Dutch people that ordered a Mach-E?

Marcel

Well-Known Member
Threads
15
Reaction score
875
Vehicles
Mustang Mach-E
Occupation
Woodworker

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Threads
1
Reaction score
39
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Ik lees op Tweakers iets over een PTI update. Een week na update lijken mensen hun auto te ontvangen.

Heb wel deze link gevonden: https://www.etis.ford.com/vehicle/pti.do?vin=xxxxxxxxxx

Maar hoe weet ik nu of mijn auto de update heeft gehad en welke datum?
De auto's die op de eerste boten stonden hebben extra lang in Antwerpen gestaan omdat ze een PTI update nodig hadden. Ik heb de indruk dat de auto's die na 1 maart zijn geproduceerd (en dus op de Grande Halifax en Grande Florida stonden) de PTI update al in de fabriek hebben gehad. Het versienummer van de PCM bijvoorbeeld komt bij mijn Mach E (productiedatum 6 maart) overeen met het versienummer dat de auto's in de haven van Antwerpen geĂŻnstalleerd hebben gekregen.

Ik hoop (verwacht) dat de nieuwe batch auto's dus niet zo lang in Antwerpen hoeven te wachten voordat ze op transport richting Nederland worden gezet.

Ronald

Well-Known Member
First Name
Ronald
Threads
0
Reaction score
95
Vehicles
Peel P50
Country flag
Pti infoscherm openen en 2e+ uitklappen hier staan allemaal datums bij van laatste update...
Ik zie het. Allemaal 23-3, mijn productie datum.

Worden we dus niet veel wijzer van. Afwachten dan maar...

ArthurW

Well-Known Member
First Name
Arthur
Threads
0
Reaction score
62
Vehicles
Tesla Model 3
Occupation
Service Manager ICT company
Country flag
Pti infoscherm openen en 2e+ uitklappen hier staan allemaal datums bij van laatste update...
Wat vullen jullie in i.p.v de xxxxxxx, hele WF0T enz of maar een deel. Ik heb al enige mogelijkheden geprobeerd maar krijg alleen maar foutmeldingen

rokks

Member
First Name
Rokks
Threads
1
Reaction score
2
Vehicles
MACH E SR
Occupation
banker
Country flag
Ordered the black sr rwd with all the available options. To bad I could not choose the 19’ wheels??
Ps which tires will be on the Dutch Mach -e ( Michelin primacy 4’s?)
Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 77D49265-CB7D-4111-81CF-816D64C2A584

• Like
Reactions: ZSR

makooy

Well-Known Member
Threads
7
Reaction score
869
Vehicles
Mach-E RWD SR Lucid Red TP+
Occupation
IT Consultant
Country flag
Dealer is gistermiddag schijnbaar met mijn auto bezig geweest en heeft de software uit de “fabrieksstand” gehaald. Ik kan de locatie niet meer zien en moet eerst de activatie op het scherm in de auto doorlopen.

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 05DCF4F3-A324-468E-86A8-93D36098AC7A

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 5977CD5F-AACC-49A1-A62A-1513A2828674

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? CD6BC8DA-AD08-41FB-949C-C7A338B1F185

Ali070

Member
First Name
ali
Threads
0
Reaction score
21
Vehicles
ford focus
Country flag
Krijg steeds meer het gevoel dat er serieus iets mis is met de software en dat dat de rede Is waarom er zoveel vertraging is met de levering van de auto en dat ze nog steeds niet de juiste oplossingen hier voor hebben kunnen vinden en dat we maar moeten wachten tot dat ze de juiste oplossing gaan vinden
beter laat leveren dan na de levering de software updaten en of de auto’s terug roepen dat kunnen ze na bijna 1,5 jaar vertraging niet maken
hoop dat ik het verkeerd en of fout heb

makooy

Well-Known Member
Threads
7
Reaction score
869
Vehicles
Occupation
IT Consultant
Country flag
Krijg steeds meer het gevoel dat er serieus iets mis is met de software en dat dat de rede Is waarom er zoveel vertraging is met de levering van de auto en dat ze nog steeds niet de juiste oplossingen hier voor hebben kunnen vinden en dat we maar moeten wachten tot dat ze de juiste oplossing gaan vinden
beter laat leveren dan na de levering de software updaten en of de auto’s terug roepen dat kunnen ze na bijna 1,5 jaar vertraging niet maken
hoop dat ik het verkeerd en of fout heb
waarop baseer je dat? Ben wel benieuwd.

