Dutch people that ordered a Mach-E?

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
100% mee eens.
ID4 is stiller en beter bestuurbaar/behendig, maar persoonlijk vind ik het een te strak en saai design (in- en exterieur) en rijdt voor het gevoel te braaf.
Grappig. Ik heb een paar dagen in een ID3 gereden, terug in de MME viel me op dat die binnen een stuk stiller is. Nu weet ik niet of de ID4 beter geĂŻsoleerd is dan de ID3, maar VW kennende zal dat wel meevallen.
Sponsored

 

Fyder Zewis

Active Member
First Name
Fyder
Joined
Jun 5, 2020
Threads
0
Messages
27
Reaction score
19
Location
The Netherlands
Vehicles
Audi A4, ordered FE Grabber Blue
Country flag
Ik heb de standaard 19 inch en de transport blokken zijn echt weg. Ik heb ook nagedacht over een andere stoel. Kan je toevallig een bedrijf aanbevelen?
 

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Ik heb de standaard 19 inch en de transport blokken zijn echt weg. Ik heb ook nagedacht over een andere stoel. Kan je toevallig een bedrijf aanbevelen?
Ik heb mijn stoel bij Scheel uit Almere gehaald. Prima advies gekregen en stoel bevalt uitstekend. Maar ik heb inmiddels zoveel ervaring met autostoelen dat ik het moeilijk vind om iets aan te bevelen. Veel mensen zweren bijvoorbeeld bij de stoelen van Volvo, terwijl ik alleen maar last van mijn rug krijg in Volvo's.
 

hwpaints

Member
First Name
henk
Joined
Dec 28, 2021
Threads
1
Messages
18
Reaction score
22
Location
nederland
Vehicles
mustang mach e rwd
Country flag
die combi mercedes/ mach e is een mooie , heb net mijn zelfde witte mercedes ingeruild op een space white Mach e,
nog ff op kenteken zetten en trekhaak dan kan ik rijden, hopelijk zonder al te veel storing en software perikelen , als je facebook leest zou je bang zijn om hem te kopen,
 


Marcel

Well-Known Member
Joined
Apr 28, 2020
Threads
15
Messages
611
Reaction score
875
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E
Occupation
Woodworker
die combi mercedes/ mach e is een mooie , heb net mijn zelfde witte mercedes ingeruild op een space white Mach e,
nog ff op kenteken zetten en trekhaak dan kan ik rijden, hopelijk zonder al te veel storing en software perikelen , als je facebook leest zou je bang zijn om hem te kopen,
Ja, online zie je meestal klachten en niet tevredenheid...ik heb best wel wat verbeterpunten...maar ik ben ontzettend blij met de Mach-E en zou hem niet willen ruilen! Geniet ervan.
 

Maggi

New Member
Joined
Dec 29, 2021
Threads
0
Messages
4
Reaction score
16
Location
Amsterdam, The Netherlands
Vehicles
2019 Ford Focus, 2022 Mach-E RWD ER ordered
Country flag
Wat een fantastische kleur is die "space white" eigenlijk. Je ziet 'm te weinig in het wild! Zelf na wat twijfel uiteindelijk toch voor zwart gegaan.
 

hwpaints

Member
First Name
henk
Joined
Dec 28, 2021
Threads
1
Messages
18
Reaction score
22
Location
nederland
Vehicles
mustang mach e rwd
Country flag
ze hadden space white,ionic grey en lucid red in voorraad, voor mij was de keuze niet moeilijk.
het reed fantastisch bij de proefrit
 

