Jeg bestilte 11.01.2021 og min var ferdig produsert 31.03.2021., Når de startet produksjon er jeg ikke sikker på men tror de bruker ca 14 dagerHvor lenge etter bestilling går Mustang i produksjon, og dette er endret på ford.no?
Jeg forstår . Jeg bestilte den 24/03/2021 at den fortsatt ikke er satt i produksjon. Skal jeg bekymre meg? Jeg må plukke opp 8.09.Jeg bestilte 11.01.2021 og min var ferdig produsert 31.03.2021., Når de startet produksjon er jeg ikke sikker på men tror de bruker ca 14 dager
Er litt usikker, Jeg opprettet konto på ford.no rett etter at jeg hadde bestilt bilen, Den sto da med "Bestillingen din blir behandlet" lenge. I Mars gikk den over til "I produksjon" så fikk jeg mail 20 april om at den var på vei. Da gikk den også over i "Er på vei" på ford kontoen, men den var da allerede på båten (16 april på båt) slutten av april kom jeg over dette forumet og har fulgt med siden. Kom til Antwerpen 14 maiJeg forstår . Jeg bestilte den 24/03/2021 at den fortsatt ikke er satt i produksjon. Skal jeg bekymre meg? Jeg må plukke opp 8.09.
Er det mulig at de ikke oppdaterer nettstedet, og bestillingen bare kom i produksjon og de fortalte meg ikke om det? Jeg har ventet tålmodig i 3 måneder, men ingenting endres på nettstedet, så jeg begynte å bekymre meg litt for at noe er galt med bestillingen min.Er litt usikker, Jeg opprettet konto på ford.no rett etter at jeg hadde bestilt bilen, Den sto da med "Bestillingen din blir behandlet" lenge. I Mars gikk den over til "I produksjon" så fikk jeg mail 20 april om at den var på vei. Da gikk den også over i "Er på vei" på ford kontoen, men den var da allerede på båten (16 april på båt) slutten av april kom jeg over dette forumet og har fulgt med siden. Kom til Antwerpen 14 mai
Kan vel purre Ford vis den ikke er over i "I produksjon" nå.
Jeg bestilte 29.01. Ferdig produsert 10.04 etter 70 dager men såg den gang at noen skrev at de hadde ventet noe lenger selv om de bestilte i januar som meg. Så har du ventet i 90 dager så er bilen din normalt produsert men ikke sikkert. Jeg fikk melding "Er på vei" på min Ford konto 17.04.Jeg forstår . Jeg bestilte den 24/03/2021 at den fortsatt ikke er satt i produksjon. Skal jeg bekymre meg? Jeg må plukke opp 8.09.
Jeg forstår, takk for svaret. Og det er normalt at den ikke kommer i produksjon ennå, og at ingenting har endret seg på nettstedet siden bestilling?Jeg bestilte 29.01. Ferdig produsert 10.04 etter 70 dager men såg den gang at noen skrev at de hadde ventet noe lenger selv om de bestilte i januar som meg. Så har du ventet i 90 dager så er bilen din normalt produsert men ikke sikkert. Jeg fikk melding "Er på vei" på min Ford konto 17.04.
Bilen min har stått i Drammen i 10 dager nå. Selv om den ikke er kommet til forhandler enda får jeg den forhåpentligvis innen 10.07. Kontraktmessig er leveringstiden 16.07.
Du er 55 dager bak meg i "køen". Det tilsvarer levering 04.09 om vi tar utgangspunkt i om jeg får bilen 10.07. Om vi tar utgangspunkt i 16.07 blir det i ditt tilfelle 10.09. Men det varierer en del fra bil til bil så du kan få han litt før eller litt etter, litt tilfeldig. Det veldige trøkket og ventetidene (flaskehalsene) på kai i Antwerpen og kai i Drammen har forhåpentligvis for din del gått ned inntil din bil har ankommet Europa, men det er vanskelig å si noe om det nå.
Er bilen bygget finner du status med F12 metoden om du har online bestilling. Du kan lese deg opp her hvordan du går frem:
https://www.macheforum.com/site/threads/mach-e-wiki-documents-norway-specific.3305/
At noe skjer betyr vel fremdrift ? Ingen endring hos meg på tappsdato, har fortsatt dette:Da endret tappsdate seg for første gang siden den 18. Håper det betyr at det skjer noe spennende.
Hei,Hvor lenge etter bestilling går Mustang i produksjon, og dette er endret på ford.no?
Ikke unormalt enda, men du bør snart få melding om at den er produsert og deretter melding om at den er på vei (fra fabrikken).Jeg forstår, takk for svaret. Og det er normalt at den ikke kommer i produksjon ennå, og at ingenting har endret seg på nettstedet siden bestilling?
Jeg har ikke VIN.Ikke unormalt enda, men du bør snart få melding om at den er produsert og deretter melding om at den er på vei (fra fabrikken).
Denne trackeren er bra og enkel å bruke, jeg har den som snarvei på mobilen og kan sjekke daglig. Hva viser den hos deg som status øverst om du legger inn VIN ?
https://whereismymache.herokuapp.com/
Prøvde å gjøre det, jeg fant ikke VIN.Jeg bestilte 29.01. Ferdig produsert 10.04 etter 70 dager men såg den gang at noen skrev at de hadde ventet noe lenger selv om de bestilte i januar som meg. Så har du ventet i 90 dager så er bilen din normalt produsert men ikke sikkert. Jeg fikk melding "Er på vei" på min Ford konto 17.04.
Bilen min har stått i Drammen i 10 dager nå. Selv om den ikke er kommet til forhandler enda får jeg den forhåpentligvis innen 10.07. Kontraktmessig er leveringstiden 16.07.
Du er 55 dager bak meg i "køen". Det tilsvarer levering 04.09 om vi tar utgangspunkt i om jeg får bilen 10.07. Om vi tar utgangspunkt i 16.07 blir det i ditt tilfelle 10.09. Men det varierer en del fra bil til bil så du kan få han litt før eller litt etter, litt tilfeldig. Det veldige trøkket og ventetidene (flaskehalsene) på kai i Antwerpen og kai i Drammen har forhåpentligvis for din del gått ned inntil din bil har ankommet Europa, men det er vanskelig å si noe om det nå.
Er bilen bygget finner du status med F12 metoden om du har online bestilling. Du kan lese deg opp her hvordan du går frem:
https://www.macheforum.com/site/threads/mach-e-wiki-documents-norway-specific.3305/
Vin nummer kommer vell i det produksjonen er i gangPrøvde å gjøre det, jeg fant ikke VIN.