Dutch people that ordered a Mach-E?

Ronald

Well-Known Member
First Name
Ronald
Joined
May 6, 2020
Threads
0
Messages
90
Reaction score
94
Location
Netherlands
Vehicles
Peel P50
Country flag
Welke boot?
Ik heb geen idee. Heb tzt alle lijsten / opties geprobeerd, maar kon geen boot vinden. Uiteindelijk opgegeven.

Productie datum 23 maart. Laatste SW update van 4 juni (volgens etis), daarvoor heel lang 23-3.

Weet ook niet of de auto inmiddels in Den Haag is of nog steeds in Antwerpen. Ik heb mijn contact bij Ford gemaild, had een aflevering afspraak voor 11 juni. Snap dat dit is uitgesteld vanwege de SW update, maar een hele maand ?
Sponsored

 

JBA

Well-Known Member
Joined
Mar 29, 2021
Threads
0
Messages
95
Reaction score
61
Location
The Netherlands
Vehicles
MME RWD SR
Country flag
Mooie nieuwe tracker voor Europese Mach-E's: https://whereismymache.herokuapp.com
Al is de data niet altijd even betrouwbaar. Die van mij staat op RETAIL SOLD sinds 28 mei. Ik weet helaas van niets :-(
Oei, dan weet ik niet of het bij jou goed gaat.

Ik kwam er namelijk vandaag achter dat de data uit die link exact hetzelfde is als wat ik krijg als ik in log op Ford.NL en dan F12 via chrome. Tot voor kort werkte dat nooit maar nu ineens wel (en bij meerdere). Ik zou dat toch maar eens nakijken want je zou maar eens een verkeerde VIN kunnen hebben dan wel, en dat hoop ik zeker niet voor je, hebben ze je auto omgeruild met een ander koper...
 

Ronald

Well-Known Member
First Name
Ronald
Joined
May 6, 2020
Threads
0
Messages
90
Reaction score
94
Location
Netherlands
Vehicles
Peel P50
Country flag
Op de where is my mache tracker staat die van mij op VMACS Status Description: COMPOUND IN.

Geen idee wat dit betekent, nog in Antwerpen?
 

JBA

Well-Known Member
Joined
Mar 29, 2021
Threads
0
Messages
95
Reaction score
61
Location
The Netherlands
Vehicles
MME RWD SR
Country flag
Op de where is my mache tracker staat die van mij op VMACS Status Description: COMPOUND IN.

Geen idee wat dit betekent, nog in Antwerpen?
yup, volgende status is "compound out" en dan "dealer delivered"
 

N/A the 2nd

Well-Known Member
First Name
Ed
Joined
Mar 10, 2021
Threads
1
Messages
61
Reaction score
39
Location
The Netherlands
Vehicles
Saab 9-3 cabrio & Mach-E SR RWD TP
Country flag
Oei, dan weet ik niet of het bij jou goed gaat.

Ik kwam er namelijk vandaag achter dat de data uit die link exact hetzelfde is als wat ik krijg als ik in log op Ford.NL en dan F12 via chrome. Tot voor kort werkte dat nooit maar nu ineens wel (en bij meerdere). Ik zou dat toch maar eens nakijken want je zou maar eens een verkeerde VIN kunnen hebben dan wel, en dat hoop ik zeker niet voor je, hebben ze je auto omgeruild met een ander koper...
Ik hoop het niet :eek:. Zou wel perfect passen in het briljante leverproces van Ford ?. We gaan het zien als de auto wordt geleverd.
 


ZSR

Well-Known Member
Joined
Jan 29, 2020
Threads
1
Messages
139
Reaction score
75
Location
Rotterdam
Vehicles
Saab 9-3 estate 280pk
Country flag
Terechte vragen, waarbij ik hoop dat mijn MME (mocht ie ooit komen) stil laadt. Die lane keeping lijkt me rete irritant, vind het sowieso wenselijk dat alle gadgets e.d. permanent uitgezet kunnen worden.