dwadj

Well-Known Member
First Name
Davy
Joined
Feb 3, 2021
Threads
2
Messages
74
Reaction score
29
Location
Belgium
Vehicles
MME 2021 J2 Awd ER, Transit Custom Lim aut
Occupation
Self employed
Country flag
Iemand hier ook het probleem dat de e-heater niet werkt tijdens stilstand of in acces. mode?
Onze MME staat buiten, dus vrij koud. Als ik in de wagen stap deze start maar niet vertrek, dan werkt mijn E-heater niet, de zetel en stuurverwarming wel, vanaf het moment dat de wagen rijdt dan werkt de e-heater wel.
Zo ook als ik bvb een rit heb gemaakt en het dus warm is in de wagen, ga ik op een parking staan zonder de stop knop in te drukken, om bvb iemand op te pikken, dan wordt het gewoon ijskoud in die bak nu het buiten 0° is... niks warme lucht meer door de ventilatie roosters, maar na 10min koude lucht, thans hoor ik de ventilator draaien, euh hoe kan dit?
Vertrek ik weer dan komt er weer warme lucht uit de roosters....
Heb al alle settings bekeken, maar vind niet direct wat ik zou moeten wijzigen ...
Iemand enig idee?
 

makooy

Well-Known Member
Joined
Jun 29, 2020
Threads
7
Messages
532
Reaction score
869
Location
Rotterdam, NL
Vehicles
Mach-E RWD SR Lucid Red TP+
Occupation
IT Consultant
Country flag
--- EVENEMENT INFO !!! ---

Mach-E movie night – Save the date

Aangeboden door Ford Nederland!

Als bestuurder van de Mustang Mach-E rijd je in een bijzondere elektrische auto. Dat extra stukje beleving van de Mustang heritage onderstrepen we graag tijdens een kleinschalig evenement exclusief voor mensen met een Mustang Mach-E.

Graag nodigen we je uit voor de Mach-E movie night op 17 september aanstaande. We kijken gezamenlijk de film Le Mans ’66 met Academy Award-winnaars Matt Damon en Christian Bale, gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Ford tegen Ferarri. Carroll Shelby (Damon) en de onverschrokken Britse coureur Ken Miles (Bale) gaan na een mislukte overname van Ferrari door Ford het gevecht aan tegen de wetten van de natuur en hun eigen persoonlijke demonen om een revolutionaire raceauto voor de Ford Motor Company te bouwen en het op te nemen tegen de dominante raceauto's van Enzo Ferrari in op de '24 uur van Le Mans'.

Naast alle Mach-E’s die tijdens dit evenement aanwezig zullen zijn, hebben we die avond nog een hele bijzondere elektrische Ford te gast.

Locatie staat nog niet 100% vast, maar zal in elk geval in de randstad regio zijn, verzamelen rond 20:00 uur.

Om de film goed te kunnen zien is het raadzaam om maximaal met twee personen per auto te komen.

Graag horen we of je met jouw Mach-E aanwezig wilt zijn tijdens de Mach-E movie night.

Registreer je op het Google form van de Mach-E facebook groep om jouw plek te reserveren.
 
Last edited:

Praveen

Member
First Name
Praveen
Joined
Jan 28, 2022
Threads
0
Messages
5
Reaction score
0
Location
Amsterdam
Vehicles
Coming up Ford Mustang Mach E RWD ER
Country flag
Ik dacht blij te zijn, zag via de site Where is my Mach-E (whereismymme.com) dat mijn auto op 30 augustus in Antwerpen was aangekomen. Ik had de shippingnummer en had ook de car carrier getraceerd en zag dat die inderdaad in Antwerpen was en uitgeladen was.

Als ik nu weer op Where is my Mach-E (whereismymme.com) kijk dan zegt die dat die nog in Veracruz staat.

Ik heb in Januari de MME RWD ER TP+ besteld in het zwart.
En de dealer geeft aan dat de auto begin/midden oktober geleverd gaat worden.

Zelf had ik bij de dealerwaar ik de proefrit had staan een prijs afgesproken voor de 19 inch velgen als de lease maatschappij akkoord zou zijn dat de autodoor dat bedrijf geleverd zou worden.

Nu wordt de auto geleverd door een dealer is Friesland,150km van mij woonplaats. Maar deze dealer weigert maar ook iets van de prijs van de velgen af te doen. Het is bizar dat de velgen met banden 2700 euro kosten en een andere dealer kon het voor 150 euro leveren tegen inruil van de huidige velgen en banden.

Op de Ă©Ă©n of andere manier willen ze de personen die een lease auto besteld nergens in tegemoet komen.

Nu maar even afwachten wat de juiste datum is wanneer de auto geleverd gaat worden.
 
 




Top