Dutch people that ordered a Mach-E?

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Screenshot_20210316-192448_FordPass.jpg
Ik kreeg net deze melding in de FordPass app. De auto is on the move :). Hopelijk op transport gezet en niet door een Mexicaan gestolen...

En vanmiddag kreeg ik deze melding weer. Ongeveer op het tijdstip van de tappsDateTime":"2021-05-07T11:36:27.637Z". Dus ongeveer 10 over half 2. Geen idee wat het betekent, maar ik denk wel dat ze met de auto bezig zijn. Fijn. Nu nog naar de dealer.
 

makooy

Well-Known Member
Joined
Jun 29, 2020
Threads
7
Messages
532
Reaction score
869
Location
Rotterdam, NL
Vehicles
Mach-E RWD SR Lucid Red TP+
Occupation
IT Consultant
Country flag
Screenprotector geplakt in de auto. Haalt een hoop weerspiegeling van de zon uit het scherm en natuurlijk een stuk minder vette/vieze vingerafdrukken.

Ik ga binnenkort weer een bestelling voor de screenprotectors doen. Wil jij ze ook? (groot scherm en/of klein scherm) stuur mij een privé berichtje!

(Verwachte prijs is 30-35euro voor groot scherm en 10-15euro voor klein scherm)

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 97CA0143-E36E-407F-BB51-476689B80060

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 36D5BDA8-1230-4EDA-AF5F-AF9D5C6E333B

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 16C001C4-EA7F-4408-A221-6A6EFEE9B0D8
 


N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Net weer een bericht van de LM. Levering weer 3 weken vertraagd (nu 2e week juni) :confused:. Ik zal blij zijn als de auto voor einde jaar wordt geleverd, al reken ik nergens meer op.
 

ODBMongoose

Well-Known Member
First Name
Niels
Joined
Feb 27, 2020
Threads
15
Messages
111
Reaction score
151
Location
Netherlands
Vehicles
SR RWD Mach-E Star White Tech Pack Plus
Country flag
Net weer een bericht van de LM. Levering weer 3 weken vertraagd (nu 2e week juni) :confused:. Ik zal blij zijn als de auto voor einde jaar wordt geleverd, al reken ik nergens meer op.
Had ik ook. Voor zekerheid dealer gebeld en die zegt dat t onzin is en dat hij rond 16 mei wordt afgeleverd.
 

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Had ik ook. Voor zekerheid dealer gebeld en die zegt dat t onzin is en dat hij rond 16 mei wordt afgeleverd.
Ah, dat geeft een beetje hoop. Ga ik morgen de dealer ook even bellen. Het is wel een beetje zuur dat de dealer mijn bestelde kleur/uitvoering gewoon als voorraadmodel te koop heeft staan en dat die van mij schijnbaar extra vertraging opgelopen heeft.
 

ZSR

Well-Known Member
Joined
Jan 29, 2020
Threads
1
Messages
139
Reaction score
75
Location
Rotterdam
Vehicles
Saab 9-3 estate 280pk
Country flag
Ah, dat geeft een beetje hoop. Ga ik morgen de dealer ook even bellen. Het is wel een beetje zuur dat de dealer mijn bestelde kleur/uitvoering gewoon als voorraadmodel te koop heeft staan en dat die van mij schijnbaar extra vertraging opgelopen heeft.
Dat is toch wel raar? Inpakken dat vooraadmodel en die andere mogen ze dan in alle rust later verkopen...
 

