Welke boot stond jouw auto?Vandaag de voorlopige leveringsafspraak gemaakt met de dealer, 11 juni (2021 ?). Wordt nog een lange maand wachten, maar er zit schot in de zaak.
Klopt ik heb nu tijdelijk een leaf en gebruik eigenlijk constant de one pedal (e-pedal in d eleaf) bij direct loslaten ga je remlichten branden of voet eraf haalt.Bij helemaal loslaten snap ik de noodzaak. Als bij een klein beetje laten opkomen de remlichten ook aan gaan wordt het verkeersbeeld er niet rustiger op. Ik hoop maar dat dit niet gebeurt. Al is het uiteraard moeilijk om te bepalen waar de grens dan ligt, wanneer wel remlichten en wanneer niet.
Ben ook wel benieuwd. De mijne stond op grande Florida. ETA van dealer, vorige week gesproken maar ze krijgen ook geen respons van Ford, staat op 15 mei. Dan zou ik dus niet blij worden van een berichtje dat ie op 11 juni klaar staat....Welke boot stond jouw auto?
Idem bij mij.Ben ook wel benieuwd. De mijne stond op grande Florida. ETA van dealer, vorige week gesproken maar ze krijgen ook geen respons van Ford, staat op 15 mei. Dan zou ik dus niet blij worden van een berichtje dat ie op 11 juni klaar staat....
Ik denk dat Ford een hoop toekomstige klanten verliest door dit hele proces.Idem bij mij.
Krijg net te horen dat hij voor een derde keer wordt uitgesteld, nu tot 6 juni. De prutsers laten hem nog 2 maanden staan in Antwerpen
Het ligt volgens mij niet aan de dealers. Bij deze de reactie van mijn contact persoon:Ik denk dat Ford een hoop toekomstige klanten verliest door dit hele proces.
Huidige locatie : | ANT QPDI |
Ik heb net ook gebeld...Auto is 16-02-2021 geproduceerd ( ipv 19-02-2021), 18-04-2021 aangekomen in Antwerpen.Ook bij mij wordt er weer doodleuk 2 weken extra bij geluld...
Ik snap dat de dealer er ook niets aan kan doen,, maar vanuit Ford vindt ik het echt kwalijk.
Informeer op zijn minst je klanten, waarom er vertraging is... dan kunnen we begrip opbrengen.
Voor mij in ieder geval nooit meer zo'n proces van deze fabrikant.?
een beetje informatie geven zou inderdaad netjes zijn...maar zelf moet je iedere keer bellen..Ook bij mij wordt er weer doodleuk 2 weken extra bij geluld...
Ik snap dat de dealer er ook niets aan kan doen,, maar vanuit Ford vindt ik het echt kwalijk.
Informeer op zijn minst je klanten, waarom er vertraging is... dan kunnen we begrip opbrengen.
Voor mij in ieder geval nooit meer zo'n proces van deze fabrikant.?