Dutch people that ordered a Mach-E?

Duckey

Member
First Name
M
Joined
May 28, 2021
Threads
0
Messages
14
Reaction score
0
Location
holland
Vehicles
MME RWD Extended
Country flag
Mijne stond op de Florida, Zeeuw&Zeeuw
Weet je misschien ook wanneer hij van de boot kwam? De mijne op 20 maart 2021. Als jij daarvoor zit gaat t nog op volgorde. Zo niet .... :-(((
 

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Weet je misschien ook wanneer hij van de boot kwam? De mijne op 20 maart 2021. Als jij daarvoor zit gaat t nog op volgorde. Zo niet .... :-(((
Rond 20 april. Dus maandje later dan die van jou. Dat zal vast iets met de quality control te maken hebben. Misschien moeten er van die van jou nog onderdelen uit Mexico komen oid.
 


MennoXL

New Member
First Name
Menno
Joined
May 18, 2021
Threads
0
Messages
2
Reaction score
6
Location
Utrecht
Vehicles
VW Tiguan Allspace, ordered Ford Mustang Mach E FE
Occupation
Finance professional
Country flag
Mijn Lucid Red MMe FE is op 20/4 aangekomen in Antwerpen en stond afgelopen vrijdag opeens bij de dealer om gelost te worden. Helaas was mijn auto net weer ff verlengd omdat twee dagen eerder de dealer hoopte op 5/6... Maar op 18 juni gaat de MMe dan eindelijk afgeleverd worden.

Het gaat het wachten vast helemaal waard zijn, dus hou vol!! En je kunt de MMe toch niet gaan vergelijken met een product zoals de Enyak/ID4/Q4... enige mooie daaraan is de wegklapbare trekhaak ?.
 

ODBMongoose

Well-Known Member
First Name
Niels
Joined
Feb 27, 2020
Threads
15
Messages
111
Reaction score
151
Location
Netherlands
Vehicles
SR RWD Mach-E Star White Tech Pack Plus
Country flag
Ha mooi nieuws.
Mijn Star White SR RWD (TP+, 19", trekhaak) kan ik vrijdag ophalen bij de dealer in Haarlem.
Het heeft wat frustraties veroorzaakt, maar hij komt hoor.
 

Ronald

Well-Known Member
First Name
Ronald
Joined
May 6, 2020
Threads
0
Messages
90
Reaction score
94
Location
Netherlands
Vehicles
Peel P50
Country flag
Vandaag voor het eerst een MME in het wild gezien... Een donker grijze om 16:50 op de A16 richting Dordrecht ter hoogte van de Brienenoordbrug.

Iemand van hier?
 
First Name
Marcel
Joined
Jan 15, 2021
Threads
0
Messages
24
Reaction score
12
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E er rwd
Occupation
Director
Country flag
Het is dramatisch gesteld. De mijne is een van de eerste 130 stuks. Staat al vanaf 6 april nl. op status Antwerpen UIT. Echter week op week uitstel. Zelfs Ford Europe in Keulen die dit allemaal regelt weet niet wat er aan de hand is ????????
Mijn “einde geduld deadline” heb ik bepaald op 1-7 as. Daarna laat ik “Ford” ver achter me en ga ik voor een andere EV. Jammer maar dit is geen doen.
Gelukkig, ik hoef niet te switchen. Hedenmorgen is de mijne bij de dealer afgeleverd. Nog een paar dagen en dan mag ik. Jippie.
 

JBA

Well-Known Member
Joined
Mar 29, 2021
Threads
0
Messages
95
Reaction score
61
Location
The Netherlands
Vehicles
MME RWD SR
Country flag
Nope, dealer had/heeft ook geen enkel idee.
Dealer werd initieel ook van kastje naar de muur gestuurd.

Zoals elke dealer helaas.

Alhoewel (nog) niet zo schrijnend als bij jou (23-4 in Antwerpen aangekomen) heb ik vandaag na een 4e keer verstrijken van de verwachte leverdatum deze week en een RS update van "transport" naar "Normal" gistermiddag ook weer contact gehad met de mijn dealer (Wassink).

Vorige week hebben ze "maar liefst" 8 MME's geleverd gekregen (Broekhuis 100), deze week tot dusver 0,0. Ze hebben er 130 in bestelling staan en krijgen alleen maar fictieve verwachte datums door van auto's van Ford NL. Als ze vervolgens navraag gaan doen kan (wil?) Ford NL ze geen informatie geven over individuele auto's alleen dat er auto's onderweg is naar ze. Ze hebben geen idee hoeveel en wat "onderweg" betekent.

Het is hopeloos gesteld met Ford en ik hoop echt dat dit geen voorteken is van de komende 4 jaar....
 
Last edited:
First Name
Marcel
Joined
Jan 15, 2021
Threads
0
Messages
24
Reaction score
12
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E er rwd
Occupation
Director
Country flag
Zoals elke dealer helaas.

Alhoewel (nog) niet zo schrijnend als bij jou (23-4 in Antwerpen aangekomen) heb ik vandaag na een 4e keer verstrijken van de verwachte leverdatum deze week en een RS update van "transport" naar "Normal" gistermiddag ook weer contact gehad met de mijn dealer (Wassink).

Vorige week hebben ze "maar liefst" 8 MME's geleverd gekregen (Broekhuis 100), deze week tot dusver 0,0. Ze hebben er 130 in bestelling staan en krijgen alleen maar fictieve verwachte datums door van auto's van Ford NL. Als ze vervolgens navraag gaan doen kan (wil?) Ford NL ze geen informatie geven over individuele auto's alleen dat er auto's onderweg is naar ze. Ze hebben geen idee hoeveel en wat "onderweg" betekent.

Het is hopeloos gesteld met Ford en ik hoop echt dat dit geen voorteken is van de komende 4 jaar....
Stuur via LinkedIn even een bericht naar Johan Claassen, Managing Director Ford NL. Bij een andere MME-er en bij mij reageerde hij binnen 1 dag (telefonisch).
 

DERK

Member
First Name
Dick
Joined
Apr 3, 2020
Threads
0
Messages
12
Reaction score
28
Location
Netherlands
Vehicles
Vw passat,ford focus,peugeot 308 . Reservation rwd ex tp+ black
Country flag
Gelukkig, ik hoef niet te switchen. Hedenmorgen is de mijne bij de dealer afgeleverd. Nog een paar dagen en dan mag ik. Jippie.
Ik ben ook bij de eerste batch du er is nog hoop.
Wat was jouw eta? Die van mij is al weer een week opgeschoven
Sponsored

 
 




Top