Edwin

New Member
First Name
Edwin
Joined
Apr 1, 2021
Threads
0
Messages
3
Reaction score
6
Location
Sweden
Vehicles
SAAB 9-5 Aero, SAAB 9-5 NG, Mach E, RWD 75 kWh
Country flag
Net weer een bericht van de LM. Levering weer 3 weken vertraagd (nu 2e week juni) :confused:. Ik zal blij zijn als de auto voor einde jaar wordt geleverd, al reken ik nergens meer op.
Ha Ed,
Ik zie dat je ook een Saab 9-5 heb :) en staat te wachten op een Mustang Mach E ?
Mijn naam is zo als je ziet ook Edwin en ben ook een Saab liefhebber (en nu hopelijk in de toekomst en Mach E fan?).
Helaas werd het niets met NEVS dus hoop ik dat de MME een goede toekomstige keus is. Ik hoop dat ik mijn MME in begin juli krijg. We verwacten hier in Sweden en levarancie MME´s rond juli dus dat word spannend.
In ieder geval veel succes met je niewe car.
//Edwin
 

ZSR

Well-Known Member
Joined
Jan 29, 2020
Threads
1
Messages
139
Reaction score
75
Location
Rotterdam
Vehicles
Saab 9-3 estate 280pk
Country flag
Ha Ed,
Ik zie dat je ook een Saab 9-5 heb :) en staat te wachten op een Mustang Mach E ?
Mijn naam is zo als je ziet ook Edwin en ben ook een Saab liefhebber (en nu hopelijk in de toekomst en Mach E fan?).
Helaas werd het niets met NEVS dus hoop ik dat de MME een goede toekomstige keus is. Ik hoop dat ik mijn MME in begin juli krijg. We verwacten hier in Sweden en levarancie MME´s rond juli dus dat word spannend.
In ieder geval veel succes met je niewe car.
//Edwin
Hier ook een Saab fan (Saabforum ZSR), hou de Saab nog even aan (9-3 sportcombi stage 3). Zit te veel tijd en liefde in. Idd jammer dat NEVS niet geworden is wat we hoopte.
Anyway eta (dealer) staat nog steeds op 15 Mei, maar calculeer een teleurstellend e-mailtje van de dealer wel al in... helaas.
 

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Ha Ed,
Ik zie dat je ook een Saab 9-5 heb :) en staat te wachten op een Mustang Mach E ?
Mijn naam is zo als je ziet ook Edwin en ben ook een Saab liefhebber (en nu hopelijk in de toekomst en Mach E fan?).
Helaas werd het niets met NEVS dus hoop ik dat de MME een goede toekomstige keus is. Ik hoop dat ik mijn MME in begin juli krijg. We verwacten hier in Sweden en levarancie MME´s rond juli dus dat word spannend.
In ieder geval veel succes met je niewe car.
//Edwin
Ha Edwin,
Het is ongelooflijk jammer dat Saab geen auto's meer maakt, dan ben je toch gedwongen om naar een ander merk te kijken. Ik reed nl. ook zakelijk met de 9-5, helaas begonnen de jaren en kilometers toch te tellen. Ik heb de 9-5 inmiddels ingeruild voor een 9-3 cabrio uit 2000 (gelukkig nog met Saab Scania logo :) ) die ik stap voor stap ga proberen op te knappen, want een leven zonder Saab kan natuurlijk niet. Ondertussen gebruik ik die ook zakelijk omdat de Mach-E nog op zich laat wachten. Ik hoorde vandaag dat er nog genoeg 2e hands Saab's (vooral Viggens en Aero's) uit Zweden naar Nederland worden gehaald. Goed voor het straatbeeld :cool: .

Mooi om te zien dat er ook op een Ford forum nog genoeg Saab liefhebbers zijn :).
 

Ali070

Member
First Name
ali
Joined
Mar 6, 2021
Threads
0
Messages
15
Reaction score
21
Location
voorburg
Vehicles
ford focus
Country flag
Vraagje vandaag voor het eerst m’n auto geladen alleen krijg een melding dat hij vol is en maar 358km kan ter er word gezegd 440km nou moet je dat met een korreltje zout nemen maar 20% minder is wel heel veel korreltje minder
Zijn er andere mensen die dit ook hebben of ben ik een uitzondering

A0589CF6-C21F-4F23-83B0-FEEB37EF5131.png
Sponsored

 
 




Top