Norway - Mach-E ready for production

blink

Well-Known Member
Threads
3
Reaction score
146
Vehicles
Rapid Red MME+
Artig å sjå mange flotte biler som blir utlevert, men lurte på: Er det bare eg som har bestilt kvit bil? :)
Har bestilt rød, men jeg er usikker på om jeg kommer til å like fargen. Om jeg ender opp med å like bilen godt og ønsker beholde den i 10 år, så kommer jeg muligens til å gjøre den mørkelilla
Sponsored

Rabalder74

Well-Known Member
First Name
Karl
Threads
0
Reaction score
131
Vehicles
2021 MME FE - Grabber Blue
Country flag
Flere som har dette varselet i "Etis"?

1619425593511.png
"Outstanding Field Servcie Action" nå oppdatert i "Etis"
Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1622117984306

Ifølge forhandler skulle bilen nå/straks være i Drammen, uten at jeg har fått dette brekreftet hverken med båtnavn eller funnet den på noen av oversiktene nevnt her og på andre international tråder.

Så får vel bare håpe det nærmer seg da. Forhandler har estimert medio juni, uten eksat dato.

Thomasgje

Member
First Name
Thomas
Threads
0
Reaction score
28
Vehicles
Ford Mach E LR AWD
Country flag
Hei dere med erfaring i koder og analysering.
Er det noen av dere som vet hva denne koden betyr:
oemCorrelationId":1930 (forrige gang jeg sjekket den sto det 1895)
det ser ut som den forandrer seg sammen med disse to kodene:
"vehicleDateTime":"2021-05-27T13:30:58Z"
,"tappsDateTime":"2021-05-27T13:31:31.683Z"

Forrige vehicleDateTime og tappsDateTime var 2021-05-22.
Hvis det er som jeg tror (men kan være en tilfeldighet) så passer dette med at bilen ble lastet på Spica Leader i Zeebrugge 22. mai og lastet av båten i Drammen i dag.
Jeg vet at bilen min ankom Antwerpen 6.mai, det har forhandler bekreftet.

Snakket med forhandler i dag. han sa at bilen fortsatt er i Antwerpen iht Vista. Tror kanskje dette systemet er litt tregt.

RandyM

Well-Known Member
Threads
0
Reaction score
61
Vehicles
2008 Ford Focus
Country flag

Hvis det er som jeg tror (men kan være en tilfeldighet) så passer dette med at bilen ble lastet på Spica Leader i Zeebrugge 22. mai og lastet av båten i Drammen i dag.

Snakket med forhandler i dag. han sa at bilen fortsatt er i Antwerpen iht Vista. Tror kanskje dette systemet er litt tregt.
Høres fornuftig ut at de to 'tappsene' svarer til ombordkjøring og avlossing på Spica Leader ja.

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Til dere som venter i spenning på om bilen dro med G. New Jersey (bl.a. @blink og @PLG 74):
I dag, 6 dager etter at GNJ forlot Veracruz og samme dag som båten ankret opp på første stoppested i USA, så endret min status seg, og jeg har nå det samme som @Mustang-fyren beskrev i et tidligere innlegg. Har uthevet det som ble endret i dag.

gobStatusCode: "VPRT"
gobStatusDate: "2021-05-21 07:28:24.0"
gobStatusDesc: "AtPort"
vmacs2CharCode: "92"
vmacs3CharCode: "721"
vmacsStatusDate: "2021-05-19 14:45:00.0"
vmacsStatusDesc: "COMPOUND OUT "

Da er det bare å håpe på medvind og flatt hav over atlanteren ?

PLG 74

Active Member
Threads
0
Reaction score
41
Vehicles
Volvo v70
Occupation
Engineer
Country flag
Til dere som venter i spenning på om bilen dro med G. New Jersey (bl.a. @blink og @PLG 74):
I dag, 6 dager etter at GNJ forlot Veracruz og samme dag som båten ankret opp på første stoppested i USA, så endret min status seg, og jeg har nå det samme som @Mustang-fyren beskrev i et tidligere innlegg. Har uthevet det som ble endret i dag.

Wohoo! Her og. ?.. Da er det bare å rydde garasjen...

