Dutch people that ordered a Mach-E?

hetgeleteken

Well-Known Member
First Name
Martijn
Joined
Apr 16, 2020
Threads
0
Messages
137
Reaction score
118
Location
Utrecht, NL
Vehicles
VW Golf Estate, Ford Mustang Mach-E AWD ER Lucid Red Tech+ reserved
Country flag
Hier ook, en............................ "in production"

2021-03-05_13-23-26.png
Nice.. die van mij is nog steeds "In order processing" maar de production date is volgens de dealer 16 maart, dus zal ergens de komende 2 weken wel verspringen. Heb in ieder geval het gevoel dat er beweging in zit!
 

makooy

Well-Known Member
Joined
Jun 29, 2020
Threads
7
Messages
532
Reaction score
869
Location
Rotterdam, NL
Vehicles
Mach-E RWD SR Lucid Red TP+
Occupation
IT Consultant
Country flag

Ronald

Well-Known Member
First Name
Ronald
Joined
May 6, 2020
Threads
0
Messages
90
Reaction score
94
Location
Netherlands
Vehicles
Peel P50
Country flag
Op 24 november vertelt de dealer mij dat eind december mijn auto gebouwd wordt. Helaas zag ik niets wijzigen in de tracker en nadat ik zelf aan het bellen ben geslagen in januari kreeg ik het bericht dat de productie datum naar achteren was geschoven, 8 maart zou het dan echt gebeuren.

Inmiddels 10 maart en ondanks dat ik bij jullie zie dat de auto's in productie zijn staat er bij mij nog steeds "In order processing" :mad:. Mijn order datum is 24 maart, dus nog twee weken en dan is het een jaar sinds mijn order is geplaatst. In dit geval geen rede voor een feestje.

Ik word er inmiddels gek van. Op de zaak beginnen ze steeds vaker over het annuleren van de opdracht.
Voor mij zou een beetje proactiviteit vanuit Ford al genoeg zijn. Mail gewoon als er iets veranderd. Dit doen ze naar de leasemaatschappij ook niet, die denken nog steeds dat mijn auto op 4 april (eerste paasdag) wordt geleverd ?

Snap dat jullie niets aan deze post hebben, maar ik ben mijn frustratie weer even kwijt ;)
 

Edgar

Well-Known Member
First Name
Edgar
Joined
Sep 29, 2020
Threads
0
Messages
59
Reaction score
44
Location
Schoonhoven
Vehicles
Ford C-max electric, Mach-e RWD Grey carbonized
Country flag
Op 24 november vertelt de dealer mij dat eind december mijn auto gebouwd wordt. Helaas zag ik niets wijzigen in de tracker en nadat ik zelf aan het bellen ben geslagen in januari kreeg ik het bericht dat de productie datum naar achteren was geschoven, 8 maart zou het dan echt gebeuren.

Inmiddels 10 maart en ondanks dat ik bij jullie zie dat de auto's in productie zijn staat er bij mij nog steeds "In order processing" :mad:. Mijn order datum is 24 maart, dus nog twee weken en dan is het een jaar sinds mijn order is geplaatst. In dit geval geen rede voor een feestje.

Ik word er inmiddels gek van. Op de zaak beginnen ze steeds vaker over het annuleren van de opdracht.
Voor mij zou een beetje proactiviteit vanuit Ford al genoeg zijn. Mail gewoon als er iets veranderd. Dit doen ze naar de leasemaatschappij ook niet, die denken nog steeds dat mijn auto op 4 april (eerste paasdag) wordt geleverd ?

Snap dat jullie niets aan deze post hebben, maar ik ben mijn frustratie weer even kwijt ;)
tja communicatie is niet echt het ding van Ford... ik heb ze een email gestuurd en kreeg wel reactie maar daar blijft het dan ook bij...

Beste Edgar,



Bedankt voor je mail en spijtig te lezen dat jouw ervaring tot nog toe niet positief is. Gezien de situatie kan ik me de frustratie voorstellen.



Ik heb jouw mail intern doorgezet naar de afdelingen die zich inzetten om de auto’s zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Hopelijk is er snel duidelijkheid!



Voor nu alvast een fijn weekend.



Met vriendelijke groet,
 

Simon33

Member
First Name
Simon
Joined
Jan 5, 2021
Threads
0
Messages
9
Reaction score
27
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang
Country flag
tja communicatie is niet echt het ding van Ford... ik heb ze een email gestuurd en kreeg wel reactie maar daar blijft het dan ook bij...

Beste Edgar,



Bedankt voor je mail en spijtig te lezen dat jouw ervaring tot nog toe niet positief is. Gezien de situatie kan ik me de frustratie voorstellen.



Ik heb jouw mail intern doorgezet naar de afdelingen die zich inzetten om de auto’s zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Hopelijk is er snel duidelijkheid!



Voor nu alvast een fijn weekend.



Met vriendelijke groet,
 


hetgeleteken

Well-Known Member
First Name
Martijn
Joined
Apr 16, 2020
Threads
0
Messages
137
Reaction score
118
Location
Utrecht, NL
Vehicles
VW Golf Estate, Ford Mustang Mach-E AWD ER Lucid Red Tech+ reserved
Country flag
tja communicatie is niet echt het ding van Ford... ik heb ze een email gestuurd en kreeg wel reactie maar daar blijft het dan ook bij...

Beste Edgar,



Bedankt voor je mail en spijtig te lezen dat jouw ervaring tot nog toe niet positief is. Gezien de situatie kan ik me de frustratie voorstellen.



