Nei, min har også vært blank siste uken.Har du erfaring med blank gob status?
Og at updateDate slutter å oppdatere seg. Mener at den var uendret hele veien over atlanteren?
Takk for informasjonen. Du roet meg litt ned fordi jeg allerede var bekymret for at noe var galt. ? Når har du en bil å hente?
[/QU
Hei Elenee
Prøv også denne med gjevne mellomrom. Den blir bare bedre og bedre. Dessverre må du ha vin nummer før du får brukt den
https://whereismymache.herokuapp.com/
![]()
Jeg har levering egentlig i går 02.07.21 i følge kontrakten, men får den til uka (tirsdag- onsdag), litt i underkant av en uke forsinket, men det kan være at de nå begynner å levere iht kontrakt.Vet ikke. "Estimert levering: 21. august", står det i kontrakten. Tror det ikke før jeg ser det![]()
Mistenker at dette er endringer gjort i andre enden som ikke har noe med bilen å gjøre. Flere som har mistet disse statusene, jeg mistet de for noen dager siden. updateDate skal oppdatere seg når du åpner den adressen, hvis det er mindre enn 24 timer siden du åpnet den sist (hver gang du åpner den, eller hver 24. time, alt etter "hva som kommer først")Har du erfaring med blank gob status?
Og at updateDate slutter å oppdatere seg. Mener at den var uendret hele veien over atlanteren?
Får min imorraNå er bilen under klargjøring, endring i går og ny i dag
status":200,"
lifeCycleMode":"NORMAL","
vehicleDateTime":"2021-07-06T09:20:44Z","
tappsDateTime":"2021-07-06T07:20:46.552Z"}}
Så på dette foruminnlegget at det var mange som hadde problemer:Men fikk ikke til appen. De hadde tatt problemer med å få det til å fungere i hele dag...
Så at de hadde en dataoppdatering på bilen i dag. hva det var vet jeg ikke men var kanskje E-coll oppdatering. Har fått beskjed om å sende profilen min til bilen men venter med til fredag. vil påvirke minst mulig de siste dagene. Har hatt oppdatering bevegelser på bilen siste 3 dager, så de er nok i ferd med å klargjøre den. skulle hatt den i dag, men tror RS Alnabru har mange biler å klargjøre. De påstår at de jobber det de kan for å få bilen klare.Ja allerede kjørt 100km ?. Men fikk ikke til appen. De hadde tatt problemer med å få det til å fungere i hele dag...
Har du begynt å sette opp PAAK på mobilen din? Har ikke gjort det selv, enda.Sist fredag fikk jeg varsel i min Ford-konto om å bestille service for oppdatering av PAAK. Snodig, siden bilen fortsatt er i Antwerpen. Min forhandler hadde ingen info om dette, så jeg sendte mail til Ford kundeservice. De svarte ikke på det jeg spurte om, men jeg deler svaret siden det er relevant for dere som har, eller venter på, bil i AW.
| vehicleDateTime | "2021-07-02T06:37:49Z" |
| tappsDateTime | "2021-07-02T04:37:55.441Z" |
Dette er et standard svar som de sender til alle. Du har nok bare fått beskjed om at der er en oppdateting av systemet. Jeg har aldri sett det meldingen om oppfatering av PAAK, med det er nok bare tilfeldig. De oppdaterer appen og datasystem stadig vekk. Min sto i Antwerpen i 5 uker. Kvalitetskontrollen tar noen dager, så det handler nok heller om hvor mange biler som står der i forhold til hvor lenge bilen står i Antwerpen og hvor ofte de sender biler med båt videre til Drammen. Det er sikker flere som kan gi mer og bedre info en meg.Hei,
Sist fredag fikk jeg varsel i min Ford-konto om å bestille service for oppdatering av PAAK. Snodig, siden bilen fortsatt er i Antwerpen. Min forhandler hadde ingen info om dette, så jeg sendte mail til Ford kundeservice. De svarte ikke på det jeg spurte om, men jeg deler svaret siden det er relevant for dere som har, eller venter på, bil i AW.
‘Hvor lang tid kvalitetskontrollen tar i Anwerpen før den sendes videre til Norge er individuell for hver bil. Men generelt sett tar kvalitetskontrollen ca 2 uker, men det vil antageligvis være lenger for de første bilene som har ankommet Antwerpen.
Vi kan derfor ikke si konkret når bilen din vil sendes videre til Norge. Men vi deler lasterlister på fergene som går fra Antwerpen til Drammen med forhandlerene. Du kan derfor be din forhandler holde deg oppdatert på dette’.