Dat Ford logo snap ik niet helemaal. Wat is het probleem daarvan?
Ik ben zelf niet zo’n Ford Fan boy, en omdat (helaas voor velen) er nog weinig rondrijden trekt hij veel bekijks, door de looks en het paardje. Maar boven op de vooruit staat een Ford logo in het wit 5 bij 3 cm ongeveer. Dat moet ik nog eens mooi weg camoufleren.
Dat lane assistent kan je uitzetten met de knop op je stuur. Alleen dat moet je dan dus iedere rit doen. En als je dan op een gedeelde rijbaan rijdt met links en rechts strepen van het fietspad... dan is het irritant. Op de snelweg is het wel ok. Maar zoals gezegd ik wil het ook uit-uit kunnen zetten. Betutteling ten top. Maar dat hoef ik de e-call slachtoffers niet uit te leggen (ok wrong choice of Words?)
 

rvee

Member
First Name
Ron
Joined
Apr 22, 2021
Threads
1
Messages
13
Reaction score
24
Location
WbD
Vehicles
Mach-E / Peugeot
Country flag
Ik ben zelf niet zo’n Ford Fan boy, en omdat (helaas voor velen) er nog weinig rondrijden trekt hij veel bekijks, door de looks en het paardje. Maar boven op de vooruit staat een Ford logo in het wit 5 bij 3 cm ongeveer. Dat moet ik nog eens mooi weg camoufleren.
Dat lane assistent kan je uitzetten met de knop op je stuur. Alleen dat moet je dan dus iedere rit doen. En als je dan op een gedeelde rijbaan rijdt met links en rechts strepen van het fietspad... dan is het irritant. Op de snelweg is het wel ok. Maar zoals gezegd ik wil het ook uit-uit kunnen zetten. Betutteling ten top. Maar dat hoef ik de e-call slachtoffers niet uit te leggen (ok wrong choice of Words?)
blame EU (https://www.autovisie.nl/nieuws/eu-verplicht-twaalf-veiligheidssystemen-2021/)
 
First Name
Marcel
Joined
Jan 15, 2021
Threads
0
Messages
24
Reaction score
12
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E er rwd
Occupation
Director
Country flag
Vandaag om 16.50 hebben de dealers een bericht gekregen dat ze per ommegaande een (instructie)brief electronisch krijgen inzake de e-call update (instructies). De update zelf zou eveneens klaargezet worden in Etis.
Als ze dan direct updaten en de platen aanvragen (lees hier betalen) kan je op zijn vroegst vrijdag rijden..
We zullen zien !
 

hetgeleteken

Well-Known Member
First Name
Martijn
Joined
Apr 16, 2020
Threads
0
Messages
137
Reaction score
118
Location
Utrecht, NL
Vehicles
VW Golf Estate, Ford Mustang Mach-E AWD ER Lucid Red Tech+ reserved
Country flag
Hier nu ook status compound out sinds gisteren, zou er dan toch echt? :)
 

F1Dude

Well-Known Member
Joined
May 25, 2020
Threads
0
Messages
62
Reaction score
35
Location
NL
Vehicles
Mercedes
Country flag
Hier nu ook status compound out sinds gisteren, zou er dan toch echt? :)
Hier ook naar compound out sinds gisteren, wel even belangrijk om te weten dat de tracker 2 dagen achter loopt, dus hij is dan sinds de 14e naar compound out. Echter @JBA ging van Compound out weer naar compound in, dus wat het betekent... Geen idee...
 

Rob71

Active Member
First Name
Rob
Joined
Jul 16, 2020
Threads
0
Messages
26
Reaction score
8
Location
Eindhoven
Vehicles
Mercedes C class
Occupation
Sales
Country flag
Maar nog niemand heeft dus iets van een dealer gehoord of er nu wel of geen update is?

mvg
Rob
 

Rob71

Active Member
First Name
Rob
Joined
Jul 16, 2020
Threads
0
Messages
26
Reaction score
8
Location
Eindhoven
Vehicles
Mercedes C class
Occupation
Sales
Country flag
Ik begreep van de dealer dat ze de update niet op de auto krijgen. Technisch lukt het gewoon niet. Niet alleen bij mijn auto, maar bij geen enkele. Heeft iemand al ergens gehoord of er een succesvolle update heeft plaats gevonden?

mvg
Rob
 
First Name
Marcel
Joined
Jan 15, 2021
Threads
0
Messages
24
Reaction score
12
Location
The Netherlands
Vehicles
Mustang Mach-E er rwd
Occupation
Director
Country flag
Ik begreep van de dealer dat ze de update niet op de auto krijgen. Technisch lukt het gewoon niet. Niet alleen bij mijn auto, maar bij geen enkele. Heeft iemand al ergens gehoord of er een succesvolle update heeft plaats gevonden?

mvg
Rob
Op het tweakers forum meldt een toekomstige MME berijder dat de update bij zijn auto wel gelukt is.
Sponsored

 
 




Top