Dutch people that ordered a Mach-E?

Nico

Well-Known Member
First Name
Nico
Threads
0
Reaction score
56
Vehicles
Mustang Mach-E AWD Shadow Black
Country flag
Bij mij nu ook final delivery, zou dat niet z'n laaddatum op de boot zijn oid.
Die zouden rond deze tijd weg moeten gaan.

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 1616996632069
Sponsored

Edgar

Well-Known Member
First Name
Edgar
Threads
0
Reaction score
44
Vehicles
Ford C-max electric, Mach-e RWD Grey carbonized
Country flag
Bij mij nu ook final delivery, zou dat niet z'n laaddatum op de boot zijn oid.
Die zouden rond deze tijd weg moeten gaan.

1616996632069.webp
Ja dat denk ik ook, delivery note /pakbon maak je als het je systeem uitgaat. In dit geval bij de fabriek dat hij vertrokken is uit de fabriek 18-03 en ontvangen op 24-03 bij de boot is, tel er dan nog 19 dagen bij op dan zou hij medio mid april moeten aankomen... maar goed dat blijft maar gissen... die van mij staat ook nog steeds op 08-05 bij de dealer gepland en is 18-02 geproduceerd.

Last edited:

Edgar

Well-Known Member
First Name
Edgar
Threads
0
Reaction score
44
Vehicles
Country flag
Je wordt er idd helemaal kriegelig van. Vanaf welk moment kan je tegen Ford zeggen dat ze zich niet aan de afspraken houden? Cancellen is na 1,5 wachten een iets te makkelijke uitweg. De stap naar toch maar een concurrent te gaan rijden met 8% bijtelling hebben ze proberen te voorkomen door de maand bij maand vertragingstactiek cq worst voorhouden communicatie. Dus wanneer kan je zeggen je gaat wel de auto leveren maar met een boete erop?
inderdaad moet je een een machine te laat leveren aan een multinational... in al hun contracten staat een penalty als je te laat gaat leveren. En wat dacht je als je het niet eens communiceert dan kan je toekomstig wel vergeten maar andersom kan alles... laten ze ons maar wachten... het enigste voordeel is dat ik nu tijdelijke een shortlease auto van 45K op 4% rijdt hou ik nog wat extra over.... on nee de auto was vorig jaar nog 8% over 45K en nu 12% over 40K :) maar ook hier zit volgens de dealer weer een voordeel dan rij je langer op 12% bijtelling tot 2026 i.p.v. 2025 .... we moeten gewoon maar afwachten hoe frustrerend het ook is....

Nico

Well-Known Member
First Name
Nico
Threads
0
Reaction score
56
Vehicles
Mustang Mach-E AWD Shadow Black
Country flag
Ja dat denk ik ook delivery note /pakbon maak je als het je systeem uitgaat in dit geval bij bij de fabriek dat hij vertrokken is uit de fabriek 18-030 en ontvangen op 24-03 bij de boot is tel er dan nog 19 dagen bij op dan zou hij medio mid april moeten aankomen... maar goed dat blijft maar gissen... die van mij staat ook nog steeds op 08-05 bij de dealer gepland en is 18-02 geproduceerd.
Ja het zal ergens in die richting zijn, aankomst haven zou ook nog kunnen, 16e weg bij de fabriek, 18e bij de haven aangeleverd. Maar goed, bij mij staat die ook nog op 8 volgens de dealer. Fingers crossed.

Memache

Member
Threads
0
Reaction score
10
Vehicles
Audi A3 e-tron
Country flag
Ben bang dat ik net de boot gemist heb...

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? FF6B8E80-A33D-4921-94B4-55F677739C94

Wel in 1 dag van “in production” naar “awaiting shipment” naar “ in transit”. Ook transit date 19 dus het gissen daarna kan verder.

In de Ford app kon ik de auto activeren, nu moet er iemand nog in de auto op ok drukken ?

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 1011F506-94A9-41B2-A211-F16EC00A1A45

JochemvRaak

Active Member
First Name
Jochem
Threads
0
Reaction score
55
Vehicles
Renault Kadjar
Occupation
Sales Manager
Country flag
Ben bang dat ik net de boot gemist heb...

FF6B8E80-A33D-4921-94B4-55F677739C94.webp

Wel in 1 dag van “in production” naar “awaiting shipment” naar “ in transit”. Ook transit date 19 dus het gissen daarna kan verder.

In de Ford app kon ik de auto activeren, nu moet er iemand nog in de auto op ok drukken ?

1011F506-94A9-41B2-A211-F16EC00A1A45.webp
Ik heb denk ik ook de boot gemist, iemand een idee wanneer de volgende vertrekt?

Ford Mustang Mach-E Dutch people that ordered a Mach-E? 289909C8-2C7F-4397-937A-3B2F0E54F23D

Doco_88

Member
First Name
Rob
Threads
0
Reaction score
24
Vehicles
Peugeot 308sw
Country flag
Hahaha mafkezen,

even snel geteld hoor, kom op ± 1,102 auto´s :p

Maar... we weten niet of ze voor de NL markt zijn?
er zijn nog 2 boten onderweg intussen..
Mij staat bij dat de eerste batch ca 4000 auto's voor NL waren.. dus dat lijkt wel te kloppen.

(Die van mij veracht ik op de Grande Florida)

hetgeleteken

Well-Known Member
First Name
Martijn
Threads
0
Reaction score
118
Vehicles
VW Golf Estate, Ford Mustang Mach-E AWD ER Lucid Red Tech+ reserved
Country flag
Hahaha mafkezen,

Mij staat bij dat de eerste batch ca 4000 auto's voor NL waren.. dus dat lijkt wel te kloppen.

Haha ja het gaat wel ver hoor, vliegtuig huren om je nieuwe auto te spotten ?

Edgar

Well-Known Member
First Name
Edgar
Threads
0
Reaction score
44
Vehicles
Country flag
Hahaha mafkezen,

Ik verwacht dat die van mij er ook op zit als hij 08-05 bij de dealer moet staan met 19 dagen transit en een paar wacht dagen voor transport van Antwerpen nar de dealer zou het wel kunnen. mara het blijft gissen...

makooy

Well-Known Member
Threads
7
Reaction score
869
Vehicles
Mach-E RWD SR Lucid Red TP+
Occupation
IT Consultant
Country flag
Hahaha mafkezen,

Ik denk, maar dat is een vermoeden, dat ze niet allemaal voor NL-markt zijn.
rond de 1100 stuks (als ik uit ga van je telling) dan lijken mij dat er een beetje veel.

Ook omdat ik eigenlijk nog niemand gehoord heb(kopers en dealers) die nu al AWD's of First Editions verwachten in Nederland bij deze lading en die er wel tussen staan.

Als er 2000-3000 zijn die met 3000euro korting zijn verkocht:
- 200 First Editions (komen pas in Mei)
- 400-600 AWD's (uitgaande van 20% volgens de Google Sheets)
En er volgens de Google nu 8 traceerbaar in Antwerpen staan, de meeste RWD's net vertrokken zijn uit Veracruz lijkt het mij heel sterk dat al die 1100 voor NL zijn.

Dealer waar ik de Mach-E besteld hebt had er de laatste keer iets van 25-30 in bestelling staan
1 op Grande Houston
4-6 op MSC Immacolata
Rest in mei/later.
Sponsored