Dutch people that ordered a Mach-E?

JBA

Well-Known Member
Joined
Mar 29, 2021
Threads
0
Messages
95
Reaction score
61
Location
The Netherlands
Vehicles
MME RWD SR
Country flag
Stuur via LinkedIn even een bericht naar Johan Claassen, Managing Director Ford NL. Bij een andere MME-er en bij mij reageerde hij binnen 1 dag (telefonisch).
Maar heeft hij iets zinvols te melden dan? Met mij zijn er nog honderden in hetzelfde schuitje en ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat hij zich gaat bemoeien om individuele auto's uit Antwerpen weg te krijgen ?
Ik doe het graag maar het moet wel zin hebben en niet om alleen maar een MD lastig te vallen.
Sponsored

 

Ronald

Well-Known Member
First Name
Ronald
Joined
May 6, 2020
Threads
0
Messages
90
Reaction score
94
Location
Netherlands
Vehicles
Peel P50
Country flag
21C16 - MUSTANG MACH-E SALES AND DEMONSTRATION HOLD ?

Alle MME voor Europa on hold. Zucht.... Kunnen weer langer wachten.
 
First Name
Marcel
Joined
Jan 15, 2021
Threads
0
Messages
24
Reaction score
12
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E er rwd
Occupation
Director
Country flag
Ik ben ook bij de eerste batch du er is nog hoop.
Wat was jouw eta? Die van mij is al weer een week opgeschoven
ETA was 10-4. Vervolgens week na week opgeschoven.
Nb stuur via LinkedIn een bericht naar Johan Claassen, Managing Director Ford NL, hij reageerde bij mij (erbij in iedergeval 1 andere) telefonisch binnen 24 uur.
 
First Name
Marcel
Joined
Jan 15, 2021
Threads
0
Messages
24
Reaction score
12
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E er rwd
Occupation
Director
Country flag
Maar heeft hij iets zinvols te melden dan? Met mij zijn er nog honderden in hetzelfde schuitje en ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat hij zich gaat bemoeien om individuele auto's uit Antwerpen weg te krijgen ?
Ik doe het graag maar het moet wel zin hebben en niet om alleen maar een MD lastig te vallen.
Binnen 24 uur belde hij mij met de mededelingen dat de mijne op stransport stond (overigens was de mijne toen net geleverd bij de dealer)
 
First Name
Marcel
Joined
Jan 15, 2021
Threads
0
Messages
24
Reaction score
12
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E er rwd
Occupation
Director
Country flag
21C16 - MUSTANG MACH-E SALES AND DEMONSTRATION HOLD ?

Alle MME voor Europa on hold. Zucht.... Kunnen weer langer wachten.
Op etis.ford.com staat de mijne ook met dit bericht, echter is gisteren wel geleverd bij de dealer.
 


Duckey

Member
First Name
M
Joined
May 28, 2021
Threads
0
Messages
14
Reaction score
0
Location
holland
Vehicles
MME RWD Extended
Country flag
21C16 - MUSTANG MACH-E SALES AND DEMONSTRATION HOLD ?

Alle MME voor Europa on hold. Zucht.... Kunnen weer langer wachten.
Kreeg maandag bericht van dealer dat ie 5-6 bij hun afgeleverd zou worden.

En nu, 5 dagen verder... nieuw bericht: feest gaat niet door. Vooralsnog 1 week verzet ?

Wat een drama. Auto staat al sinds 20 maart in Antwerpen weg te roesten.
 

ZSR

Well-Known Member
Joined
Jan 29, 2020
Threads
1
Messages
139
Reaction score
75
Location
Rotterdam
Vehicles
Saab 9-3 estate 280pk
Country flag
De mijne is er ook eindelijk. Yeah!

Stoor me wel aan de oranje (Amerikaanse reflector) hadden ze daar geen zwarte opvulstukjes voor kunnen leveren?

En wat is die Ford pass/telefoon koppeling een draak zeg.
Gebruik liever gewoon de sleutel.

Ook 1 pedaal rijden, is vragen om een whiplash.

vette vingers van de kids op de zijkant van de auto :(

kan de km/u niet in het midden ipv het autootje. Lees doe mij lekker een papieren handleiding.

Maar ik klaag dus met gezonde botten want ik kan er wel al heerlijk in rijden.
Wat een heerlijke luxe bak.