Ali070

Member
First Name
ali
Threads
0
Reaction score
21
Vehicles
ford focus
Country flag
waarop baseer je dat? Ben wel benieuwd.
Het is meer een gevoel
Als je al meer dan een jaar achter loopt met de auto en hij komt eindelijk aan in de haven van Antwerpen dan zou ik de auto’s niet 1 dag daar laten staan maar gelijk door naar de dealers voor uitlevering desnoods rij ik de auto’s naar de dealers 1 voor 1
Mijn Mach zou eerst in Maart geleverd worden en daarna werd het steeds met 1 week uitgeschoven ter wel hij gewoon in de haven was zonder een degelijke verklaring waarom het maar steeds word verschoven tot nu waar ze zeggen we laten je weten als de auto bij ons is

makooy

Well-Known Member
Threads
7
Reaction score
869
Vehicles
Occupation
IT Consultant
Country flag
Het is meer een gevoel
Als je al meer dan een jaar achter loopt met de auto en hij komt eindelijk aan in de haven van Antwerpen dan zou ik de auto’s niet 1 dag daar laten staan maar gelijk door naar de dealers voor uitlevering desnoods rij ik de auto’s naar de dealers 1 voor 1
Mijn Mach zou eerst in Maart geleverd worden en daarna werd het steeds met 1 week uitgeschoven ter wel hij gewoon in de haven was zonder een degelijke verklaring waarom het maar steeds word verschoven tot nu waar ze zeggen we laten je weten als de auto bij ons is

Ik denk niet dat je helemaal door hebt wat er bij het leveren van een auto komt kijken.

Zodra de auto's (en dan praat je over duizenden) van de boot zijn moet eerst al het papierwerk voor ALLE auto's geregeld worden.
Daarna allerlei updates, kinderziektes die mogelijk direct opgelost worden. Douane controle
Dan moeten ze op trailers geladen worden (met 4-8 per vrachtwagen - met meer dan 1000 auto's ben je wel even bezig) en naar de dealer gebracht worden.

Dit process kost ALTIJD minimaal 2 weken in de haven, ongeacht of het Rotterdam, Antwerpen of Bremerhaven is. Ongeacht of het een Ford of ander merk is.

Ali070

Member
First Name
ali
Threads
0
Reaction score
21
Vehicles
ford focus
Country flag
Ik denk niet dat je helemaal door hebt wat er bij het leveren van een auto komt kijken.

Zodra de auto's (en dan praat je over duizenden) van de boot zijn moet eerst al het papierwerk voor ALLE auto's geregeld worden.
Daarna allerlei updates, kinderziektes die mogelijk direct opgelost worden. Douane controle
Dan moeten ze op trailers geladen worden (met 4-8 per vrachtwagen - met meer dan 1000 auto's ben je wel even bezig) en naar de dealer gebracht worden.

Dit process kost ALTIJD minimaal 2 weken in de haven, ongeacht of het Rotterdam, Antwerpen of Bremerhaven is. Ongeacht of het een Ford of ander merk is.
inderdaad ik heb gelukkig geen verstand wat er bij komt kijken maar week of 2/3 oke maar 6 weken is heel wat anders neem ik aan
we wachten al 16 maanden dus die paar weken kunnen er ok wel bij maar het is dat je geen deugelijke infomatie krijgt je kan niet zomaar weken achter elkaar blijven verschuiven zonder dat je je klanten goed infoormeerd met hoe wat en of waarom
Sponsored