The order number was previously generated from www.macheforum.com/site/pages/tracker. It's worth a shot.So basically I can’t track my order ?
Hadde vært fint å vite hvor mange av de 1500 som kommer til Norge?I løpet av mars skal 1500 biler ankomme Europa (krediterer @portlandg)
Mustang Mach-E, winter photo-session, Norefjell, Norway (ford.com)
this worked for me a while ago. Doesn’t work now, but maybe it will work for you?Hei where do I find the 4 digit number?
Det er nesten umulig å si da ingen enda har mottatt noen bil. Jeg har hatt bilde av bilen i appen en drøy måned, jeg har også fått beskjed om at bilen er ferdig og nå er på vei, men den forventes fremdeles ikke å bli levert før i juni.Hvor langt unna er jeg å få bil a hvis jeg nå endelig får et bilde av bilen i appen og mulighet til å aktivere?
Ganske mange, vil jeg tro. Fords Emma Berg sa dette 16. mars: "More than half of the Mustang Mach-Es in transit to Europe are on their way to Norway." Ford Mustang Mach-E buyers in Norway wonder about delivery delay (freep.com)Hadde vært fint å vite hvor mange av de 1500 som kommer til Norge
Fin artikkelGanske mange, vil jeg tro. Fords Emma Berg sa dette 16. mars: "More than half of the Mustang Mach-Es in transit to Europe are on their way to Norway." Ford Mustang Mach-E buyers in Norway wonder about delivery delay (freep.com)
Takk for det! Ja, det var spennende å bli kontaktet av en av USAs mest leste biljournalisterFin artikkel
Bilen min skal ha blitt produsert 26.11.20. Den skal ha ankommet Antwerpen 10 feb. uten at noen offisiell info er blitt gitt, selv om slik har blitt lovet. I bestillingen min er punktet om at bilen er på veg fjernet igjen, etter at jeg fikk epost den 18.jan om at så var tilfelle (reist fra Veracruz). Utrolig irriterende at Ford ikke skjønner viktigheten av god informasjon, og kan informere bedre om hvor i løypa bilene befinner seg :-( På toppen av det hele har de gjort det umulig å få tracket bilene også, for oss som ikke fikk ut ordrenr før de fjernet dette. Kjenner frustrasjonen og irritasjonen over elendig kommunikasjon bygger seg opp, selv om forhandlerne gjør så godt de kan. De er også oppgitte over at kjøperne ofte vet mer enn de selv. Kanskje derfor Ford har fjernet alle muligheter for sporing?
Tidslinja på min konto er tilbake til "I produksjon" også, sånn er det, frem og tilbakeTakk for det! Ja, det var spennende å bli kontaktet av en av USAs mest leste biljournalister
Når det gjelder trackeren, er det egentlig ikke så mye hjelp i den lenger etter at Ship Date er kommet på plass. Jeg antar at vår bil nå er på enten Grande Florida eller Grande Halifax på vei til Antwerpen (ETA i midten av april for begge begge). Jeg har Primary status "Delivered" i trackeren, og "Final Delivered Date" er satt til 19. mars;-) Jeg regner med at det betyr at fabrikken anser den som "levert" når den er i transport.
Tidslinjen på Ford-kontoen er også hos meg tilbake på "I produksjon" (tror det skjedde i går ettermiddag), men det står fremdeles en tekst om "Utforsk din Ford - Din nye bil er på vei ...", så jeg går ut fra at tilbakestillingen bare er en eller annen teknisk feil. Enig i at det er irriterende.
Jeg tror nok det er forhandlernes Vista som blir hovedkilde til informasjon etter at bilene er reist fra Veracruz.
Ja for de som klarer å få sånne svar fra forhandleren sin i hvert fallJeg tror nok det er forhandlernes Vista som blir hovedkilde til informasjon etter at bilene er reist fra Veracruz.
Takk for det!Gøy med intervjuet forresten!