Dutch people that ordered a Mach-E?

ZSR

Well-Known Member
Joined
Jan 29, 2020
Threads
1
Messages
139
Reaction score
75
Location
Rotterdam
Vehicles
Saab 9-3 estate 280pk
Country flag
Makooy. Bij deze even een welgemeend dank je wel voor het gegeven inzicht en de excellijst. Leuk om te zien waar anderen zich bevinden. Zowel fysiek als in het “afwachtings” proces!! Top!

In de lijst zie ik bij een aantal forumgenoten “delivered” staan. Daar bleek ook meer dan een maand tussen haven (in Antwerpen) en aflevering te zitten.
Dat lijkt te kloppen met mijn verwachte levering datum en de datum dat de Grand Florida in Antwerpen aankomt. (Any day now...)

Ik heb er al eens naar gevraagd, maar heeft iemand een overzicht wat er in die maand gebeurd? (Behalve proefrondjes rijden idd ?) Misschien ervaring van iemand die de auto al heeft ontvangen?
 

Marcel

Well-Known Member
Joined
Apr 28, 2020
Threads
15
Messages
611
Reaction score
875
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E
Occupation
Woodworker
Makooy. Bij deze even een welgemeend dank je wel voor het gegeven inzicht en de excellijst. Leuk om te zien waar anderen zich bevinden. Zowel fysiek als in het “afwachtings” proces!! Top!

In de lijst zie ik bij een aantal forumgenoten “delivered” staan. Daar bleek ook meer dan een maand tussen haven (in Antwerpen) en aflevering te zitten.
Dat lijkt te kloppen met mijn verwachte levering datum en de datum dat de Grand Florida in Antwerpen aankomt. (Any day now...)

Ik heb er al eens naar gevraagd, maar heeft iemand een overzicht wat er in die maand gebeurd? (Behalve proefrondjes rijden idd ?) Misschien ervaring van iemand die de auto al heeft ontvangen?
Er zijn nog geen auto's afgeleverd...tot gisteren maar 1 MME op kenteken en dat was op 16 maart.
 

ZSR

Well-Known Member
Joined
Jan 29, 2020
Threads
1
Messages
139
Reaction score
75
Location
Rotterdam
Vehicles
Saab 9-3 estate 280pk
Country flag
Er zijn nog geen auto's afgeleverd...tot gisteren maar 1 MME op kenteken en dat was op 16 maart.
Ik zie toch enkele (Soest, Rotterdam ) op delivered staan in de excel lijst.
 

F1Dude

Well-Known Member
Joined
May 25, 2020
Threads
0
Messages
62
Reaction score
35
Location
NL
Vehicles
Mercedes
Country flag
Ik zie toch enkele (Soest, Rotterdam ) op delivered staan in de excel lijst.
Snap de verwarring! Staan in de vin tracker op delivered (mijne ook) maar zijn nog niet fysiek geleverd. Ze zijn dan op de boot gezet.. beetje vaag die tracker
 
  • Like
Reactions: ZSR


ZSR

Well-Known Member
Joined
Jan 29, 2020
Threads
1
Messages
139
Reaction score
75
Location
Rotterdam
Vehicles
Saab 9-3 estate 280pk
Country flag
Ik hoopte dat de Grande Florida van Vera naar Antwerpen zou gaan. Maar helaas eerder Vera-usa-France en dan door naar Antwerpen? ETA voor leHavre is nu 21 april

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 4370D92C-9E92-4252-AF6E-F1020C7B6464


53D73B77-147E-4450-8138-B434FE957E49.png
 

ODBMongoose

Well-Known Member
First Name
Niels
Joined
Feb 27, 2020
Threads
15
Messages
111
Reaction score
151
Location
Netherlands
Vehicles
SR RWD Mach-E Star White Tech Pack Plus
Country flag
Ik hoopte dat de Grande Florida van Vera naar Antwerpen zou gaan. Maar helaas eerder Vera-usa-France en dan door naar Antwerpen? ETA voor leHavre is nu 21 april

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 53D73B77-147E-4450-8138-B434FE957E49


53D73B77-147E-4450-8138-B434FE957E49.png
Yep zag het, idd vertraagd en idd andere route zo lijkt het
 
 




Top