Terje
Well-Known Member
- First Name
- Terje
- Threads
- 0
- Reaction score
- 292
- Vehicles
- Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Hei. Har dere som fortsatt venter på bilen prøvd denne i det siste
https://whereismymache.herokuapp.com/
Jeg fant ut at den var godt oppdatert. Ellers så er
gobStatusCode: "VPRT"
gobStatusDesc: "AtPort"
vmacs2CharCode: "92"
vmacs3CharCode: "721"
vmacsStatusDesc: "COMPOUND OUT
Kodene for at bilen er på båten som har reist fra Veracrus
Hei. Har dessverre ikke får fulgt med i det siste, men en liten oppdatering nå fra meg
Til dere som har bil i Veracrus / på vei inn på båt
vmacs2CharCode: "91"
vmacs3CharCode: "711"
vmacsStatusDesc: "COMPOUND IN
Kodene for at bilen venter på å bli kjørt ombord i båt i Veracrus
gobStatusDesc: "AtPort
Disse kodene vil dere ha i Antwerpen helt til den er klart for transport til Drammen
(Dere vil ha disse kodene 3-4 uker også etter ankomst Antwerpen)
Til dere som har bilen i Antwerpen
Når den får kodene under er den klar for transport til Drammen
gobStatusCode: "VITR"
gobStatusDesc: "InTrans"
Så en liten reiserapport fra ferien.
Har nå kjørt min Mustang i ferien i Norge. Kjørte Oslo - Bodø (via E6) så Bodø - Trondheim vi R17 Helgelandskysten og til slutt Trondheim - Oslo via Valldal og Geiranger. Ble 2660km
Det var kun mellom Sandnessjøen og Namsos jeg måtte ta en avstikker fra R17 for å lade.
Fikk ikke ladet mer en til 80% (kun bruk av hurtigladere) fra Sandnessjøen til Trpondheim. Derfor en ekstra lading på denne strekningen. Ellers var det ikke noe problem med lading. Dessverre er det få hoteller som tilbyr lading. (De sier at de har lading, men man blir henvist til kommunen sine ladere). Derfor ble det ofte lading bare til 80% via hurtigladere. Ionity ladere er det ingen av nord for Trondheim. Bilen fungert helt utmerket, fantastisk å kjøre. Det er bare å glede seg
Snitt forbruke på turen var 0.21 - 0,22 kwh pr km. Snitt på 46-47 mil. Startet ofte med varsel om 36-38 mil når jeg startet med 100% batteri i nord (Bodø) (10-14 grader og regn) men nå etter at jeg kom hjem å regnet ut forbruket endte det på snitt mellom 0,21 og 0,22 kwh pr. km.
Ellers var det litt tull med appen og melding om oppdatering og så få den til å programmere mobilen som nøkkel, men dette fikk jeg fikset når jeg kom til Oslo. Har nok hvert mange steder hvor bilen har hvert uten dekning av 4G. Alt er i hvert fall i orden nå, så veldig fornøyd.
?? fra meg
https://whereismymache.herokuapp.com/
Jeg fant ut at den var godt oppdatert. Ellers så er
vmacs2CharCode: "92"
vmacs3CharCode: "721"
vmacsStatusDesc: "COMPOUND OUT
Kodene for at bilen er på båten som har reist fra Veracrus
Hei. Har dessverre ikke får fulgt med i det siste, men en liten oppdatering nå fra meg
Til dere som har bil i Veracrus / på vei inn på båt
vmacs2CharCode: "91"
vmacs3CharCode: "711"
vmacsStatusDesc: "COMPOUND IN
Kodene for at bilen venter på å bli kjørt ombord i båt i Veracrus
gobStatusDesc: "AtPort
Disse kodene vil dere ha i Antwerpen helt til den er klart for transport til Drammen
(Dere vil ha disse kodene 3-4 uker også etter ankomst Antwerpen)
Til dere som har bilen i Antwerpen
Når den får kodene under er den klar for transport til Drammen
gobStatusCode: "VITR"
gobStatusDesc: "InTrans"
Så en liten reiserapport fra ferien.
Har nå kjørt min Mustang i ferien i Norge. Kjørte Oslo - Bodø (via E6) så Bodø - Trondheim vi R17 Helgelandskysten og til slutt Trondheim - Oslo via Valldal og Geiranger. Ble 2660km
Det var kun mellom Sandnessjøen og Namsos jeg måtte ta en avstikker fra R17 for å lade.
Fikk ikke ladet mer en til 80% (kun bruk av hurtigladere) fra Sandnessjøen til Trpondheim. Derfor en ekstra lading på denne strekningen. Ellers var det ikke noe problem med lading. Dessverre er det få hoteller som tilbyr lading. (De sier at de har lading, men man blir henvist til kommunen sine ladere). Derfor ble det ofte lading bare til 80% via hurtigladere. Ionity ladere er det ingen av nord for Trondheim. Bilen fungert helt utmerket, fantastisk å kjøre. Det er bare å glede seg
Snitt forbruke på turen var 0.21 - 0,22 kwh pr km. Snitt på 46-47 mil. Startet ofte med varsel om 36-38 mil når jeg startet med 100% batteri i nord (Bodø) (10-14 grader og regn) men nå etter at jeg kom hjem å regnet ut forbruket endte det på snitt mellom 0,21 og 0,22 kwh pr. km.
Ellers var det litt tull med appen og melding om oppdatering og så få den til å programmere mobilen som nøkkel, men dette fikk jeg fikset når jeg kom til Oslo. Har nok hvert mange steder hvor bilen har hvert uten dekning av 4G. Alt er i hvert fall i orden nå, så veldig fornøyd.
?? fra meg
Sponsored
Last edited: