opptatt av hva som skjer i Veracruz. Venter i spenning på neste compund status ?

16CF01C7-9274-4CBC-A156-C338E2200E3D.jpeg
Jeg er også opptatt av hva som skjer i Veracruz, og med bil produsert 8.april så håper jeg virkelig min er med G N J! Har fortsatt 'compound in', men har hørt av andre at det kan gå noen dager etter at bilen har forlatt kaja før 'compound out' dukker opp.

Når ble din produsert?
Sponsored

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
følg båt trakker'en også, se link på wiki
Tracker-status har vært uendret de siste ukene (overordnet status er fortsatt 'In transit'):
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1621352465721

Satser på at den drar med G. New Jersey ?

janfredrik

Active Member
Threads
0
Reaction score
43
Vehicles
Mach-E
Country flag
I dag fant jeg noe på F12 - ford.no/dashbord som jeg ikke har sett før. Screenshot her:
1621344901186.webp
Er det noen andre av dere som har fått samme? Når jeg leser bortover linjen "content" får jeg følgende (Obs, denne er lang):
Kuga-greiene står her også.. :) Tror den er hos forhandler.
Her står det faktisk byen jeg har forhandler i:

geo.city: "hamar"
geo.country: "norway"

Guybrush

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
230
Vehicles
'21 MME RWD ER, Kawasaki ER6N, '15 e-Golf
Country flag
Kuga-greiene står her også.. :) Tror den er hos forhandler.
Her står det faktisk byen jeg har forhandler i:

geo.city: "hamar"
geo.country: "norway"
Min forhandler er i Bergen men jeg er i Oslo hos svigers akkurat nå. Så det kan være lokasjonen for ISP'en vår og. Men jeg håper du har rett!

Kamuelaflyer

Well-Known Member
First Name
Bill
Threads
11
Reaction score
22,940
Vehicles
2021 Premium Infinite Blue. ER AWD. 2020 Raptor, 2021 Ranger.
Country flag
An update as to who has the slower delivery; The world's most isolated archipelago or the country at the top of the European Economic Area. I think you "won" this racehands down.

My Mach-e was built on February 10. It shipped from the factory on February 24 and Arrived in Hilo, Hawaii on April 29. It was delivered to me on May 6, 2021. That is a total of 86 days. I'm glad to see real deliveries happening in Europe though finally. Good luck with the new cars.

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Threads
0
Reaction score
292
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Tracker-status har vært uendret de siste ukene (overordnet status er fortsatt 'In transit'):
1621352465721.png

Satser på at den drar med G. New Jersey ?
Hei, Hvordan får jeg tak i denne listen du har her?. føler jeg har gått igjennom alt men denne finner jeg ikke

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Threads
0
Reaction score
292
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Hei, må vist ha litt mer hjelp. hvor finner jeg AA-BBBB O/T 1. som hjelpeteksten referer til
Hei, når jeg trykker på Windows stikker button får jeg opp at det ikke er lagt ut @The window sticker has not yet been released for this vehicle." er det årsaken til jeg ikke får opp listen eller er det noe annet jeg må gjøre.

Tyldum

Well-Known Member
Threads
1
Reaction score
376
Vehicles
Mustang Mach E First Edition
Country flag
Hei, når jeg trykker på Windows stikker button får jeg opp at det ikke er lagt ut @The window sticker has not yet been released for this vehicle." er det årsaken til jeg ikke får opp listen eller er det noe annet jeg må gjøre.
Window sticker er kun for US.

På seg.fyi må du ha en kode som vi kun så i starten...

storab

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
105
Vehicles
Mustang Mach-e RWD
Country flag
Order nummer lå på websiden i starten, tror ikke det er tilgjengelig lenger. Windows sticker finnes ikke for biler til europa.

storab

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
105
Vehicles
Mustang Mach-e RWD
Country flag
Jeg er også opptatt av hva som skjer i Veracruz, og med bil produsert 8.april så håper jeg virkelig min er med G N J! Har fortsatt 'compound in', men har hørt av andre at det kan gå noen dager etter at bilen har forlatt kaja før 'compound out' dukker opp.

Når ble din produsert?
30/4 var min ferdig.

OP
OP
tormodg

tormodg

Well-Known Member
Threads
1
Reaction score
121
Vehicles
Mach-E FE RR delivered 2 July 2021
Country flag
Kl. 11:05 Ford Pass APP – profil sendt til bilen – logges i 1. VIN oppføring (i F12/Name/response: https://remotesetup.ford.com/): timestamp: "2021-05-18T09:05:36.567+0000"
Jeg får ingen VIN-oppføringer på remotesetup, hva kan det skyldes?

Tapps via rs-analytics-prod funker:
{"tappsResponseTemplate":{"vin":"WF0TK3SU2MMAxxxxx","status":200,"lifeCycleModeStatus":{"lifeCycleMode":"TRANSPORT","oemCorrelationId":1522,"vehicleDateTime":"2021-05-07T08:39:44Z","tappsDateTime":"2021-05-07T13:39:10.475Z"}},"vinFeature":{"vin":"WF0TK3SU2MMAxxxxx","radioFlag":"N","siriusXmIpFlag":"N","otaFlag":"N","wifiFlag":"N","driveModeFlag":"Y","updateDate":"2021-05-18T19:16:52.072","packageCode":"RMVS_PK00201","model":"CX727"}}

@stesir jeg regner med at bilen min ankommer Antwerpen straks, evt at den nylig har ankommet. Hvordan finner man ut det? (Byggedato 27.3).

Yabba

New Member
First Name
Yabba
Threads
0
Reaction score
0
Vehicles
Mach e
Occupation
IT
Country flag
Er det noen som vet når neste båt fra Belgia til Drammen går og om det er fra Antwerpen eller Zeebrügge?
Sponsored