NI021
Well-Known Member
- First Name
- Nina
- Threads
- 0
- Reaction score
- 267
- Vehicles
- MME AWD LR Star White Techno+
- Occupation
- IT consultant
Vi kjøper jo strengt tatt en avansert datamaskin på hjul, men det virker ikke som Ford helt har skjønt at dette krever topp IT-kompetanse i alle ledd. Du har heldigvis fått bekreftet fra selger at bilen din er i Antwerpen, og den er vel snart i Drammen?Vi har sette det før, de henter frem en gammel backup... ?! men min har aldri, forlatt Production, den er bekrefte i Antwerpen av selger, og av mine funn, og i dag fikk jeg en COMPOUND IN 5 min etter COMPUND OUT fra QA, for 10 dager siden, ja vel den er skrevet inn i neste sted, men hva er det, reparasjon, fiks... ?! og har den stått der i 10 dager ... (meldingene flytere ikke fort i dette systemet) Men det gjør de her, har sette gjennom hele Ford konto siden og det er mye selvmotsigende ...
Den er Error free ..., de skriver i logget at jeg har duplikat av min bil, men har bare registrert meg en gang, har kun MME i Ford kontoen... - saken er vel at deres prosess skal sende velkommen, og at vi kan du registrere oss..., men det jar jeg allerede gjort, Ford Norge maser om hvor finn den appen er ... - og den eposten fikk jeg aldri ... og de SER jeg er registrert... NÅ MÅ de skjerpe seg ...
IT i bilen og bilen er ikke helt på samme spor ..., og kun den ene har hjul ... ?
Apropos upålitelige statusoppdateringer fra div Ford-systemer: @Mustang-fyren og @Tim Isa sine biler er produsert hhv 2 dager før og 2 dager etter min. Deres biler fikk i helga status 'in transit', mens min er fortsatt 'in production', men jeg regner med at bilen min også er transportert til havna?
Sponsored