Norway - Mach-E Owners

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Joined
Feb 7, 2021
Threads
0
Messages
288
Reaction score
267
Location
Norway
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Norsk produsert ladeluke beskyttelse med Forum rabatt
Viken3D.no har laget sin egen design på disse stopperne for å videreføre denne løsningen
Vi har deretter valgt å følge opp denne ideen for å forhindre evt. Problematikk som kan oppstå.
1620819203448.png

Materialet er et fleksibelt materiale som er både skånsomt mot bilen og fleksibelt slik at montering skal være enkelt. Materialet som blir brukt er Ultrasint TPU 90A-01, en termoplastisk polyuretan, og er et fullt funksjonelt og fleksibelt materiale med høy slitestyrke. Materialet tåler forskjeller i temperaturer. Ultrasint TPU 90A-01 er produsert med Multi Jet Fusion-teknologi.

Vi lager stopperne i Svart eller Grå farge:
Priset er 199:- for grå og 229:- for Svart

Medlemmer i Forumet får 10% rabatt gjennom å oppgi: Mach-E2021

Kjøp her: https://viken3d.no/biltilbehor-elbil/beskyttelse-for-ladeluke-mustang-mach-e

Link til beskrivelse finner du her:

Hilsen Alexander, Viken3D.no
Var det de du også bestilte fra?
 

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Joined
Feb 7, 2021
Threads
0
Messages
288
Reaction score
267
Location
Norway
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Har bestilt jeg også.

De hadde ikke rød, så det ble sort :)
Ble sort her å, og tenker at sort deksel blir en lekker liten detalj mot det røde?
 
Last edited:
OP
OP
stesir

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag


Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
286
Reaction score
292
Location
Oslo
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Hei Bestilt svart jeg også, selv om min ikke har kommet enda, takk for tipset
 

PLG 74

Active Member
Joined
Apr 15, 2021
Threads
0
Messages
43
Reaction score
41
Location
Norway
Vehicles
Volvo v70
Occupation
Engineer
Country flag
Hei!
Har luska i forumet en stund. Bestilte bil i februar. Den er nettopp produsert, satser på den blir levert over sommeren en gang..?

Spørsmål til dei som har fått bil : Er det noken som lader heime med 3x230V? Får en lada med rundt 11kw?
 

NI021

Well-Known Member
First Name
Nina
Joined
Feb 7, 2021
Threads
0
Messages
288
Reaction score
267
Location
Norway
Vehicles
MME AWD LR Star White Techno+
Occupation
IT consultant
Country flag
Norsk produsert ladeluke beskyttelse med Forum rabatt
Viken3D.no har laget sin egen design på disse stopperne for å videreføre denne løsningen
Vi har deretter valgt å følge opp denne ideen for å forhindre evt. Problematikk som kan oppstå.
1620819203448.png

Materialet er et fleksibelt materiale som er både skånsomt mot bilen og fleksibelt slik at montering skal være enkelt. Materialet som blir brukt er Ultrasint TPU 90A-01, en termoplastisk polyuretan, og er et fullt funksjonelt og fleksibelt materiale med høy slitestyrke. Materialet tåler forskjeller i temperaturer. Ultrasint TPU 90A-01 er produsert med Multi Jet Fusion-teknologi.

Vi lager stopperne i Svart eller Grå farge:
Priset er 199:- for grå og 229:- for Svart

Medlemmer i Forumet får 10% rabatt gjennom å oppgi: Mach-E2021

Kjøp her: https://viken3d.no/biltilbehor-elbil/beskyttelse-for-ladeluke-mustang-mach-e

Link til beskrivelse finner du her:
jepp, fik gjort en avtale for forumet ... 10% med rabattkoden
Takk, det settes det stor pris på!

Jeg har også bestilt:)
 

blink

Well-Known Member
Joined
May 8, 2021
Threads
3
Messages
133
Reaction score
146
Location
Norway
Vehicles
Rapid Red MME+
Hei!
Har luska i forumet en stund. Bestilte bil i februar. Den er nettopp produsert, satser på den blir levert over sommeren en gang..?
Hvilken dato? Bestilte 14.feb og det virker som min er i produksjon nå.
 

