Norway - Mach-E ready for production

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
KIldekoden, hvis det er så det heter (shop.ford.com/amservices osv), fungerer heller ikke. Kan Ford ha tatt ned dette, eller kan det være andre forklaringer? Litt ergerlig å ikke kunne følge med på når Ship Date kommer ...
Ser at det er en ending hos Ford, de krever Ordre nr eller Order ID siste kollene i reg arket vårt...
(eller om du har lagre tidl. skjermbilder...)
Det er en annet traker som virker... men det blir sikkert fikset...
https://seg.fyi/mache-vin/#/details
Sponsored

Petter

Well-Known Member
First Name
Petter
Threads
4
Reaction score
120
Vehicles
Ford Transit (2022), Mustang Mach-E, FE (2021)
Occupation
Media manager/editor
Country flag
Det er en annet traker som virker
Takk for den! Ser nå at jeg har fått "Shipment Date" fastsatt til 17. mars:) På "Transit date" står det 19. Hvilken båt til Antwerpen kan da være aktuell, mon tro?

Roger81

Member
First Name
Roger
Threads
0
Reaction score
34
Vehicles
Ford Edge
Country flag
Takk for den! Ser nå at jeg har fått "Shipment Date" fastsatt til 17. mars:) På "Transit date" står det 19. Hvilken båt til Antwerpen kan da være aktuell, mon tro?
Jeg har "Shipment Date" den 16 mars :) "Transit date" 19

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Ser at det er en ending hos Ford, de krever Ordre nr eller Order ID siste kollene i reg arket vårt...
(eller om du har lagre tidl. skjermbilder...)
Det er en annet traker som virker... men det blir sikkert fikset...
https://seg.fyi/mache-vin/#/details
Vedr. ordrenr: ’This is a four or five character long string that represents the Mach-E order placed at the factory.’

Hvor har du funnet ditt ordrenr?

BearStang

Well-Known Member
First Name
1882
Threads
0
Reaction score
132
Vehicles
Mustang Mach-E RWD LR
Country flag
KIldekoden, hvis det er så det heter (shop.ford.com/amservices osv), fungerer heller ikke. Kan Ford ha tatt ned dette, eller kan det være andre forklaringer? Litt ergerlig å ikke kunne følge med på når Ship Date kommer ...
Etter Ford har endra litt må du også ha ordrenummer, legges til på slutten av linja slik:

Dette ordrenummeret fant du før via kun VIN og å bruke trackeren, men hvordan du finner det om du ikke alt har det via tracker vet jeg ikke.

Last edited:

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Vedr. ordrenr: ’This is a four or five character long string that represents the Mach-E order placed at the factory.’

Det "finner" man ikke, ( tipper Ford er lei oss... og at kunden må identifisere sin ordre, bare det at det nr har vi egentlig ikke...), men jeg har lagt det i regnearket site kolonne, eller om du har lagret skjermbilder, så er det Tracker ID # ( fire siffer førte linje i tracker...)

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag

Det "finner" man ikke, ( tipper Ford er lei oss... og at kunden må identifisere sin ordre, bare det at det nr har vi egentlig ikke...), men jeg har lagt det i regnearket site kolonne, eller om du har lagret skjermbilder, så er det Tracker ID # ( fire siffer førte linje i tracker...)
Du hadde lagt det inn... 8199 ... ;-)

Mads

Member
First Name
Mads
Threads
0
Reaction score
31
Vehicles
Ordered Ford Mach-E First Edition
Occupation
Lawyer
Country flag
Jeg fikk i dag vite at min FE er produsert men at bilen ikke kommer til Drammen havn før 19. juni med levering månedskiftet juni/juli. Utrolig skuffende, da vil jeg hs ventet 1.5 år på denne bilen. Ikke ville de gi mer kompensasjon heller og skylder på at Ford globalt ikke gir tillatelse til dette.

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Threads
4
Reaction score
530
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Jeg fikk i dag vite at min FE er produsert men at bilen ikke kommer til Drammen havn før 19. juni med levering månedskiftet juni/juli. Utrolig skuffende, da vil jeg hs ventet 1.5 år på denne bilen. Ikke ville de gi mer kompensasjon heller og skylder på at Ford globalt ikke gir tillatelse til dette.
Det kan jo ikke ta 3 mnd fra Veracruz via Antwerpen og til Drammen! Tar jo nesten like lang tid som å reise til Mars! ?

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Threads
2
Reaction score
663
Vehicles
Occupation
Country flag
Det kan jo ikke ta 3 mnd fra Veracruz via Antwerpen og til Drammen! Tar jo nesten like lang tid som å reise til Mars! ?
QA og logistikk på melkeruta. Tipper proppen løsner etter påske. ;):cool: har oppdatert avgangene på Wiki, fra rederiet Ford har avtale med, den teller nå 7 skip...
Sponsored