Norway - Mach-E ready for production

Excited

Well-Known Member
Threads
4
Reaction score
119
Vehicles
Mach-E RWD SR Techno+
Occupation
GIS Engineering
Country flag
Gøy å leke med app'en og se om man kommer nærmere aktivering? Men obs, for å sikre at appen fungere optimalt med bl.a. PAAK anbefales det at man ikke aktiverer før ifm overleveringen.
Hva menes med 'PAAK'?
Sponsored

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Threads
4
Reaction score
530
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Gøy å leke med app'en og se om man kommer nærmere aktivering? Men obs, for å sikre at appen fungere optimalt med bl.a. PAAK anbefales det at man ikke aktiverer før ifm overleveringen.
Jeg måtte avinstallere app'en og installere den på nytt for å få koblet opp tlf med bilen.

Excited

Well-Known Member
Threads
4
Reaction score
119
Vehicles
Mach-E RWD SR Techno+
Occupation
GIS Engineering
Country flag
Jeg måtte avinstallere app'en og installere den på nytt for å få koblet opp tlf med bilen.
PAAK = 'Phone as a Key' (altså en unødvendig 'a' der), og appen du snakker om antar jeg er 'Fordpass', eller?

Suggesting renaming PAAK to Phone Key – eller Telefonnøkkel på norsk.

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Threads
4
Reaction score
530
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
PAAK = 'Phone as a Key' (altså en unødvendig 'a' der), og appen du snakker om antar jeg er 'Fordpass', eller?

Ja det stemmer, Fordpass app'en?

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag

Korrekt, telefon som nøkkel. PAAK er den internasjonale forkortelsen, ikke min;)

Andasp

Member
First Name
Anders
Threads
0
Reaction score
3
Vehicles
MachE LR AWD
Country flag
Så av webkamera på Drammen havn, at det var en bilfrakter som reiste i dag. Noen som vet hva skipet var lastet med? Evt når neste båtlast fra Belgia ankommer? Etter min etterforskning var det "City Of Oslo" som kom for et par dager siden.

noway

Well-Known Member
Threads
7
Reaction score
290
Vehicles
2021 Mach-E First Edition
Occupation
Software developer
Country flag
Stemmer at det var City Of Oslo. Den ankom drammen på fredag, og ca. halvparten av det som står på kaia kom med den såvidt jeg har sett, men er vanskelig å se hva slags biler det er. Neste last er Prometheus Leader som akkurat har forlatt kaia og er på vei ut fra Zeebrugge nå ( https://www.vesselfinder.com/?imo=9338888 ), den skal være i Drammen på onsdag ifølge ruta, med stopp i tyskland på veien.

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Jeg venter på en rød MME, men angrer på fargevalget. Noen som vet om det er noen Star white biler ledige hos en forhandler? Venter på svar fra min forhandler, men er. gått lei av å purre opp.

RandyM

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
61
Vehicles
2008 Ford Focus
Country flag
Stemmer at det var City Of Oslo. Den ankom drammen på fredag, og ca. halvparten av det som står på kaia kom med den såvidt jeg har sett, men er vanskelig å se hva slags biler det er. Neste last er Prometheus Leader som akkurat har forlatt kaia og er på vei ut fra Zeebrugge nå ( https://www.vesselfinder.com/?imo=9338888 ), den skal være i Drammen på onsdag ifølge ruta, med stopp i tyskland på veien.
City of Oslo brakte godt nytt sist gang den var innom Drammen, så får krysse fingrene for at det samme gjelder nå ;)

noway

Well-Known Member
Threads
7
Reaction score
290
Vehicles
2021 Mach-E First Edition
Occupation
Software developer
Country flag
"Min" byttet lifeCycleMode i dag til NORMAL fra TRANSPORT med nye datoer, ellers alt uendret, hva nå det betyr. Virker som at det er litt tilfeldig hva ting betyr. Compound IN 29. mai dagen etter den kom av båten fra andre siden av verden, og ny Compound IN 1. juni. Begge med At Port. Siden da, og fortsatt nå, helt stille på order-status.

Kan forresten nevne at selv om bestllingen ikke er gjort igjennom nett er det fortsatt mulig å få order-status ved å legge til VIN på konto på FordPass, ikke "aktivere", bare legge til, og order-status kommer "opp" på https://www.ford.no/dashboard#/ som alle andre.

Elenee

Active Member
First Name
Lena
Threads
0
Reaction score
2
Vehicles
Mustang mach e
Country flag
Hi☺
Er det noen som vet hvorfor Ford-nettstedet fremdeles er i denne statusen og hva det betyr? Jeg har allerede kontrakten, bilen skal være klar 8. september. .
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production DFD74D5C-20E3-4599-8306-3E990F67D062

Excited

Well-Known Member
Threads
4
Reaction score
119
Vehicles
Mach-E RWD SR Techno+
Occupation
GIS Engineering
Country flag
Hi☺
Er det noen som vet hvorfor Ford-nettstedet fremdeles er i denne statusen og hva det betyr? Jeg har allerede kontrakten, bilen skal være klar 8. september. .
DFD74D5C-20E3-4599-8306-3E990F67D062.jpeg
Kanskje fordi det er over 90 dager siden du fikk godkjent finansiering? I så tilfelle tar de en ny kredittsjekk osv. på nytt når det nærmer seg utlevering, fikk jeg beskjed om. Det skal stå 'Tilbud nr: XXXXXX, Godkjent' når finansiering er i orden. Send evt. epost eller ring forhandler så får du nok svar.
Sponsored