Grattis! Artig at du slapp å vente lenger, og at du fikk en kliss lik bil i dag?Da endte det godt til slutt. Hadde bestilt en bil produsert 28. januar og shipped 09. februar. Bilen kom til Belgia i slutten av mars, men har ikke kommet med noen av båtene.
Forhandler ringte meg i forrige uke og kom med en fantastisk nyhet. Han hadde funnet en kliss lik bil som kunne leveres denne uken. I dag hentet jeg ut bilen og er strålende fornøyd.
Min opprinnelige bil står fremdeles i Belgia, og har nå stått der i 2 mnd. Håper noen andre får glede av den?
![]()
Takk for det? Det var utrolig god service at de klarte å hoste opp en ny bil.Grattis! Artig at du slapp å vente lenger, og at du fikk en kliss lik bil i dag?
Godt å høre om en slik forhandler? Topp kundeservice!Takk for det? Det var utrolig god service at de klarte å hoste opp en ny bil.
Jeg fikk det samme, bilen var "Delivered" før den kom til havna i Veracruz. Jeg tror dette har noe med at noen av bilene er bestilt på en spesiell måte i systemet. Min ble forøvrig produsert 27.3 og kom til Antwerpen 13.5.Hei,
Nok en artig historie om Ford:
I går fikk jeg mail om at bilen var på vei, men i flg forhandleren står det i Vista at bilen fortsatt er i Veracruz.
Gjett om jeg ble overrasket da jeg sjekket seg.fyi i morges og så at status sier levert 18.mai.:
![]()
Tror nok forhandleren hadde sett det i Vista om bilen var levert, så statusen skyldes vel bare nok en gang rot med systemoppdateringene ? Ila den siste mnd har status gått fra in transit, tilbake til at bestillingen blir behandlet, så til i produksjon og deretter til in transit, og altså i dag at bilen er levert.?
Håper QC på bilen din går kjapt!Jeg fikk det samme, bilen var "Delivered" før den kom til havna i Veracruz. Jeg tror dette har noe med at noen av bilene er bestilt på en spesiell måte i systemet. Min ble forøvrig produsert 27.3 og kom til Antwerpen 13.5.
Det er fordi du ser på status der fra en annen gren av Ford. Min er ennå ikke hos forhandler, men ble delivered for 2 måneder siden.Hei,
Nok en artig historie om Ford:
I går fikk jeg mail om at bilen var på vei, men i flg forhandleren står det i Vista at bilen fortsatt er i Veracruz.
Gjett om jeg ble overrasket da jeg sjekket seg.fyi i morges og så at status sier levert 18.mai.:
![]()
Tror nok forhandleren hadde sett det i Vista om bilen var levert, så statusen skyldes vel bare nok en gang rot med systemoppdateringene ? Ila den siste mnd har status gått fra in transit, tilbake til at bestillingen blir behandlet, så til i produksjon og deretter til in transit, og altså i dag at bilen er levert.?
Hmm, jeg lurte på å bestille en ny 'test drive', siden det ble litt knapt forrige gang pga. ettermiddag og masse kø rundt Ulvensplitten/Alna. Så da er de positive til at man kan gjøre det selv om man har bestilt bilen, høres det ut som?Hadde ny prøvekjøringstime i dag. Sto mange Mach-E hos Røhne Selmer på Alna. Det er mange som kan glede seg i tiden fremover. Tro det må ha vært mellom 20 og 30 Mach-e som sto der. Gleder meg ikke noe mindre etter dagen i dag.
Jeg har stående tilbud fra min forhandler om å låne demobil noen timer eller et døgn?Hmm, jeg lurte på å bestille en ny 'test drive', siden det ble litt knapt forrige gang pga. ettermiddag og masse kø rundt Ulvensplitten/Alna. Så da er de positive til at man kan gjøre det selv om man har bestilt bilen, høres det ut som?
Forresten, så glemte jeg å fortelle forhandler om at regnsensoren på testbilen ikke funka. Det regna heftig da jeg fikk nøklene, men måtte skru av automatikken fordi den ikke funka – med den sekvensielle innstillingen på vindusviskerne påskrudd, nekta de å bevege seg før jeg skrudde av regnsensoren … Er dette noe dere som har fått bil har erfart?
Hmm, jeg lurte på å bestille en ny 'test drive', siden det ble litt knapt forrige gang pga. ettermiddag og masse kø rundt Ulvensplitten/Alna. Så da er de positive til at man kan gjøre det selv om man har bestilt bilen, høres det ut som?
Forresten, så glemte jeg å fortelle forhandler om at regnsensoren på testbilen ikke funka. Det regna heftig da jeg fikk nøklene, men måtte skru av automatikken fordi den ikke funka – med den sekvensielle innstillingen på vindusviskerne påskrudd, nekta de å bevege seg før jeg skrudde av regnsensoren … Er dette noe dere som har fått bil har erfart?
Hmm, OK. Jeg trodde de bare hadde den blå, mulig den røde var en 'pass around' tidligere siden du har bestilt så tidlig?Hei jeg bestilte bare på mache.no på en ledig tid. Det eneste de sa var at han kjente igjen navnet, og da sa jeg ja jeg har bestilt og har etterlyst hvor den var i terrenge. Mulig jeg kanskje får nei vis jeg prøver en gang til, men hvorfor skal de nekte. Vi har jo bestilt en bil til mange penger. Var helt nydelig med en ny litt lenger tid. De har også to test biler i følge selgeren på alna, så da kan det ikke være så farlig. Forrige gang fikk jeg en rød, nå hadde jeg infiniti blå.