SonnyWik

Member
First Name
Sondre
Joined
Feb 14, 2021
Threads
0
Messages
10
Reaction score
9
Location
Norway
Vehicles
ER RWD Mach E
Occupation
Engineer
Country flag
Heisann, utrolig flott å se engasjementet på forumet her!
Bestilt bil 1.mars, produsert 19.april og antatt hjemme slutten av Juli (24.07 ifg forhandler).
Har hatt noen tanker rundt å få utført lakkforsegling, er det flere som har vurdert/utført det på sin MME? Tenkte ta en prat med forhandler for å høre erfaringer de har med lokale aktører og så få den sendt til behandling rett fra forhandler. Noen som har erfaring med lakkforsegling? Første bil, så ikke så erfaren, men har siklet på Mustang siden jeg var 10?
 

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
286
Reaction score
292
Location
Oslo
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Heisann, utrolig flott å se engasjementet på forumet her!
Bestilt bil 1.mars, produsert 19.april og antatt hjemme slutten av Juli (24.07 ifg forhandler).
Har hatt noen tanker rundt å få utført lakkforsegling, er det flere som har vurdert/utført det på sin MME? Tenkte ta en prat med forhandler for å høre erfaringer de har med lokale aktører og så få den sendt til behandling rett fra forhandler. Noen som har erfaring med lakkforsegling? Første bil, så ikke så erfaren, men har siklet på Mustang siden jeg var 10?

Hei. Har brukt dette " Royalshine! Patentbeskyttet! 2 – Komponent Lakkforsegling! Kjemisk binding til lakken! 6 års glansgaranti! 1 etterbehandling, på mine Mitsubishi Outlander (3 stk) siste en PHEV. jeg er super fornøy og har planer om å få lagt dette på Mustangen så fort jeg får den. håper å rekke dette før jeg tar ferie og forhåpentlig har fått min Mach-E. Hvorvidt det er noen som selger/legger dette på bilene i ditt distrikt vet jeg ikke, men i Oslo er det kun en som bruker dette og det er LIe's Supershine https://supershine.no/
 
OP
OP
stesir

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Heisann, utrolig flott å se engasjementet på forumet her!
Bestilt bil 1.mars, produsert 19.april og antatt hjemme slutten av Juli (24.07 ifg forhandler).
Har hatt noen tanker rundt å få utført lakkforsegling, er det flere som har vurdert/utført det på sin MME? Tenkte ta en prat med forhandler for å høre erfaringer de har med lokale aktører og så få den sendt til behandling rett fra forhandler. Noen som har erfaring med lakkforsegling? Første bil, så ikke så erfaren, men har siklet på Mustang siden jeg var 10?
Jeg valgte fra Forhandler R&S i Lillestrøm ferdig ved utlevering ... mange bra om man velger selv men jeg Leaser og da er det ok at alt er ferdig fra Forhandler
 
OP
OP
stesir

stesir

Well-Known Member
First Name
Steinar
Joined
Jan 8, 2021
Threads
2
Messages
623
Reaction score
663
Location
Norway
Vehicles
RR Mach-E4X, W Mondeo ST AWD
Occupation
Senior Enginer Telecom/development
Country flag
Hei!
Har luska i forumet en stund. Bestilte bil i februar. Den er nettopp produsert, satser på den blir levert over sommeren en gang..?

Spørsmål til dei som har fått bil : Er det noken som lader heime med 3x230V? Får en lada med rundt 11kw?
se lade spalte i Wiki
 

tototo2222

Member
First Name
Tor
Joined
Nov 29, 2020
Threads
1
Messages
16
Reaction score
41
Location
Norway
Vehicles
BMW 225 XE, Mach-E AWD ER (delivery 14.05.2021)
Occupation
Retired
Country flag
På fredag mottok jeg min Mach-E, og så langt er jeg godt fornøyd.

I sameiet hvor jeg bor, har vi felles garasjeanlegg. For å åpne garasjeporten, har vi alle fått utdelt en liten fjernkontroll. Ser at naboen, som nylig har kjøp Polestar 2, har mulighet til å programmere en "knapp" i taket på bilen til å åpne garasjeporten. Vet noen om en slik "knapp" finnes i Mach-E?
Sponsored

 
 




Top