B3F07FA3-96AF-4E44-A8EF-E83F4DD61BB5.jpeg


9BCBFE2A-7A9E-40EB-B08A-322BE8A3BCAF.jpeg
 

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Super voor jullie dat de auto vandaag nog is afgeleverd. Ik heb mail van dealer dat die van mij volgende week "absoluut niet mag worden afgeleverd" ivm een potentieel veiligheidsrisico met het eCall systeem. :confused:

Dat hele eCall interesseert me eerlijk gezegd niks, dus wmb hoeft er geen vertraging in aflevering te zijn. Rijd nu auto zonder dat systeem, dus blijkbaar rijd ik als een potentieel veiligheidsrisico rond. Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel meevalt, een Saab is tenslotte een van de veiligste auto's ooit gemaakt. :cool:
 
  • Like
Reactions: ZSR

JBA

Well-Known Member
Joined
Mar 29, 2021
Threads
0
Messages
95
Reaction score
61
Location
The Netherlands
Vehicles
MME RWD SR
Country flag
innen 24 uur belde hij mij met de mededelingen dat de mijne op stransport stond (overigens was de mijne toen net geleverd bij de dealer)
Met de huidige leverstop wellicht niet zo zinvol om nu te gaan vragen waar de auto blijft.
Ben eigenlijk meer benieuwd of er nog auto's geleverd gaan worden vanuit Antwerpen aan dealers. Als ze die stroom ook stoppen gaat het allemaal extra lang duren.

Tav het probleem wordt het voor mijn gevoel wel zwaar overdreven door Ford. In NL zelf is het helemaal geen issue.
 

ZSR

Well-Known Member
Joined
Jan 29, 2020
Threads
1
Messages
139
Reaction score
75
Location
Rotterdam
Vehicles
Saab 9-3 estate 280pk
Country flag
Super voor jullie dat de auto vandaag nog is afgeleverd. Ik heb mail van dealer dat die van mij volgende week "absoluut niet mag worden afgeleverd" ivm een potentieel veiligheidsrisico met het eCall systeem. :confused:

Dat hele eCall interesseert me eerlijk gezegd niks, dus wmb hoeft er geen vertraging in aflevering te zijn. Rijd nu auto zonder dat systeem, dus blijkbaar rijd ik als een potentieel veiligheidsrisico rond. Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel meevalt, een Saab is tenslotte een van de veiligste auto's ooit gemaakt. :cool:
Saabje staat er braaf achter???
 

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Als ik het goed begrijp is het eCall issue een probleem van positiebepaling in de UK. En gaat het in NL en de rest van Europa wel goed. En omdat het EU regelgeving is, worden alle leveringen in Europa gestopt. Maar de UK is inmiddels geen EU meer, dus de eCall functionaliteit werkt gewoon in de EU. Dan snap ik niet waarom de auto's niet gewoon worden uitgeleverd.
 
First Name
Marcel
Joined
Jan 15, 2021
Threads
0
Messages
24
Reaction score
12
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E er rwd
Occupation
Director
Country flag
Als ik het goed begrijp is het eCall issue een probleem van positiebepaling in de UK. En gaat het in NL en de rest van Europa wel goed. En omdat het EU regelgeving is, worden alle leveringen in Europa gestopt. Maar de UK is inmiddels geen EU meer, dus de eCall functionaliteit werkt gewoon in de EU. Dan snap ik niet waarom de auto's niet gewoon worden uitgeleverd.
zie foto, geldt dus ook voor delen van Frankrijk, Spanje en heel Portugal

CBEA57C3-F212-442C-A658-219EAE0CA32C.jpeg
 

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Hmm, ok. Dan dus wel EU issue. Jammer. Dat neemt niet weg dat ik nog steeds erg drastisch vind om de leveringen dan maar stop te zetten. Het is een miniem veiligheidsprobleempje. De kans dat een NL geleverde Mach-E NL last krijgt van deze foutieve eCall functionaliteit is verwaarloosbaar klein.

Buiten dat ik mijn auto nu later krijg (first world problem) word ik een beetje mistroostig van dit gevolg van de rubbertegelmaatschappij. Alle risico's van het leven schijnen gemitigeerd te moeten worden. Een eindeloze en onmogelijke opgave. Het belangrijkste gevolg is dat mensen steeds minder eigen verantwoordelijkheid nemen voor hun gedrag en gaan wijzen naar instanties als hun iets overkomt. Maar nu draaf ik wel erg door op een auto forum. Excuses.
Sponsored

 
 




Top