Norway - Mach-E ready for production

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Threads
0
Reaction score
292
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Det er mange nå som har fått de samme kodene. Vi får håpe at det er korrekt at Ford har bestilt en egen båt nå fra Antwerpen til Drammen med avgang fredag/lørdag og med ankomst Drammen mandag 21.06.21. Tror ikke de har full kontroll noe stedet, så her er det bare å håpe på det beste
Sponsored

Last edited:

Mustang-fyren

Well-Known Member
First Name
Roar
Threads
1
Reaction score
83
Vehicles
Ford Mustang Mach-e, long range AWD, rapid red
Country flag
Fortsatt compound in og at port? Ikke at det betyr så mye enda, ref at det tok noen dager fra bilen forlot Veracruz til man fikk compound out.
Fortsatt compund in og in transit. I mitt i mitt tilfelle tok det fire dager fra den forlot Veracruz til jeg fikk compound out, så det er bare å vente :)

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Fortsatt compund in og in transit. I mitt i mitt tilfelle tok det fire dager fra den forlot Veracruz til jeg fikk compound out, så det er bare å vente :)
Tok 6 dager før jeg fikk compund out, så jepp det er bare å vente:) Nesten som å vente på treff i lykkehjulet dette? Min bil ble produsert 2 dager før din, men shippet fra VC 2 uker senere enn deg. 'First in last out' eller no sånt?

Mustang-fyren

Well-Known Member
First Name
Roar
Threads
1
Reaction score
83
Vehicles
Country flag
Tok 6 dager før jeg fikk compund out, så jepp det er bare å vente:) Nesten som å vente på treff i lykkehjulet dette? Min bil ble produsert 2 dager før din, men shippet fra VC 2 uker senere enn deg. 'First in last out' eller no sånt?
Får ta med seg deg flaksen en får. Din bil får kanskje forlate Antwerpen før min. Så det kan bli payback time for deg, at du passerer meg på oppløpet ;)?

OP
OP
tormodg

tormodg

Well-Known Member
Threads
1
Reaction score
121
Vehicles
Mach-E FE RR delivered 2 July 2021
Country flag
Fikk beskjed fra forhandler om at leveringsdato er endret fra 26.6 til 16.7. Så nå er ferien i fare.

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Threads
0
Reaction score
292
Vehicles
Country flag
Fikk beskjed fra forhandler om at leveringsdato er endret fra 26.6 til 16.7. Så nå er ferien i fare.
Får håpe han tar feil og at du er med på båten som skal gå fra Antwerpen til helgen
Ettersom jeg har fått med meg så har du de samme kodene som veldig mange andre av oss. Vi får se når søndagen kommer hvilke koder vi har da, jeg har blitt lovet bil før ferien og den starter 12/7.
Er ikke bilen med båten i helgen kan jeg glemme å få den til ferien. Får derfor tro at det ordner seg og ta skuffelsen på mandag vis jeg tar feil.

Mustang-fyren

Well-Known Member
First Name
Roar
Threads
1
Reaction score
83
Vehicles
Country flag
Da tror jeg at jeg har funnet skipet som Ford har chartret som skal hente ca. 1000 MME i Belgia til norske kunder. "City of Oslo" som nå ligger til kai i Grimsby skal videre til Antwerpen og ankommer der 18.06 kl.01.00. Altså natt til fredag. Dette skipet har transportert MME til Drammen tidligere også. Det er ikke mulig med sporing med VIN opp mot dette skipet slik som med UECC. Men slik jeg forstår det har forhandlerne tilgang på lister på hvilke biler som har kommet med på skipet, så da er det vel bare å kontakte forhandlerne på mandag da og få de til å sjekke :)
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=563835000

Last edited:

blink

Well-Known Member
Threads
3
Reaction score
146
Vehicles
Rapid Red MME+
Min som kom til antwerpen compund out den 09.06/10.06 har blitt endret fra compund in den 11 til compound out den 15.

gobStatusDesc":"AtPort
vmacs2CharCode":"92
vmacs3CharCode":"721
vmacsStatusDesc":"COMPOUND OUT
vmacsStatusDate":"2021-06-15 16:33:00.0
gobStatusDate":""}},"error":null}

En nevnte lenger bak i tråden at det er 4 steg i QA og at man vil få comp in/ out x 4. Så dette betyr da kanskje at den er ferdig med steg 1 i QA

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
Occupation
IT consultant
Country flag
Min som kom til antwerpen compund out den 09.06/10.06 har blitt endret fra compund in den 11 til compound out den 15.

En nevnte lenger bak i tråden at det er 4 steg i QA og at man vil få comp in/ out x 4. Så dette betyr da kanskje at den er ferdig med steg 1 i QA
Hei,

Jeg har eksakt de samme kodene nå. La oss leke litt med tanken om at QA har gått kjapt, og bilen kommer med båten til Drammen på mandag (den som tar 1000 MME)?. men det er nok ikke realistisk, TTT, og jeg håper virkelig at Ford prioriterer de bilene som har stått lenge i AW.

Elenee

Active Member
First Name
Lena
Threads
0
Reaction score
2
Vehicles
Mustang mach e
Country flag
Hi.
Er det noen som vet hvorfor dette er slik? Ved å logge inn på Ford.no har ingenting endret seg i tre måneder. Jeg har signert kontrakten, ordren er bekreftet for å hente bilen i september. Vennligst hjelp.

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 94506842-BA93-406B-9E8D-5E5E53ABABEA

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Threads
0
Reaction score
292
Vehicles
Country flag
blink said:

Hei,

Jeg har eksakt de samme kodene nå. La oss leke litt med tanken om at QA har gått kjapt, og bilen kommer med båten til Drammen på mandag (den som tar 1000 MME)?. men det er nok ikke realistisk, TTT, og jeg håper virkelig at Ford prioriterer de bilene som har stått lenge i AW.

Hei, jeg tror dere må ha VITR (vehicles in transit) og ikke AtPort for å komme med båten.:)

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
Occupation
IT consultant
Country flag
Er det noen som vet hvorfor dette er slik? Ved å logge inn på Ford.no har ingenting endret seg i tre måneder. Jeg har signert kontrakten, ordren er bekreftet for å hente bilen i september. Vennligst hjelp.

94506842-BA93-406B-9E8D-5E5E53ABABEA.webp
Hei,

Jeg bestilte i januar, og ingenting har endret seg hos meg heller. Tror ikke det er noen grunn til bekymring.

Slik ser det ut hos meg:

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E ready for production 1623921332982

Elenee

Active Member
First Name
Lena
Threads
0
Reaction score
2
Vehicles
Mustang mach e
Country flag
Hei,

Jeg bestilte i januar, og ingenting har endret seg hos meg heller. Tror ikke det er noen grunn til bekymring.

Slik ser det ut hos meg:

1623921332982.png
Lånefinansiering er sannsynligvis greit, fordi jeg fikk en avtale signert av forhandleren, men jeg lurer fortsatt på hvorfor det fortsatt venter på finansiering.

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Threads
0
Reaction score
267
Vehicles
Occupation
IT consultant
Country flag
Lånefinansiering er sannsynligvis greit, fordi jeg fikk en avtale signert av forhandleren, men jeg lurer fortsatt på hvorfor det fortsatt venter på finansiering.
Mulig det ikke oppdateres før lånet effektueres ?
Sponsored