Mustang-fyren

Well-Known Member
First Name
Roar
Threads
1
Reaction score
83
Vehicles
Ford Mustang Mach-e, long range AWD, rapid red
Country flag

Spennende å høre en oppdatering fra deg om du har fått bilen lastet av i Drammen i dag. I tilfelle betyr det at Ford har fått tempoet skikkelig opp i Belgia med kvalitetssjekken + eventuelle oppdateringer/utbedringer siden det bare har tatt 21 dager fra ankomst Antwerpen til ankomst Drammen. Høres nesten ut til å være for bra til å stemme ut fra ventetiden andre har hatt i vår. Men godt mulig at det nå går på skinner, la oss håpe det :)
For oss som har fått lastet av bilene våre i Antwerpen i dag med Grande Baltimora tilsvarer 21 dager 17 juni. Venter personlig litt med å håpe på det, forhandler sier at Vista viser en uke ut i juli.

Last edited:

Thaimas

Active Member
Threads
0
Reaction score
37
Vehicles
Mustang Mach E LR 4X FE
Country flag
Spennende å høre en oppdatering fra deg om du har fått bilen lastet av i Drammen i dag. I tilfelle betyr det at Ford har fått tempoet skikkelig opp i Belgia med kvalitetssjekken + eventuelle oppdateringer/utbedringer siden det bare har tatt 21 dager fra ankomst Antwerpen til ankomst Drammen. Høres nesten ut til å være for bra til å stemme ut fra ventetiden andre har hatt i vår. Men godt mulig at det nå går på skinner, la oss håpe det :)
For oss som har fått lastet av bilene våre i Antwerpen i dag med Grande Baltimora tilsvarer 21 dager 17 juni. Venter personlig litt med å håpe på det, forhandler sier at Vista viser en uke ut i juli.

De datoene der har ingenting å si. De endrer seg hvis du går inn i Ford Pass appen og klikker på aktiver og får feil at du ikke startet bilen. Min OEM kode er 2660 og den er fortsatt i Antwerpen. Der har den stått siden slutten av mars...

Thomasgje

Member
First Name
Thomas
Threads
0
Reaction score
28
Vehicles
Ford Mach E LR AWD
Country flag
De datoene der har ingenting å si. De endrer seg hvis du går inn i Ford Pass appen og klikker på aktiver og får feil at du ikke startet bilen. Min OEM kode er 2660 og den er fortsatt i Antwerpen. Der har den stått siden slutten av mars...
Da er det noen andre som bruker app`en på min bil.... Har ikke lastet den ned enda???

Thaimas

Active Member
Threads
0
Reaction score
37
Vehicles
Mustang Mach E LR 4X FE
Country flag
Da er det noen andre som bruker app`en på min bil.... Har ikke lastet den ned enda???
Har du lagt igjen VIN-nummeret ditt i klartekst noe sted er det muligheter for det. Men tvilsomt. De endrer seg sikkert av andre grunner også, men i mitt tilfelle så endrer datoene seg hver gang jeg prøver å aktivere bilen. Gjorde det f.eks nå og da ble dato nummer 2 endret til dagens dato og klokkeslett minus 2 timer (zulu tid). Den koden endret seg også til fra 2661 til 2679.

Thomasgje

Member
First Name
Thomas
Threads
0
Reaction score
28
Vehicles
Ford Mach E LR AWD
Country flag
Har du lagt igjen VIN-nummeret ditt i klartekst noe sted er det muligheter for det. Men tvilsomt. De endrer seg sikkert av andre grunner også, men i mitt tilfelle så endrer datoene seg hver gang jeg prøver å aktivere bilen. Gjorde det f.eks nå og da ble dato nummer 2 endret til dagens dato og klokkeslett minus 2 timer (zulu tid). Den koden endret seg også til fra 2661 til 2679.
Mulig det...

De har forandret seg igjen nå... Forrige gang de forandret seg var mange dager mellom. Nå har de forandret seg to ganger i dag. Jeg har ikke gjort noe med app`en eller nettsiden.

Har vært veldig forsiktig med VIN-nr og ikke lagt ut hele noe sted.
Sponsored