Norway - Mach-E Owners

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Nei, faller ut med feilmelding om at disse er utilgjengelig. Ikke bare for dårlige forhold.
[/SITAT]
Da kan det være samme problemet jeg hadde, minnet i "Garmin" GPS var fullt og det klarte ikke å overskrive de eldste dataene, så skilt-gjenkjenningen og kartet bare forsvant..
Sponsored

 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Ne
[QUOTE = "Tyldum, post: 268973, medlem: 1510"]
Den var ny. Vet du om fiks er levert?
[/SITAT]
Nei, Ford jobber med saken, det er en utfordring på Garmin som ikke er optimalt for Ford sitt system, og har fått "innside informasjon" om at de mest sannsynlige går over til Google maps.
Jeg slettet alt på min bil og la inn alt på nytt, så da har jeg litt lagerplass på Garmin igjen.
 

Tyldum

Well-Known Member
Joined
Sep 25, 2020
Threads
1
Messages
356
Reaction score
373
Location
Norway
Vehicles
Mustang Mach E First Edition
Country flag
Det høres for meg, som utvikler, vilt ut.
Men har kun opplevd på langtur, etter minst 2-3 timer.
Det samme gjelder sentreringe, men der har spekulert i varmgang i servo e.l, men alt ok etter en pause på 5 minutter.
 

Excited

Well-Known Member
Joined
May 11, 2021
Threads
4
Messages
167
Reaction score
119
Location
Norway
Vehicles
Mach-E RWD SR Techno+
Occupation
GIS Engineering
Country flag
Et lite rentespørsmål.
Husker dere om Ford finansiering på Mach-e i februar var med fastrente? Jeg har fått for meg det, men ser ut til at det ikke stemmer…
Virker som at de har juksa i markedsføringen sin ja … Starta en ny tråd, ettersom Ford og Santander har beklaget: https://www.macheforum.com/site/thr...e-for-misleading-loan-offer-on-ford-no.10790/

Håper dere som finner noe bedre enn Sbanken sin billånsrente gidder å legge igjen en kommentar der! Jeg skal låne en del for å betale for bilen min, så er veldig interessert i å finne det beste alternativet ?
 


Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Det høres for meg, som utvikler, vilt ut.
Men har kun opplevd på langtur, etter minst 2-3 timer.
Det samme gjelder sentreringe, men der har spekulert i varmgang i servo el, men alt ok etter en pause på 5 minutter.
[/SITAT]
Virker som at de har juksa i markedsføringen sin ja … Start en ny tråd, ettersom Ford og Santander har beklaget: https://www.macheforum.com/site/threads/norway-ford-credit-and-santander-consumer-bank -beklager-for-villedende-lån-tilbud-på-ford-nr.10790/

Håper dere som finner noe bedre enn Sbanken sin billånsrente gidder å legge igjen en kommentar der! Jeg skal låne en del for å betale for bilen min, så er veldig interessert i å finne det beste alternativet?
[/SITAT]
Jeg tok grønt billån i DnB og hadde vel rente under 3% nominell men den gikk opp nå til over 3...
 

Excited

Well-Known Member
Joined
May 11, 2021
Threads
4
Messages
167
Reaction score
119
Location
Norway
Vehicles
Mach-E RWD SR Techno+
Occupation
GIS Engineering
Country flag
Life pro tip: vær skeptisk om Santander er finansinstitusjonen bak et tilbud. Les ekstra nøye på vilkår.
Antakelig leste jeg det – selv om jeg ikke husker det – da jeg sendte inn søknaden. Problemet er jo at man da allerede har bestemt seg for å kjøpe (og låne), og da er det i praksis nesten umulig å avbryte.

Derfor jeg nå velger å droppe det lånetilbudet, og gjør det jeg kan for å finne det beste alternativet. Av prinsipp kommer jeg til å droppe Santander uansett om det koster meg noen tusenlapper, det er ikke greit å holde på sånn (ihvertfall ikke i Norge).

Kanskje Ford har hatt dette som markedsføringsstrategi hele veien, hvem vet? – Ford Credit er jo solgt. :(
----------
Legger merke til at dere velger å svare i denne tråden i stedet for tråden jeg opprettet. Er dere inhabile og ønsker å gjemme dette bort?
 
Last edited:

Tyldum

Well-Known Member
Joined
Sep 25, 2020
Threads
1
Messages
356
Reaction score
373
Location
Norway
Vehicles
Mustang Mach E First Edition
Country flag
Legger merke til at dere velger å svare i denne tråden i stedet for tråden jeg opprettet. Er dere inhabile og ønsker å gjemme dette bort?
Min kommentar ville kommet malplassert der, tenkte jeg. Jeg skal ikke involvere meg i den saken all den tid jeg ikke benyttet meg av "tilbudet". Tråden din passer nok for de som har en fot i saken.
 

JMO

Member
First Name
JMO
Joined
Jun 18, 2021
Threads
0
Messages
21
Reaction score
24
Location
NO
Vehicles
MME FE LR AWD Tekno+
Country flag
Har samme problem med navigasjon +skiltgjenkjenning slutter å virke
Fikk oppdatering av bilen mht paak i dag + vedlagte forklaring på feil med navigasjon (vil bli fikset i senere oppdatering)
Hvilken nullstilling er nødvendig for å fikse dette midlertidig?

509C35B2-BFFB-4836-AEF4-69049F788E06.jpeg
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Har samme problem med navigasjon +skiltgjenkjenning slutter å virke
Fikk oppdatering av bilen mht søk i dag + vedlagte forklaring på feil med navigasjon (vil bli fikset i senere oppdatering)
Hvilken nullstilling er nødvendig for å få dette midlertidig?

509C35B2-BFFB-4836-AEF4-69049F788E06.jpeg

[/SITAT]
Hvis du nullstiller bilen får du fjernet minnet i navigasjonen, men profilene blir også borte + PAAK etc etc, alt må legges inn på nytt. Jeg gjorde dette for 2 uker siden og alt fungerer perfekt ?
 

JMO

Member
First Name
JMO
Joined
Jun 18, 2021
Threads
0
Messages
21
Reaction score
24
Location
NO
Vehicles
MME FE LR AWD Tekno+
Country flag
Herlig! Takk, Det funket!?
Midtkonsollskjermen vil ikke bli mørk, etter dagens oppdatering. Har prøvd både auto og mørk men vil kun være lyst. Noen som opplever tilsvarende?
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Herlig! Takk, Det funket!?
Midtkonsollskjermen vil ikke bli mørk, etter dagens oppdatering. Har prøvd både auto og mørk men vil kun være lyst. Noen som opplever tilsvarende?
[/SITAT]
Nei.
 

Excited

Well-Known Member
Joined
May 11, 2021
Threads
4
Messages
167
Reaction score
119
Location
Norway
Vehicles
Mach-E RWD SR Techno+
Occupation
GIS Engineering
Country flag
Jeg håper @Ford Motor Company leser det vi skriver på norsk! Det er en viss sjans for det siden rundt 15 % av alle MME-er produsert frem tom. juni er solgt i Norge.

Glad jeg fant ut av at det er hjelp å få i dette forumet!
 

Tyldum

Well-Known Member
Joined
Sep 25, 2020
Threads
1
Messages
356
Reaction score
373
Location
Norway
Vehicles
Mustang Mach E First Edition
Country flag
Herlig! Takk, Det funket!?
Midtkonsollskjermen vil ikke bli mørk, etter dagens oppdatering. Har prøvd både auto og mørk men vil kun være lyst. Noen som opplever tilsvarende?
Av og til, ja. Ok igjen neste tur.
Sponsored

 
 




Top