Mack e grabber blue
Member
- First Name
- Arild
- Threads
- 0
- Reaction score
- 12
- Vehicles
- Mack-e first edition
Hvor finner man ordrenr. man trenger for å logge inn på trackeren?
Sponsored
Denne siden ble ikke funnet sto det.[QUOTE = "Mack e grabber blue, post: 137223, member: 2599"]
Hvor finner man ordrenr. man trenger for å logge inn på trackeren?
[/SITAT]
Prøv denne, legg in VIN nr ditt etter = tegnet:
https://shop.ford.com/aemservices/shop/vot/api/customerorder/?partAttributes=BP2.*&vin=
Ok. Da må jeg prøve det. Takk??[QUOTE = "Mack e grabber blue, post: 137239, member: 2599"]
Denne siden ble ikke funnet sto det.
Kom ikke inn på linken
[/SITAT]
Ok, jeg bruker Chrome nettleser og der fungerer den.
På ford.no står min VIN nå, så mulig du ikke trenger å trikse så mye for å få tak i det.[QUOTE = "Mack e grabber blue, post: 137249, member: 2599"]
Sånn er det, og jeg vet ikke hvor jeg finner ordernr
[/SITAT]
Lett å forbytte stor o og 0 (null)
Jeg har registrert det en tid, det er fortsatt en tidslead da Ford ikke kan love for mye..., det som er sikkert er at det er forsinkelser hele linja, men at de jobber for å levere kvaliteten vi fortjener...5-10 uker for QC i Antwerpen i flg UK forumet?
Ser ut til at noen av oss (jeg vet om noen) tidlig produserte biler, som slapp inn, - før utviklingen var helt ferdige... ?! nå har nok Ford satt en kobling med levering ?! - eller så er det bare litt for tidlig...
Tracker integrert i forumet og Ford. Tech er ikke tilgjengelig... pt.
KIldekoden, hvis det er så det heter (shop.ford.com/amservices osv), fungerer heller ikke. Kan Ford ha tatt ned dette, eller kan det være andre forklaringer? Litt ergerlig å ikke kunne følge med på når Ship Date kommer ...Tracker integrert i forumet og Ford. Tech er ikke tilgjengelig... pt.