Norway - Mach-E Owners

storab

Well-Known Member
Joined
Feb 14, 2021
Threads
0
Messages
92
Reaction score
105
Location
Norway
Vehicles
Mustang Mach-e RWD
Country flag
Takk har prøvd en annen etis link uten hell før men denne fungerte. Jeg har noen nyere versjoner. Men mangler ennå denne
21P22 - MUSTANG MACH-E - SOFTWARE UPDATE REQUIRED (visstnok bare en fiks for programvare i dørene)

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E Owners 33C0FCAF-E6EF-4C9A-9B01-B1C73EE8EFA4
Sponsored

 
Last edited:

Tyldum

Well-Known Member
Joined
Sep 25, 2020
Threads
1
Messages
356
Reaction score
373
Location
Norway
Vehicles
Mustang Mach E First Edition
Country flag
Takk har prøvd en annen etis link uten hell før men denne fungerte. Jeg har noen nyere versjoner. Men mangler ennå denne
21P22 - MUSTANG MACH-E - SOFTWARE UPDATE REQUIRED (visstnok bare en fiks for programvare i dørene)

Ford Mustang Mach-E Norway - Mach-E Owners 33C0FCAF-E6EF-4C9A-9B01-B1C73EE8EFA4
Du har oppdatert hos forhandler?
 

storab

Well-Known Member
Joined
Feb 14, 2021
Threads
0
Messages
92
Reaction score
105
Location
Norway
Vehicles
Mustang Mach-e RWD
Country flag
Hva sa de om duggen i lyktene? Vi klaget på det samme, men fikk beskjed om at det var helt normalt
De registrerte det og skulle fikse om det ble følgeskader av det. Tviler på at eu kontroll med dugg i lykten blir godkjent.
 


Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
286
Reaction score
292
Location
Oslo
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
De registrerte det og skulle fikse om det ble følgeskader av det. Tviler på at eu kontroll med dugg i lykten blir godkjent.
Har også dugg i lyktene. Kanskje lurt av meg å melde fra slik at det er registrert i systemer, eller hva
 

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
286
Reaction score
292
Location
Oslo
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Er det noen som har fått innkalling til skifte/utbedring av frontrute + glasstak
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Er det noen som har fått innkalling til skifte/utbedring av frontrute + glasstak
[/SITAT]
Jeg har fått mld om glasstak, ikke frontrute.
 

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
286
Reaction score
292
Location
Oslo
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Min melding sier også bare tak, men skal visstnok også omfatte noe med frontruten. snakket med RS men fikk da bare beskjed om at vi blir innkalt. Ford er ikke de raskeste, det er lenge side det ble oppdaget. de sier det ikke skal være noe fare.
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Min melding sier også bare tak, men skal visstnok også omfatte noe med frontruten. snakket med RS men fikk da bare beskjed om at vi blir innkalt. Ford er ikke de raskeste, det er lenge siden det ble oppdaget. de sier det ikke skal være noe fare.
[/SITAT]
De sier at rutene kan løsne ved en evt kollisjon, så det er visst ikke prekært...
 

Tyldum

Well-Known Member
Joined
Sep 25, 2020
Threads
1
Messages
356
Reaction score
373
Location
Norway
Vehicles
Mustang Mach E First Edition
Country flag
De skal hente og bringe bilen, lover de. Har ikke tenkt å mase siden de også skal legge inn siste versjon av ulike moduler. Jeg fikk lagt inn tilsvarende 1.7.1 i høst, og ser at ingen av mine gjenværende større bugs er fiksa selv i 2.3.0, så kan like gjerne vente.
 

Vemo

Member
Joined
Apr 6, 2021
Threads
0
Messages
14
Reaction score
12
Location
NO
Vehicles
MME FE
Country flag
Min melding sier også bare tak, men skal visstnok også omfatte noe med frontruten. snakket med RS men fikk da bare beskjed om at vi blir innkalt. Ford er ikke de raskeste, det er lenge side det ble oppdaget. de sier det ikke skal være noe fare.
Eg hadde min bil inne på onsdag for byta ein dørlås. Då oppdaterte dei div modular i same slengen, men det var sagt sentralt at det eigentleg skulle gjerast ifm med glasstak og frontvindu-fix'en. Forhandlarane har fått melding om at bilane skal inn for denne fix'en, men ikkje kva dei skal gjera spesifikt, med unntak av glasstak, som dei no har fått "oppskrift" på. Ellers hadde dei fått inn ein bråte med 1/2 nøklar, dvs dei har fått inn den delen av nøkkelen som ein kan slå av/på airbag med (pinne), andre halvdel lar venta på seg.
 

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
286
Reaction score
292
Location
Oslo
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Hei alle på forumet her
Hvordan er tilfredsheten med bilen på vinteren, alt fra kjørelengde til hvordan bilen er på veien
Har funnet ut for min del at jeg i Oslo ligger på ca 3kw pr mil nå på vinteren, men på en langtur kommer litt under ca 2,9 / 2,8 kw pr mil. I fjor sommer lå jeg på mellom 2 og 2,2 i snitt Blanding by og langkjøring.
Det betyr ca 28-30 mil på vinteren og 42-44 mil på sommeren som snitt.
Til sommeren planlegger jeg og fruen tur til Nordkapp platået ser ut til også det skal gå rimelelig greit.
Eller er jeg superfornøyd med bilen, ingen ting å klage på så langt. :) ?
 

Terje

Well-Known Member
First Name
Terje
Joined
Apr 27, 2021
Threads
0
Messages
286
Reaction score
292
Location
Oslo
Vehicles
Mustang Mach-E LR AWD m/tekno+ Infinity Blue
Country flag
Hei.
Sendt en forespørsel til Ford på grunn av at hver gang bilen starter med forhåndsinnstilling som er sendt til bilen fra appen på telefon, så endrer bilen profilen til gjest og jeg må sette den tilbake til min profil. Fikk dette svaret i dag.

"Det har vært litt problemer i denne programvaren ift valg av profiler. Det vil bli en stor softwareoppdatering i forbindelse med tilbakekalling og utbedring av frontrute og panormataket og denne oppdateringen vil løse dette problemet."

Er det noen som har blitt kalt inn for å fikse dette
 

Grabber Blue Oslo

Well-Known Member
First Name
Aage
Joined
Oct 5, 2020
Threads
4
Messages
360
Reaction score
524
Location
Norway
Vehicles
Mach-E Grabber Blue FE
Occupation
Automotive technician
Country flag
Hei.
Sendt en forespørsel til Ford på grunn av at hver gang bilen starter med forhåndsinnstilling som er sendt til bilen fra appen på telefonen, så endret bilens profil til gjest og jeg må sette tilbake til min profil. Fikk dette svaret i dag.

"Det har vært lite problemer i denne programvaren ift valg av profiler. Det vil bli en stor programvareoppdatering i forbindelse med tilbakekalling og utbedring av frontrute og panormataket og denne oppdateringen vil løse dette problemet."

Er det noen som har blitt kalt inn for å fikse dette
[/SITAT]
Nei, venter på innkalling....
Sponsored

 
 




Top