Ik heb jouw mail intern doorgezet naar de afdelingen die zich inzetten om de auto’s zo snel mogelijk geleverd te krijgen. Hopelijk is er snel duidelijkheid!



Voor nu alvast een fijn weekend.



Met vriendelijke groet,
Lekker nietszeggend antwoord. Denk eerlijk gezegd dat ze vanuit NL zeer weinig invloed hebben op het hele proces.
 

F1Dude

Well-Known Member
Joined
May 25, 2020
Threads
0
Messages
62
Reaction score
35
Location
NL
Vehicles
Mercedes
Country flag
Voor de mensen waar de auto al van geproduceerd is: is er al iets meer te zien in de app? Of blijft het eerste scherm 'leeg'? Ik zie alleen een silhouet van de auto namelijk...
 

Nico

Well-Known Member
First Name
Nico
Joined
Apr 2, 2020
Threads
0
Messages
79
Reaction score
56
Location
Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E AWD Shadow Black
Country flag
Op 24 november vertelt de dealer mij dat eind december mijn auto gebouwd wordt. Helaas zag ik niets wijzigen in de tracker en nadat ik zelf aan het bellen ben geslagen in januari kreeg ik het bericht dat de productie datum naar achteren was geschoven, 8 maart zou het dan echt gebeuren.

Inmiddels 10 maart en ondanks dat ik bij jullie zie dat de auto's in productie zijn staat er bij mij nog steeds "In order processing" :mad:. Mijn order datum is 24 maart, dus nog twee weken en dan is het een jaar sinds mijn order is geplaatst. In dit geval geen rede voor een feestje.

Ik word er inmiddels gek van. Op de zaak beginnen ze steeds vaker over het annuleren van de opdracht.
Voor mij zou een beetje proactiviteit vanuit Ford al genoeg zijn. Mail gewoon als er iets veranderd. Dit doen ze naar de leasemaatschappij ook niet, die denken nog steeds dat mijn auto op 4 april (eerste paasdag) wordt geleverd ?

Snap dat jullie niets aan deze post hebben, maar ik ben mijn frustratie weer even kwijt ;)

Mijn auto zou eerst in de laatste week van februari gebouwd worden, echter hoorde ik dat alles een week opschoof. Hij staat nu sinds vorige week in production, maar wellicht is het ook voor jou order het geval. Je hebt er niet veel aan, maar toch iets meer als je van Ford te horen krijgt haha.
 

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Het kan snel gaan. Die van mij heeft tot 2 maart in "Order Processing" gestaan. Daarna in 4 dagen via "In Production" en "Awaiting Shipment" naar "in Transit". Wat dat ook moge betekenen. In ieder geval staat er nu wel een plaatje van de auto (correcte velgen en kleur) in de FordPass app.
 

Ronald

Well-Known Member
First Name
Ronald
Joined
May 6, 2020
Threads
0
Messages
90
Reaction score
94
Location
Netherlands
Vehicles
Peel P50
Country flag
Afwachten dan maar. Ik controller de tracker inmiddels bijna dagelijks.
Begin juni heb ik familie weekend (als dat mag van Rutte). We leuk om met net een nieuwe auto te komen.
 

MarcelK

Active Member
First Name
Marcel
Joined
Sep 30, 2020
Threads
0
Messages
27
Reaction score
25
Location
the Netherlands
Vehicles
Now: Mazda CX5. Ordered: Mach E RWD Shadow Black with TP
Occupation
senior consultant
Country flag
Ford Nederland is een waardeloze organisatie.
Er werd pas door iemand met mij contact opgenomen (na 3x mailen, 3x bellen, 2x terugbel verzoek achter gelaten door een medewerker van Ford) omdat ik onze Fleetmanager had gesproken die een contact bij Ford heeft die hij had geinformeerd over mijn diverse contact verzoeken. Toen werd er direct de volgende dag gebeld.

Ik vraag me wel eens af of ze zich realiseren dat doordat er mensen zijn die een Ford kopen zij en hun gezin brood op de plank hebben ?‍♂
 

makooy

Well-Known Member
Joined
Jun 29, 2020
Threads
7
Messages
532
Reaction score
869
Location
Rotterdam, NL
Vehicles
Mach-E RWD SR Lucid Red TP+
Occupation
IT Consultant
Country flag
Ford Nederland is een waardeloze organisatie.
Er werd pas door iemand met mij contact opgenomen (na 3x mailen, 3x bellen, 2x terugbel verzoek achter gelaten door een medewerker van Ford) omdat ik onze Fleetmanager had gesproken die een contact bij Ford heeft die hij had geinformeerd over mijn diverse contact verzoeken. Toen werd er direct de volgende dag gebeld.

Ik vraag me wel eens af of ze zich realiseren dat doordat er mensen zijn die een Ford kopen zij en hun gezin brood op de plank hebben ?‍♂
Alsof er andere automerken veel beter zijn?
Renault heb ik ook alleen maar waardeloze ervaringen mee. Al die merken lijken wel een gedachtegoed te hebben dat we niet zonder auto kunnen en dat we toch wel bij ze terugkomen...
 

Nico

Well-Known Member
First Name
Nico
Joined
Apr 2, 2020
Threads
0
Messages
79
Reaction score
56
Location
Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E AWD Shadow Black
Country flag
Congrats and welcome to the club ?

I have my one week 'in production' anniversary today, so hope that will change soon haha :rolleyes:
Sponsored

 
 




Top