eager2own

Well-Known Member
Threads
5
Reaction score
983
Vehicles
2015 Porsche Panamera S e-Hybrid
Country flag
Yes and no. It passes through buyer and to manufacturer, but it’s not like buyer saves $7500 and manufacturer makes an extra $7500. Generally manufacturer charges an extra $7500 knowing buyer will save that, but then will decrease price and margin when the credit phases out. In other words (like with Tesla) the subsequent buyers will pay less for the same cars as the credit goes away and the manufacturer will have less margin.

Berth48

Well-Known Member
First Name
Arnauld
Threads
5
Reaction score
471
Vehicles
Kia Optima hybride rechargeable. MME First Édition
Country flag
Désolé de ne pas parler anglais, je pensais que ce forum était universel, je viens ici car en France nous n'avons pas ce genre de forum et que depuis que j'ai réservé ma FE j'y ai trouvé énormément de commentaires très intéressant et aussi donné quelques info pour nous les européens. Encore merci à ceux qui prennent le temps de nous répondre en traduisant

timbop

Well-Known Member
First Name
Tim
Threads
65
Reaction score
14,036
Vehicles
Solar powered 2021 MME ER RWD (CA RT1)
Occupation
Software Engineer
Country flag
Désolé de ne pas parler anglais, je pensais que ce forum était universel, je viens ici car en France nous n'avons pas ce genre de forum et que depuis que j'ai réservé ma FE j'y ai trouvé énormément de commentaires très intéressant et aussi donné quelques info pour nous les européens. Encore merci à ceux qui prennent le temps de nous répondre en traduisant
You're very welcome, and please accept an apology for the unacceptably rude comments from others earlier. Unfortunately that kind of behavior is becoming more common.

Shayne

Well-Known Member
Threads
18
Reaction score
2,738
Vehicles
2021 MME4x Prem
Occupation
Retired
Country flag

Google Translated
Sorry not to speak English, I thought this forum was universal, I come here because in France we do not have this kind of forum and since I booked my FE I have found a lot of very interesting comments. and also gave some info for us Europeans. Thank you again to those who take the time to answer us by translating
Not a problem I read Russian, Chinese and many more with the translate plug in. It is amazing what you can learn from different parts of the world. Your input is welcome by me; and others as I hope you have noted.

Pas de problème. J'ai lu le russe, le chinois et bien d'autres avec le plug-in de traduction. C'est incroyable ce que vous pouvez apprendre de différentes parties du monde. Votre contribution est la bienvenue chez moi; et d'autres comme j'espère que vous l'avez noté.

JamieGeek

Well-Known Member
Threads
82
Reaction score
6,823
Website
spareelectrons.wordpress.com
Vehicles
Escape PHEV, old: Mach-E, Bolt, C-Max Energi, Focus Electric
Country flag
C'est universel et vous ĂŞtes tous les bienvenus ici.

(I hope google made me say what I think it made me say ;) )

GoGoGadgetMachE

Well-Known Member
First Name
Michael
Threads
153
Reaction score
12,669
Vehicles
2021 Mach-E 1st Ed., 2022 Lightning Platinum
Occupation
Professional forum cheerleader and fanboy
Country flag
La plupart d’entre nous sont capables d’utiliser la technologie pour nous aider à vous comprendre - c’est un site sur une voiture très technologiquement avancée après tout :)

GoGoGadgetMachE

Well-Known Member
First Name
Michael
Threads
153
Reaction score
12,669
Vehicles
Occupation
Country flag
La plupart d’entre nous sont capables d’utiliser la technologie pour nous aider à vous comprendre - c’est un site sur une voiture très technologiquement avancée après tout :)
Aussi, je suis tout à fait sûr que quand il ya des nouvelles sur les prix européens, nous l’aurons ici, probablement avant la plupart des concessionnaires :)

timbop

Well-Known Member
First Name
Tim
Threads
65
Reaction score
14,036
Vehicles
Solar powered 2021 MME ER RWD (CA RT1)
Occupation
Software Engineer
Country flag
Il est toujours ridicule qu'il n'ait pas pu prendre les 6 secondes pour copier et coller dans translate.google.com, mais a passé au moins 2 minutes à écrire un article d'assénine se plaignant de la difficulté que cela aurait eue.

GoGoGadgetMachE

Well-Known Member
First Name
Michael
Threads
153
Reaction score
12,669
Vehicles
Occupation
Country flag
[QUOTE"timbop, post: 40326, member: 506"]
It is always ridiculous that he could not have taken the 6 seconds to copy and paste in translate.google.com, but spent at least 2 minutes writing an assenian article complaining about the difficulty it would have had.
[/QUOTE]

et pour être juste, j’ai utilisé translate.bing.com avant que le navigateur compris sur son propre et a offert d’autotranslate pour moi. Je m’attends à ce que je tombe sur environ 90% de Français et 10% charabia :)